Selaammm ballarımm 🍯🤍
Çok uzun bir serüvenin sonuna geldik ve sonunda final yapabildik. Umarım hem final bölümü hem de tüm kitap sizi memnun etmiştir.
Uzun bir final konuşması yapıp sizi sıkmak istemiyorum ama ilk kitabım ve sonunu görmek gerçekten benim için çok farklı bir his. Okunduğunu görmek her bir yorum beni o kadar mutlu ediyor ki anlatamam. Bunun için size çok teşekkür ederimm.
İlk kitabım ve acemiliklerle dolu, zaman zaman benim bile cringe bulduğum bölümler var ama genel anlamda bakacak olursak iyi ilerlediğini düşünüyorum. Umarım siz de begenmişsinizdir.
Bu asla bir son değil. Ben bu kitabı yazmaktan asla vazgeçmem. Her zaman devam edeceğim gerek özel bölümler olsun gerek aklımdaki birkaç farklı fikirle her zaman bu kitaba bir şekilde devam edeceğiz merak etmeyinnn. Bu aradaa zaten final bölümünde de bununla ilgili küçük bir spoi verdimm. Fark edersiniz umarım.
Hepinizi çok seviyorum. Hikayemi okuyup Kim Taehyung ve küçüğüne bir şans verdiğiniz için teşekkür ederimmm
Şimdi hikaye hakkında küçük bir soru cevap yapmak istiyorum. Cevaplarsanız çok mutlu olurum.
-Aklınızda yer edinen bir kısım veya en çok beğendiğiniz bölüm?
-Hikayede böyle olsa daha iyi olur veya olmasa daha iyi olurdu dediğiniz, ekleme çıkarma yapmak istediğiniz herhangi bir kısım?
-Hikayede en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz karakterler?
-Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz?
-Karakterlere sormak istediğiniz bir soru var mı?
-Vee bahsettiğim final bölümündeki spoilerı fark edebildiniz miii?
-Son olarak genel anlamda hikaye hakkında yorumlarınız nelerdir? Düşüncelerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum.
Hepinizi çok seviyorum.
Kendinize iyi bakın. Noir Blanc'i unutmayınn 🤍🖤
NOİR BLANC
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Noir Blanc | Taekook
ActionTüm hayatı boyunca güce tapan Kim Taehyung bir anda hayatına giren ve durmadan etrafında tatlı tatlı dolaşıp duran Jeon Jungkook'a tapmaya başlamıştı. "Tu es trop bel mon petit." (Çok güzelsin küçüğüm.) "Je veux juste être ton bel." (Ben, sadece sen...