3.9

19 3 0
                                    

Hee's Pov:

Mingyu'nun yanında annem olduğu için uzun süre sonra şirkete geldim ve odama yürümeye başladım.

Adamlarım yanlarından geçerken geçmiş olsun diyorlardı. Hepsine teşekkür edip odama geçtim.

Bilgisayarı açtım ve arkama yaslandım.

Telefonu açtım ve Jaeyun'la olan fotoğraflarımıza bakmaya başladım. Çok bir fotoğrafımız yoktu çünkü zamanımız olmamıştı ama olanlar da çok güzeldi.

O kadar öfkeliydim ki ona. Nasıl böyle rol yapabilmişti aklım almıyor. Abisiyle alakası olmadığını söylemişti ama daha da fazlasıymış.

Cidden sevmiyor muydu beni? Bana sarılışı, beni öpüşü, bana dokunuşu, bana bakışı... Hepsi mi yalandı?

Gözlerimin içlerine bakarken utanmadı mı yaptığından?

Telefonu masaya bıraktım kapatıp. Öyle ki ona sinirliydim ama sinirimi yaşayacak kadar gücüm dahi yoktu ona karşı. Gelse karşıma ağlasa affederdim onu ama onu affettikten sonra kendimi affedemezdim.

Kapı tıklandığında kafamı kaldırdım ve "Gir." dedim.

İçeri Won geldi.

"Hoş geldiniz efendim."

"Hoş bulduk Won."

"Geçmiş olsun, kardeşiniz nasıl?"

"İyi, iyileşiyor."

"Siz nasılsınız?"

"İyi olmaya çalışıyorum."

"Anladım, tekrardan geçmiş olsun."

"Teşekkür ederim."

"Bu arada efendim, babanız vefat ettikten sonra ve Sangkyu vurulduktan sonra Changbin Bey'lerin iyi adamlarından birini yakaladık."

"İyi ne güzel. Biz bulacağımızı bulmuştuk zaten."

"Efendim Jaeyun olayını o anlattı."

"Ne?"

"Evet, Changbin Bey ve adamları da öğrenmiş. Adamlarının eline Jaeyun'un kaza sırasındaki fotoğrafları ellerine geçmiş. Bu dolandırma olayını öğrendiklerinde Felix öldüğü için Jaeyun'u tehdit edeceklermiş ama onlar edemeden biz bilgileri alınca bir şey yapamadılar."

"Jaeyun'u nasıl tehdit edecekler ki?"

"Biz de anlamadık, bu kazayı yapmasının da bir tehdit yüzünden olduğunu söyledi. Nasıl tehdit edebilirlerdi-"

"Ne? Ne dedin?"

"Jaeyun Bey tehdit edildiği için yapmış ve kazayla olmuş. Jaeyun Bey normalde gözünü korkutacakmış ama frenleri bozmuşlar."

"Ne diyorsun?"

"Sizin haberiniz yok mu?"

"Hayır."

"Ben Niki'ye söylemiştim, o da size anlatacağını söylemişti."

"Başka bir şey söyledi mi?"

"Size ben dahil kimsenin anlatmamasını."

"Biliyordu." dedim ve hızlıca ayaklandım.

Him&I | HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin