Leo kucağında oturan kardeşiyle beraber gülümsemesini engel olamıyordu.
Bugün evlenecekti.
Âşık olduğu adamla evleniyordu işte. Bugün onun günüydü.Üzerindeki ona çok yakışan elbisesiyle imamın, şahitlerin ve müstakbel kocasının olduğu odaya geldi.
İmamın karşısına Güralp Beyin hemen yanına oturmuştu.Hoca ilk önce Güralp Beye sordu onaylayıp onaylamadığını. Daha sonra ise sıra kendisine gelmişti.
Leo da tam üç kez hocayı onayladıktan sonra artık resmen Güralp Bey ile evlenmiş oldu. Genç çocuk hoca duasını ederken çekingen bir şekilde yanında ki adama baktı. Güralp Beyde aynı şekilde ona bakarak gülümsedi biricik eşine.
Nikah faslı bittikten sonra sıra eğlenceye devam etmeye geldi.
Düğüne katılan herkes yeni evlenen çiftin yanına gelerek mutluluklar diliyor ve hayır duaları ediyordu.Düğünün sonlarına doğru Leo hem davetlilerden iki kadın hem de Dilşup ve Zeynep'le beraber Güralp Beyin odasına geldi.
Hatunlar kendi aralarında gülüşü Leo'ya tavsiyeler verirken Dilşup'ta yüzünde ki manalı sırıtmayla elinde tuttuğu mavi işlemeli geceliği çocuğa uzattı.Daha sonrada onu oda da tek başına bırakarak diğer kadınlarla beraber odadan çıktı. Her ne kadar ilk başlarda bu çocuğu sevmese de daha sonraları onu Güralp Beye çok yakıştırmış ikilinin beraber olması için dualar bile etmişti. Kendisi de ilk başlarda Güralp Beyden hoşlanmıyor değildi ama sonraları gerçek aşkının başkası olduğunu anladı.
Leo geceliği şöyle bir açarak gelişi güzel inceledikten sonra hızlıca üstüne giydi.
Geceliği giydikten sonra ise gözlerini kapatarak yavaşça odada ki boy aynasının önüne geldi.
Derin bir nefes alarak gözlerini açtığında gördüğü manzara onun bile hoşuna gitmişti.
Kıyafet çok açık olmasa da belli başlı vücudunun bazı kısımlarını belli ettiriyordu.Leo aynanın önünde kendine çeki düzen verirken odanın kapısının açılmasıyla hızla arkasına dönerek gelen bedene baktı.
Güralp Bey kapıda öylece kalakalmış eşinin güzelliğini izliyordu.
Leo gergince yutkunarak ellerini önünde birleştirdi ve başını öne eğdi çünkü adamın kızaran yüzünü görmesini istemiyordu.
Eh kocasıda düğün kıyafetlerinin içinde bir hayli yakışıklı duruyordu. Düğün boyunca kocasına başkası yan gözle bakacak diye içi içini yemişti genç çocuğun.Güralp Bey yavaşça kapıyı kapatarak oğlanın yanına yaklaştı.
Leo ise nefes almayı unutmuş bir şekilde başını kaldırmadan bekliyordu.
Adamın onu çenesinden tutup başını kaldırtmasıyla siyah harelerle göz göze geldi mavileri.Güralp Bey tam oğlanın dudaklarına eğilerek onu öpecekken Leo telaşla geri çekilip.
- B-Beyim yorulmuşsunuzdur sizin için hamamı hazırlamamı ister misiniz. Dedi.
Güralp Bey dudaklarına yandan bir gülümseme yerleştirerek kendinden çekinip geri kaçan oğlana bir adım atarak yaklaştı.
- Lüzum yok. Bugün zaten yıkandım.Leo gergince dudağını ısırırken aklına gelen fikirle hızlı hızlı konuşmaya başladı.
- Acıkmışsınızdır. Ben gidip sizin için bir şeyler hazırlatayım.Oğlan tam kapının önüne gelip kolu tutarken arkasından gelen Güralp Bey bir elini kapıya dayayarak hemen önünde ki oğlanın kulağına doğru eğildi.
- Ben yemeğimi de yedim sevgili eşim. Lâkin şuan açım.
Diye fısıldadı.Leo hızla adama dönerek:
- İyi ya bende sizin için yiyecek bir şeyler hazırlatayım.
Dedi.Güralp Bey oğlanın pembe dudaklarına yaklaşarak konuştu,
- Benim açlığım sanadır oğlanım.
Lafını bitirir bitirmez oğlanın dudaklarına yapıştı Güralp Bey.Leo beceriksizce adımın öpüşlerine karşılık vermeye çalışırken birden belinden tutulup kaldırılmasıyla kollarını adamın boynuna sardı.
Güralp Bey odasında ki büyük yatağına ilerleyerek oğlanı yatırdı. Hızlıca üzerindeki kıyafetin düğmelerini ilikleyerek üstünden attı. Artık üst bedeni çıplak kalmıştı. Hemen ayrıldığı dudaklara tekrar kavuşarak bu seferde oğlanın kıyafetlerini çıkarttı o bunu yaparken Leo'da kocasına yardım ediyordu.
Genç oğlan tamamen çıplak kalınca Güralp Bey eğilerek oğlanın göğüs uçlarını emmeye başladı. Leo ise derince inleyerek adamın siyah saçlarına geçirdi parmaklarını.
Güralp Bey daha fazla sabredemeden hızlıca kemerini çıkararak pantolonunu da indirdi.
Açığa çıkan penisini oğlanın kalça arasına konumlandırırken alnını da oğlanın alnına yasladı.
Yavaşça içine giren aletle Leo hiç tutmadığı çığlığıyla kollarını adamın boynuna dolayarak gözünden akan yaşları tutamadı.Güralp Bey eşini alnından öperek ona tatlı sözler söyleyip yatıştırmaya çalışıyordu.
- Geçecek sevgilim. Geçecek Benim biricik eşim, sultanım.Leo hızlı hızlı nefes alıp vererek içinde yavaşça git gel yapan alete alışmaya çalışıyordu.
Daha sonra adamın bu yavaşlığı onun hoşuna gitmemeye başladı.
- Güralp hızlan~Güralp çocuğun bu isteğine minnetle boyun eğip vuruşlarını hızlandırdı içine sertçe vuran aletle Leo başını geriye doğru atıp zevkle inledi.
Güralp Bey hiç acımadan hızla ve sert bir şekilde beceriyordu altındaki oğlanı.
- Ahhh Güralp~Adam, oğlanın zevkten ayrılan dudaklarına eğilerek öpmeye başladı. Dilini oğlanın ağzına gönderirken bir yandan da sertçe onu kendisinin yapıyordu.
En sonunda oğlanın geleceğini anlayan Güralp Bey onun erkekliğini okşayarak boşalmasını sağladı.
Leo geldikten bir süre sonra da Güralp Bey gelmişti.Leo nefes nefese kalmış sevdiği adama ait olmanın verdiği mutlulukla kendi kendine gülümsüyordu. O sırada Güralp Bey onu yanağından öperek bacaklarını omuzlarına aldı.
Leo hayretle adama bakarak,
- Yine mi? Diye sordu.Güralp Bey Gülerek bu seferde oğlanı alnından öptü.
- Daha yeni başlıyoruz benim güzel eşim.Ve Güralp Beyin dediği gibi de oldu.
O gece Leo kaç defa boşaldığını sayamamıştı bile. Ki bundan ötürü sinirli gibi gözüksede şikayetçi değildi.
Ölene kadar bu adamın kollarından ayrılmak istemiyordu.
Ve Güralp Bey de ömrünün sonuna kadar bu oğlanı bir an olsun bile bırakmayacatı.Yaşasın bitti!
Hepinizi seviyorum gençler bu kitabı yazmamda bana destek olan bütün okurlarıma very very thanks 💕Bu bölümü yazmamda bana pek çok katkısı bulunan tamamensafbenim'e de ayrıca teşekkürler <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAŞAM B×B
Narrativa Storica(1486 yıllarında) Osmanlı'nın en korkulan ve saygı duyulan paşası Cemal Paşanın, biricik oğlan kölesine olan aşkı. ( kitap tarihten bağımsızdır)