- Gidecek misin?Paşanın bu sorusuyla Niko hızla başını iki yana salladı.
- Paşam ben sizden ayrı yaşayamam.
Ama benim bir ailem var, ya onlar? Onlara ne olacak?Cemal Paşa oğlanı yanağından tutarak kaldırdı.
- Sen burada kal yeter. İste aileni buraya getirtir bütün masraflarını karşılarım. Yeter ki sen yanımda kal Niko.Niko dolu gözlerle adamın kara gözlerine bakıyordu.
Bu adamın yüzünde ilk defa korku görüyordu genç çocuk , evet bu saf bir korkuydu.
Sadece bu da değil adam derin bir aşk ile bakıyordu çocuğa her zaman ki gibi.
Niko bu adamın sevgisini iliklerine kadar hissedebiliyordu.O da bu adamdan ayrı yapamaz, yaşayamazdı.
Kendisine daima iyi davranan kendisini hep düşünen, koruyup kollayan bu adam olmadan Niko yaşayamazdı.Gitmek istese izin verirdi Cemal Paşa. Bu onu az sevmesinden değil onu gerçekten sevdiği içindi çünkü o sevdiğini kendi için sevmiyordu. O her şeyden önce sevdiği, aşık olduğu bu çocuğun mutlu olmasını istiyordu.
Bu Paşanın felaketi olsa bile.Niko bunun farkındaydı istese bu adamın gitmesine izin vereceğini biliyordu. Ama o gitmeyecekti.
Niko, Paşayı sert omuzlarından tutarak kendisine çekti ve adamın dudaklarını kendi dudaklarına bastırdı.
Genç çocuk dudaklarını konuşmak için ayırarak ama aynı zamanda dudakları birbirine değecek kadar yakın bir şekilde:
- Paşam ben asla sizden ayrılamam. Ben sizinim, size aitim.
Bu aynı zamanda bir izin vermeydi Paşa oğlanın dudaklarını sertçe öperken onu kalçalarından tutup kucağına aldı.
Niko kollarını adamın boynuna dolamış bacaklarını da adamın beline sarmıştı, yumuşak bir şekilde adamın üst dudağını öpüyordu.
Cemal Paşa kucağındaki oğlanla yatağa doğru ilerleyerek onu büyük yatağına bıraktı.
Paşa daha sonra da kaftanını ve gömleğini çıkararak üst bedenini tamamen çıplak bıraktı.
Niko karşısındaki yarı çıplak adamı izlerken şehvetle alt dudağını ısırdı . Adamın esmer ve kaslı o koca gövdesi oğlanı gerçekten de çok etkilemişti.
Adam genç çocuğun üzerine eğilerek elbisesinin iplerini çözdü.
Elbiseyi omuz kısımlarından tutarak yavaşça aşağı indirdi.
Gördüğü beyaz tenle derin bir iç çekti Cemal Paşa.
Oğlanın boynuna doğru eğilerek omuzlarına kadar öpmeye başladı.Niko zevkle inlerken adam çocuğun elbisesini çıkarıp atmıştı.
Daha sonrada kendisini sarhoş olmuş gibi izleyen çocuğun gözlerinin içine bakarak elini oğlanın iç çamaşırına attı ellerini bilerek oğlanın kalçalarına değdirip iç çamaşırını da çıkarttı.
Artık oğlan tamamen altında çırılçıplak kalmıştı.
Paşa daha fazla dayanamayarak oğlanın dudaklarına yapıştı ve kendi üstünde kalan son parçalarıda çıkarıp attı.Niko adamın sert göğüslerini okşayarak öpüşmesine devam etti.
Paşa erkekliğini bir kaç defa çektikten sonra parmaklarını oğlanın deliğine getirdi, çocuğun ilki olduğu için Paşa dikkatli olmaya ve oğlanın canını fazla yakmamaya çalışıyordu.
Niko'nun daha şimdiden zevkten ıslanan deliği de ona bu konuda çok yardımcı olmuştu.Paşa ilk başta parmaklarıyla oğlanı genişletmiş sonra da kalın penisinin oğlanın deliğine dayamıştı.
- Oğlanım canın çok acırsa söyleyesin. Dedi Cemal Paşa
Çünkü Paşa kıyamazdı biricik oğlanına eğer onun canı çok yanarsa kendisi ne kadar zor durumda olursa olsun bırakırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAŞAM B×B
Historical Fiction(1486 yıllarında) Osmanlı'nın en korkulan ve saygı duyulan paşası Cemal Paşanın, biricik oğlan kölesine olan aşkı. ( kitap tarihten bağımsızdır)