2.9

46 9 0
                                    

"Düşündü mü acaba hiç onca şeyin ortasında bir de arkadaşlığımıza ne olacağını?"

"Çocuğu sevdiği için suçlayamazsın."

"Niki'yi sevdiği için suçlamıyorum. Hiç olmayacak zamanda yaptığı için suçluyorum. Hiç olmadık zamanda söylediği için. Ben bu anda ve o anda bizim tam yakın arkadaşlar olarak, kardeşim olarak birbirimize sahip çıkmamız gereken zamanda bunu yaptığı için suçluyorum. Sevsin ama onca zaman varken neden pat diye bu anda söylüyor bunu?"

"O söylemiyor-"

"Sen söylüyorsun ve Niki de senin söylediğini biliyor Hoon. Ne sandı? Anlamıyorum. Ne sandı ben onu kardeşim gibi görürken onunla çıkacağımı falan mı?"

"Böyle bir düşüncesi olduğunu sanmıyorum."

"Ben de sanmıyorum. Her neyse Hoon. Olmamış gibi davranacağım, Niki'ye de artık ne dersin bilmiyorum. İstersen kırmamak için söylemediğini söylersin bilmiyoru-"

"Çıldıracağım, ne yapmaya çalışıyorsun?"

"Ne mi yapmaya çalışıyorum?"

"Sikeyim aramızın ne kadar açıldığının farkında mısın Heeseung? Sikeyim sizin bu hisleriniz, siniriniz, aşkınız ne bokumsa bizim arkadaşlığımıza yansıyor farkında mısınız? Yoruldunuz mu? Bizim birbirimizden başka sığınacak kimimiz var? Kimimiz vardı şu zamana kadar? Jaeyun mu? Kalacak mı? Kalır ya da kalmaz, yine de Jaeyun'u mu yapacaksın her şeyin? Ya da Niki. Seni seviyor diye senden uzaklaşacakmış sözde. Eee? Ben ne yapacağım? Sizin yüzünüzünden kalıyorum böyle ortada. Birinizi seçmemi falan mı bekliyorsunuz? Söylüyorum Heeseung, Niki'ye de söyleyeceğim eğer böyle devam ederseniz birbirinizin yüzünü görmediğiniz gibi benim yüzümü de görmeyeceksiniz. Ya ben anlamıyorum bir insan neden kardeşim dediği insanın üstüne yürür. Neyse konuşmayacağım. Siz de verin kararınızı." dedi ve ayaklanıp kafetaryadan ayrıldı.

Him&I | HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin