Po tym wszystkim co się wydarzyło , wróciliśmy do stołu , zgromadzone osoby rozmawiały o tym gdzie ma byc nasz jak się jednak okazało 2 tygodniowy wyjazd. Słyszałam jak Michael tylko prycha i próbuje włączyć się do rozmowy ale Ada go przekrzykiwała tak żeby nie był w stanie nic powiedzieć. To było nawet zabawne. Nagle oczy wszystkich zwrócone były w naszą stronę. Odezwał się tata.
- Tak dyskutujemy a może wy powiecie jaki macie pomysł na wyjazd ?
- szczerze po tym wszystkim mam totalną pustkę w głowie, daje wam wolną rękę byle była by plaża i woda , muszę iść się położyć źle się czuję
Wszyscy popatrzyli na mnie ze zdziwieniem. Wstałam od stołu z zamiarem wyjścia ale zakręciło mi się w głowie , osunęłam się w ramiona mojego taty.
- córeczko co ci jest?
- zakręciło mi się w głowie to nic takiego
- Ada zabierz proszę siostrę do pokoju ,chłopcy idźcie z nimi ja zadzwonie do lekarza
- Nie trzeba , jestem zdrowa jak ryba , robiłam badania jakiś miesiąc temu może trzy , muszę tylko chwilę odpocząć
Zawsze mnie denerwuje kiedy ktoś wszystko rzuca żeby tylko się mną zająć nie chce być w centrum uwagi. Niestety najwidoczniej w tej rodzinie tak właśnie jest , kiedy która kolwiek z córek źle się czuję cały dom staje na głowie. Po tym całym zamieszaniu , przebadał mnie lekarz powiedział, że to tylko stres i odjechał. Porozmawiałam jeszcze z nim chwilę na temat jego pracy ale nie był dość rozmowny , burknął tylko jakieś dwa słowa i tyle. Kiedy lekarz wyszedł do mnie przyszedł Tom z ciepłą herbatką obiecał, że obejrzymy co tylko będę chciała. Włączyłam księżniczkę i żabę na co Tom stwierdził tylko , że prawdziwą księżniczka jestem ja i pocałował mnie w czoło. Rozmawialiśmy trochę o tym gdzie chciała bym pojechać a potem zasnęłam wtulona w chłopaka.
Tom
Kiedy Rossie zasnęła poszedłem do ojca dziewczyny. Prosić go o delikatną pomoc. Zapukałem do drzwi. Usłyszałem proszę i wszedłem do środka.
- dzień dobry przeszkadzam?
- Nie, jasne , że nie co cie do mnie sprowadza ?
- czy możemy porozmawiać na osobności?
Ojciec dziewczyny kazał wyjść dziewczynie która stała koło niego. Przechodząc puściła do mnie oczko i zalotnie się uśmiechnęła ale nie zrobiło to na mnie wrażenia.
- chciałem oświadczyć się Rossie
- jesteś tego pewien po tym wszystkim?
- Tak wiem co zrobiłem albo co chciałem zrobić ale kocham pańską córkę i chce spędzić z nią resztę życia
- No dobrze , siadaj koło mnie , a więc o czym myślałeś?
Resztę wieczoru przegadałem z ojcem mojej przyszłej żony. Żartowaliśmy, rozmawialiśmy na poważnie, były też momenty sentymentalne, sam nie wiedziałem czemu ale poczułem, że się z nim zżyłem.
CZYTASZ
Współlokatorka
RomanceOna studentka medycyny która wynajmuje ekskluzywny apartament. On prawnik, który posiada własną kancelarie, trzy hotele i prywatny domek. Co się stanie gdy mężczyzna wróci z delegacji i okaże się ,że w jego mieszkaniu mieszka dziewczyna? Co okaże s...