Nessa p.o.v.s- Możemy porozmawiać? - tak zaczęłam rozmowę z Lili, która jedynie stała i popijała w ciszy swoją kawę, nawet na mnie nie patrząc.
Ostatnie dni były dla mnie ciężkie. Asher nie wychodził w ogóle z pokoju, a reszta osób siedziała z Nicol.
Czułam się jak jakiś wyrzutek.
Nie proszony gość.
Puzzel który nigdzie nie pasuje.
- O czym? - zapytała blondynka, a ja zdziwiłam się na jej chamski ton. Lili zawsze była dla każdego miła, więc to dla mnie było dziwne że tak się zaczęła zachowywać.
Ona nawet chciała pomóc Isli gdy ta miała problem z jakimś przedmiotem, a ta dziewczyna dręczyła nią przez cały czas.
Ona ma dobre serce, ale jak wpadnie w złe ręce, zmienia się w prawdziwą sukę.
- O tym. - pokazałam na siebie palcami, i na nią.
- Nie mam ochoty rozmawiać z dziwką. - powiedziała, a mnie automatycznie zamurowało.
To nie była moja Lili. Moja Lili by tak nigdy nie powiedziała.
Gdzie jesteś Lili?
Gdzie jest moja stara Lili?
Gdzie jest Lili za którą tak tęsknię od tych paru dni.
- Dlaczego tak się zachowujesz? Zrobiłam coś źle? Nico.... - nie dokończyłam, bo weszła mi w zdanie.
- Akurat tutaj Nicol ma w 100% rację, więc nie wciągający jej w tą rozmowę.
W 100% rację?
O co tutaj może chodzić?
- Jaką rację?
- Taką że jesteś zwykłą dziwką. Jak mogłaś zrobić coś takiego Asherowi? Co? Jemu teraz jest przykro i siedzi w czterech ścianach sam, bo ty wszystko zepsułaś. A tak samo nagadywanie na mnie nie jest w porządku. - zacisnęłam szczękę.
Słowa, które wypowiedziała w moje stronę bolały.
Były jak malutkie szpileczki wbijane w moje plecy i czekające na to aż w końcu odpuszczę.
- Co niby zrobiłam Asherowi? - zapytałam.
Blondynka prychnęła i patrzyła na mnie z niedowierzaniem. Odłożyła kubek z kawą, a ten zrobił głośny trzask.
Otworzyłam buzie chcąc coś powiedzieć, ale szybko ją zamknęłam. Widząc na schodach Nicol i Maxa, a obok nich jeszcze mało kontaktującego Alexa.
Max trzymał Nicol za talię i mocno przyciągał do siebie.
Nie podobał mi się ten widok.
Nicol wzięła ich wszystkich na swoją stronę i zrobiła ze mnie tą złą.
- A zresztą nie ważne. - burknęłam tylko i ruszyłam do wyjścia z domu.
CZYTASZ
Poison#2 | 18 + ( BĘDZIE POPRAWIANE )
AkčníDruga część Serii Poison Życie Nessy zaczęło się jeszcze bardziej komplikować gdy zaczęła odkrywać różne tajemnice, o których nie miała pojęcia. Ciągle żyła w kłamstwie, którym karmili ją jej rodzice. Zagłebi sie w pszeszłóść i pozna mnóstwo tajemn...