Rozdział dwunasty - Moje uczucia co do ciebie wygasły

2.8K 111 131
                                    


Asher p.o.v.s

Kiedy myślisz że wszystko się ułożyło, no bo masz dziewczynę jesteś szczęśliwy, to nagle przychodzi taki dzień jak ten.

Rocznica zniknięcia mojej matki.

I wszystko się jebie.

Bo tak naprawdę na jak długo człowiek może być szczęśliwy?

Co tak naprawdę uszczęśliwia człowieka?

Może jakaś osoba? Albo rzecz? Pieniądze?

Mówi się że pieniądze szczęście dają, ale jeśli jesteś samotny i masz w cholerę pieniędzy, to już nie jest tak kolorowo jak było.

Bo tak naprawdę pieniądze szczęścia nie dają. Daję je to na co je wydajesz.

Ale jeśli nie masz pieniędzy?

Czy wtedy szczęście może przynosić osoba?

Jeśli się zachowujesz dajesz tej osobie nóż lub broń. I to ona zdecyduje czy chce cię przed tym ochronić czy zranić doszczętnie.

Bo tak naprawdę jak jesteśmy zakochani dajemy cząstkę siebie tej osobie, a ta cząstka nas już nigdy nie powróci.

Tak jak ja oddałem cząstkę siebie Nessie, i zastanawiam sie czy dobrze zrobiłem.

Chodziłem po ciemnych uliczkach i ciągle mijałem mnóstwo prze różnych domków.

Nessa zasnęła jak skończyliśmy oglądać wszystkie części Hotelu Transylwania.

Nie wiem czy ją kocham.

Sądzę że po prostu to było chyba zwykłe zauroczenie, bo ja nie potrafię kogoś pokochać? Ciężko mi z tym.

Nie chce jej zranić, chce ją chronić, ale ja już sam nie wiem co do niej czuję.

To jest mieszane. Raz mam ochotę ją udusić, a potem zamknąć w swoich ramionach.

Nie rozumiem tego. W ogóle nie rozumiem kobiet.

Nessy też.

Nie wiem dlaczego Lili poszła sama z Nicol na tą cholerną imprezę.

Widziałem w oczach Nessy smutek i żal.

Było jej przykro że Lili zastąpiła ją jakąś tanią podróbka z chińczyka.

Widok Nessy, która nie potrafi się nigdzie dopasować bolał jakoś bardziej, bo przecież to ona zawsze była głośna i w ogóle, ale od paru dni jest jakaś nie Nessowa?

Nie wiem co się stało, ale bardzo chciałbym się dowiedzieć. I nie odpuszczę do póki się nie dowiem.

Dalej nie wiemy kto mi dosypał czegoś do drinka, choć mi się zdaje że to Nicol to oni twierdzą że nie. Nawet moja Malinka tak twierdzi.

Widzę że gdy tylko Nicol pojawia się obok, Nessa tak jakby chowa sie? Jakby była jakimś duchem.

Nie podoba mi się to.

Poison#2 | 18 + ( BĘDZIE POPRAWIANE )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz