21. BÖLÜM

9 1 22
                                    

                                                                                           HALAS

"Güldüğüne göre anladın ha?"

"neyi? nasıl bir backstabber olduğunu mu?" dedi. Daha çok güldü.

"Bu backstabber olduğum anlamına gelmez. Asıl o öyle. Bana karşı hiç bir şey hissetmediği halde benimle flört ediyor-"

"sen farklı bir şey mi yapıyorsun?"

"Ben en başta ondan hoşlandım. Ama şimdi sadece benim hakkımdaki planlarını biliyorum."

"bak bir kadınla erkeğin beynini aynı tutamazsın. Bilimsel bir gerçektir bu. Bir kadının bir adama aşık olması için en az on beş gün geçmiş olması lazım. Ki onu gözlemlesin. Ne olduğunu anlasın. Ona göre mi, yan yana durduklarında bozuk bir görüntü mü veriyorlar... Bazen on beş gün de azdır. Çünkü erkekler kapalı kutudur. Önündeki kadın konuşurken onun tam gözlerine bakar ağzının kenarından sırıtır. Sadece kadın konuşur ve adamın yüzünü inceler. Kimi kadına göre o sırıtma anı sapıklıktır, kimine göreyse 'bana ne güzel bakıyor'."

"Eğer kadın komik bir şey anlatmıyorsa ona sırıtarak bakmamız bence sadece sapıklık.  Ama anlattıklarından bir şey anlamıyorum. Soru işaretleri var kafamda. Mesela on beş gün bekleyeyim mi yani? Veya kadınlar hakkında çok fazla bilgin var. Yani?"

"Hayır kadın değilim. Ama genel olarak insanlar hakkında bilgilerim var. İstersen erkekleri de anlatayım. Mesela bir erkek ilk buluşmada çok kibar davranır. Ama sonraki buluşmalarda kadına cinsellikle ilgili görüşlerini sorar. Kadınsa 'hepiniz aynısınız, sapıksınız' der. Halbuki bu sapıklık değildir. Adam kadına atacağı adımları kadını gözlemleyerek anlayamadığı için direkt sorar. Ona göre bir sonraki buluşma evinde olabilir. Veya ilk adım olarak onu öpebilir."

"ama kadınlar bunu sapıklık olarak görürler. Bu yüzden ince düşünen ve bu erkekler gibi sorular sormayan biri ararlar." dedim. Düşür bir sesle. Sinsice.

"aynen öyle."

"o zaman öyle bir erkek olacağım ki Gece-"

"Hala Gece diyorsun ya. Ayrıca on beş gün beklemeni falan da söylemedim. Bekleyemezsin zaten. Buraya gelen en fazla üç gün bekler. Ama ben senin ne istediğini anladım zaten. Onu kendine aşık etme işine girmene gerek yok. Üç gün içinde gebert gitsin..."


Son DilekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin