kwarantanna

16 0 0
                                    

Tom

Przywieźli moją kobietę , ubrali ją w jakiś kaftan , nie pozwolili mi jej zobaczyć. Potem od lekarza dowiedziałem się , że zaraziła się jakąś chorobą od tych obcych. Nawet kiedy przewieźli ją na sale nie pozwolili mi tam wejść , patrzyłem jak wykonują jej szereg badań. Potem wydarzyło się coś , czego chciałem od zawsze. Kiedy skończyli, Rossie podeszła do szyby. Wszyscy którzy byliśmy obecni wstaliśmy do niej. A ona , w moich oczach pojawiły się łzy. Moja Rossie pokazała mi zdjęcie USG małego człowieczka , naszego dziecka. Boże będę ojcem.

- Kurwa będę ojcem !!! Ja pierdole będę ojcem ,musze tam wejść

Wbiegłem do dziewczyny mimo zakazu i ją przytuliłem, pocałowałem przez moment byłem przy niej i przy naszym maleństwie. Myśłałem , że mnie wyrzucą ale zamiast tego dali mi kaftan. Trzymałem ją za rekę , głaskałem brzuch.

- kochanie bedziemy rodzicami Boże , będziemy mieli dzidziunia , moja dzielna kobieta , tak się narażałaś mimo, że przypuszczałaś , że jesteś w ciąży, dlaczego nic mi nie powiedziałaś , zabrał bym cię wcześniej może nie byłabyś wtedy tutaj , zawiodłem , kurwa , zawiodłem

- skarbie , uspokój się , nie zawiodłeś jesteś teraz przy nas, to jest najważniejsze jesteśmy tutaj razem i tylko to się liczy i nasze maleństwo , kocham cię nad życie

- a ja kocham ciebie nie zapominaj o tym nigdy

- nigdy nie zapomnę

Kiedy wszedł lekarz , chciałem zostać ale nie mogłem , takie procedury , ale mimo wszystko byłem im wdzięczny za to , że pozwolili mi chociaż na chwilę przy nich być. Czuwałem nad nimi dzień i noc. Kiedy lekarz powiedział, że wszystko jest opanowane. Rossie , zaczęła znów wymiotować krwią , dostała drgawek.

- co się dzieje ? ! Mówił pan , że wszystko jest dobrze !!!

- niech się pan uspokoi , musiałem coś przeoczyć

-  jak kurwa przeoczyć !!! Pozwę ten jebany szpital , rozumiesz !! Pozwę was !!

- dobrze ale niech pan da najpierw, uratować życie pana kobiety i dziecka

Kiedy ją zabrali. Czułem, że wszystko się sypie. Waliłem rękami w ścianę , darłem się płakałem. Michael widząc całą sytuację podbiegł do mnie i objął. Wyrywałem się ,prawie dałem mu w ryj ale udało mu się mnie uspokoić.

- przestań kurwa , ona jest najsilniejszą kobietą jaka chodzi po ziemi , będzie walczyła rozumiesz !! ? Pytam cxy kurwa rozumiesz !!!

- tak kurwa !!

- to się ogarnij , zaraz się okaże co i jak ale gwarantuje ci to będą dobre informacje

- obyś miał rację

- mam...

Czekaliśmy tak godzine , potem drugą i nic. Potem przyszła pielęgniarka ale nic nie wiedziała. Potem wypaliłem chyba z  trzy paczki papierosów przez co się pożygałem. Kiedy po dziesięciu godzinach wyszedł lekarz , nie wiedziałem czego mam się spodziewać.

- co z nią ? Niech pan mówi co z moją kobietą i dzieckiem

Milczał

- no mów do cholery!!!

- musi pan wiedzieć , że to była bardzo trudna operacja

- okej ale co z nią !! Co z naszym dzieckiem ? Żyją

- dziecko żyje natomiast , pańska kobieta jest cały czas monitorowana , jej funkcje , życiowe  maleją  ,potrzeba cudu , nic innego nie jestem w stanie zrobić przykro mi

Upadłem na kolana. Przed jej salą i zacząłem się modlić i wyć jak nigdy wcześniej. Dlaczego ona dlaczego nie ja.

- musze do niej wejść i nawet mi nie mów , że nie mogę bo mogę wszystko

Wszedłem na salę gdzie leżała moja żona ,bo to tylko kwestia czasu kiedy weźmiemy ślub. Usiadłem koło mojej Rossie i zacząłem się modlić , trzymając nasze ręce na brzuchu.

- błagam walcz , dla mnie i naszego maleństwa walcz

WspółlokatorkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz