XV- Potrzebuje pomocy..

159 11 1
                                    

Nieznany:

Dobrze robisz uciekając , mam ochotę na zabawę.

Nieznany:

Jeśli komuś powiesz o tych wiadomościach twoja przyjaciółeczka zginie .

Nieznany:

Załącznik.

Weszłam w zdjęcie i zamarłam. Mógł mnie szantażować , niszczyć psychicznie czy znęcać się nade mną ale nigdy nie pozwolę na skrzywdzenie bliskiej mi osoby.

Fotografia przedstawiała Lilith śpiąca w ramionach Raidena na ich kanapie.

Ten typ był kurwa żałosny.

***

Wracałam do domu z słuchawkami w uszach , to tez jedna z rzeczy którą mam prawie zawsze przy sobie.

Leciała właśnie piosenka do older od Isabeli Larosy.

Think I need someone older
Just a little bit colder
Takes the weight off your shoulders
Think I need someone older

Szłam trzymając rękę na nożu motylkowym. Nie bałam się chodzić sama choć było już późno , a to dlatego że nie słyszałam niczego prócz muzyki.

Jeśli nie słyszysz zagrożenia które za tobą podąża nie boisz się go.

Proste.

Nagle jedna z słuchawek się wyłączyła , najprawdopodobniej się rozładowała.

Nie przejęłam się tym póki nie przeszłam obok wielkiego szklanego budynku. Widziałam kogoś po drugiej stronie ulicy.

Wpatrywał się we mnie.

Instynkt kazał mi spierdalać więc dałam nogę. Biegłam bardzo szybko . Moje auto było zaparkowane po drugiej stronie szkoły a wszystkie skróty zostały zamknięte wiec szlam na około.

Obejrzałam się o to był błąd bo to coś z czarną maską mnie goniło . Czułam jego oddech na swoim karku. Był blisko.

Darling, hold me while you wipe my tears
Falling, you say I'm wise beyond my years
Yeah, I guess my age just don't do the same
I'm young and that's okay

Tekst piosenki wrył mi się na pamięć dawno temu a teraz będzie mi się kojarzył z człowiekiem chcącym mnie zniszczyć.

I know I'm younger than your lover
But I've always wanted a man
For the summer
Age is a number
My dear, I know you'll understand

Skręciłam w uliczkę. Ślepy zaułek . Rozejrzałam się i wpadłam na bardzo głupi pomysł . Na jednym z budynków była drabina.

Prowadziła na dach .

Wspięłam się po niej zachowując spokój. Przy najmniej na taka chciałam wyglądać , kiedy będę umierać.

Think I need someone older
Just a little bit colder
Takes the weight off your shoulders
Think I need someone older

Czekałam na tym dachu z nożem w ręku.

Czekałam dziesięć a potem dwadzieścia minut i nic.

Revenge tastes of blood Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz