senden benden bizden

1.1K 99 34
                                    

Sabah alarm sesi ile uyandım. Günler sonra ilk kez uyumuştum. Her ne kadar kabul etmek istemesem de geçen zaman ile birlikte galiba bu odayı gerçekten evim gibi görüyordum.saat daha çok erkendi. Hafifçe doğruldum yatakta ve koltukta uyuyan feriti gördüm.üzülüyordum çok üzülüyordum ama benim de kalbim çok kırıktı. Hayat boyu sevgisiz ve şiddet dolu bir evde yetişmiş ve her şeye rağmen kendimi kimseye ezdirmemiştim. Şimdi kendi aşkım altinda eziliyordum. Derin bi nefes çekip yataktan sessizce kalktım. Ferit'in üstü açılmıştı önce umursamadan banyoya gittim ama dayanamadım. Sabah havalar serin oluyor sırf "insanlıktan" üstünü örttüm ve ılık bir duş aldım. Giyindim,eşyalarımı toparladım ama ferit hâlâ uyuyordu. Aslında onu kaldırıp hesap sormak istiyordum dün babam ile ilgili söylediği şeyler beni çok kırdı. Ben aşk acısından kıvranırken o babamın evine dönmekten korktuğumu , bu yüzdene evli kalmaya devam edeceğimizin imasıni yaptı. Düşündükce sinirlendiğim için odadan çıktım ve salonda beni bekleyen Gülgün annenin yanına gittim. Bu kadında gerçekten anormal derecede neşe ve enerji vardı. Ne olursa olsun hep güler yüzlü ve pozitif davraniyordu. Bazen onun antidepresan kullandığını düşünüyorum. Dün gece odaya girdiğinde niye ağlıyorsunuz ya da niye bağrıyorsunuz diye bile sormadı . O kadar neşeliydi ki bi an şoktan kadına cevap bile verememiş ve mal gibi kalmıştık. Gerçi ne diyecektik ki. Ferit eski sevgilisini hamile bıraktı sandık ama meğerse kız başkasından hamileymiş Gülgün anne mi diyecektim ya da Oğlun İstanbul'un yarısıyla yatmış,kızlara da bok gibi davranmış şimdi onlar da fırsat buldukça bize sarıyor falan mı? Kendi kendimi bile sinir ediyordum. Daha fazla düşünmemeye karar verdim ve kahvaltı yapmak için okulun yakıninda bi Fransız restoranına gittik.
______________
Günlerdir o kadar yorgun düşmüşüm ki gece resmen koltuğa bayılmışım. Kahvaltıya inmek ve şirkete gitmek için hazırlanmaya başladım. Duşa girip saate baktım ve Asım beyin aradığını gördüm. Geri döndüm . Deren ile Selim'in cezasını verdiğini söyledi ve tekrar özür diledi . Açıkçası bu kadar sert bir şey yapacağını düşünmemiştim ama hiç üzülmedim. Aksine ilk kez yaptığı kötü bir şeyin cezasını çektiği için mutluydum. Gözüm yatağa takıldı. Seyran evden erkenden çıkacaktı biliyordum. Odada yoktu ama kokusu hala buradaydı. Yavaşça yatağa uzandım ve kafamı seyran'ın yastığına koydum. Mis gibi kokuyordu, seyran'ım kokuyordu. Bi an içim geçmiş seyran'ın kokusuyla mayışıp tekrar uyumuşum, Latif beyin megafonla gelen sesi ile giyinip kahvaltıya indim. Her ne kadar reddetsem de seyran'ın akşam bu eve gelecek olması içimi kıpır kıpır yapıyordu. Şirkete gitmek için yola çıktığımızda abi dilara'nın fakir ve katı bir ailesi olduğunu ve hamilelikten haberleri olmadığını söyledi. Ben de dilara'yı ailesine teslim etmesini söyledim. Yüksek ihtimal ailesi ömür boyu ona kırgın kalacaktı ve belki bi süre utançtan evden bile çıkamayacakti ama deren'in aklına uymadan önce düşünecekti bunları. Şuan karımdan ayrıysam en büyük sebebi onlardı ve bu insanlara acıyacak halim yoktu.
____________
Şirkette yoğun bir dönem başlıyordu. Uzun süredir Kanada'da bir mağza açmak isteniyordu ve onun görüşmeleri vardı. Ferit son 1 haftadır olduğu gibi bu toplantıya da girmiş ve yine ilgiyle dinleyip birkaç mantıklı öneride bulunmuştu . Fuat bu durumdan çok rahatsizdi ve sabahtan beri deren'e de ulaşamiyordu. Toplantı bitince koşar adım odasına gitti ve deren'i aramaya başladı ,belki biraz işleri hizlandirirsa ferit'in odağı dağılır diye düşündü ama kimse telefonu açmiyordu.

"Of offf aç su telefonu gerizekali" diye Fuat söylenirken ferit aralik kapıdan içeri girdi.

"Açamaz telefonu, malum uçakta telefonla konuşmak yasak"

Fuat özguvenle konuşan kardeşine baktı,dediği hiçbir şeyi anlamamıştı.

"Ne diyorsun anlamıyorum. Kim ucakta?"

"Deren. Moldova'ya gidiyor. Uzuuuun bir süre de dönmeyecek. Gerçi dönse bile bir daha seninle ittifak kurmaya cesaret edemez"

Fuat zorla yutkundu.
"Ne saçmalıyorsun sen,iyice kafayı yedi-"

yalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin