27.

1.3K 144 20
                                    

Niko yanında ki Gülizar ile beraber büyük konağın önünde duruyordu.

Gülizar'ın kendisini yönlendirmesi ile beraber büyük konaktan içeri girdiler.

Fakat konağa girer girmez Gülizar elinde ki bezi çocuğun ağız ve burnuna götürerek Niko daha ne olduğunu bile anlamadan bir başka adamın da yardımıyla oğlanı bayılttılar.

Genç kız ilk önce etrafına baktı, kimsenin olmadığını fark edince de Mustafa Paşanın adamıyla beraber çocuğu gizlice konaktan çıkarıp başka bir arabaya bindirdiler.

Gülizar ve Mustafa Paşa elbette ki bir şeylerden şüphelenmişti.
Gülizar Niko ve Paşanın konuşmaları sırasında ikilinin bir işler çevirdiğini Cemal Paşanın normalde oğlanın gitmesine bu kadar kolay izin vermeyeceğini düşünerek bu düşüncesini Mustafa Paşaya anlatmıştı. Paşa da zaten kendi adamlarından kimilerinden şüphe duyuyordu ve o da böyle bir önlem almıştı kendince.

Niko'yu konaktan kaçırıp sadece Mustafa Paşanın adamlarının bildiği köşke götüreceklerdi.







~

- Her şey hazır değil mi Güralp Bey? Dedi Cemal Paşa
Askerleriyle beraber konağın dışında bekliyordu.

Güralp Bey elini göğsüne getirerek başını eğdi.

- Tasa etmeyin beyim. İçerideki adamlardan haber bekleriz. Güralp Beyin bunları söylemesiyle koşarak yanlarına gelen adam izin isteyerek konuştu:

- Beyim oğlan konakta değil.

Cemal Paşa öfkeyle adamı yakalarından kavradı.

- Ne demek konakta değil, Girdiğini kendi gözlerinizle görmediniz mi?

- G-gördük Paşam lakin bizi bayıltmışlardı. Uyandığımızda ne o vardı ne de babası.

Cemal Paşa adamı bırakarak Güralp'e döndü.
Adam boğazını temizleyerek:
- Ama bir adamımız peşlerinde beyim.

Paşa bunu duyar duymaz vakit kaybetmeden askerlerine yola çıkmak için emir verdi.






~

Niko baş ağrısıyla gözlerini açarak bir süre etrafına bakındı. Karşısında gördüğü Mustafa Paşa ile hemen hemen ayağa kalkarak Paşanın yanına yaklaştı.

- Babam nerede, ne yaptın ona?

Mustafa Paşa gülerek oğlanla olan aralarında ki mesafeyi daha da kısalttı.

- Paşa ile ne yapmaya çalıştığınızı bilmediğimi mi sanıyorsun Niko?
Lakin artık Cemal Paşa seni bulamaz.

- Lütfen babamı görmeme izin ver. Diye yalvardı Niko.

- Her şeyin vakti var Niko. İlk önce gitmek için hazırlığımız tamamlansın. Sonra görürsün babanı.

- Ne? Nereye gitmek?

Paşa gülerek arkasını döndü.
- Yarın giderken öğrenirsin. Dedi arkasından.

Niko itiraz ederek ileri atılsa da kollarını tutan adamlar yüzünden yerinde durmak zorunda kaldı.




Adamlar Niko'yu alıp küçük bir odaya kapattıktan sonra kapıyı  kilitleyerek uzaklaştılar

Niko defalarca kez kapıya vurup yardım istedi ama nafile.







Genç çocuk etrafında dönüp düşünmeye başladı. Buradan kurtulup babasını bulmalı daha sonra da buradan kaçmalıydı. Ama ilk önce burada kurtulaması gerekiyordu.

PAŞAM B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin