Nevzat küfürler savurarak ormana doğru koşmaya başladı. Fark edilmemek için arabayı ağaçlık,kuytu bi köşeye çekmişti. Hayatında hiç bu kadar panik olduğu bi an hatırlamıyordu. Stresten yönünü şaşırmış ormanın içinde bi sağa bi sola koşuşturuyordu. En sonunda arabasını bulup hızla yola çıktı. Garanti olsun diye feritin frenlerini de gevşetmişti. Adam yavaş bile gitse duramayacaktı. Bilmediği,hiç gelmediği bi ormanda nereye gittiğini bilmeden seyran ve feritin aracını arıyor, kendine sövüyordu. Gölden ayrılmalarına izin vermemeliydim diye düşündü. Eğer başlarına bir şey gelirse ifakat leşini bile bulmalarına izin vermezdi.
Bu sırada her şeyden habersiz sakin sakin eve gitmek için yola çıkmıştı genç çift. Ferit az önce duyduğu silah sesinden çok rahatsız olmuş ve hâlâ nereden geldiğini düşünüyordu. Seyran ise ayağının altında birkaç tane erik gördü. Dün topladığı erikleri görünce hem gülümsedi hem de utandı
"Ferit topladığımız erikler vardı ya hani daha doğrusu çaldığımız o ev uzakta mı?"
Ferit anlamayan gözlerle baktı karısına.
"Ne alaka?"
"Ya ben biraz tuhaf hissediyorum. Yani erik sorun değil de adamı korkuttuk ve bahçesine izinsiz dadandık"
Ferit gülmesini bastıramadı. Bir eli direksiyonda diğer eliyle dişlerini sıka sıka seyran'ın burnunu ve ağzını kıstırdı. Bu kadın ne dese ,ne yapsa tatlı ve seksi geliyordu ferite.
" Hayatım biz adamı korkutmuş olamayız hatırlarsan adam bize ateş etti,tüfekle kovaladı. Yani biz daha çok korktuk. Ama haklısın bi özür hak ediyor. Yan yoldan bi kestirme var. Yokuş aşağı yarım saatte gideriz deli ihtiyarın evine. Tabi mesele eve gitmek değil de sağ salim ölmeden dönmek malum adam biraz agresif."
Seyran ferite yanaşıp yanağına uzun ve sulu bi öpücük bıraktı.
"Teşekkürler eminim evinize tek parça döneriz belki sonra.."
"Sonra??"
Ve bi öpücük daha ve bi tane daha derken ferit çoktan moda girmişti. Eli seyran'ın bacağına gitti.Aynı dakikalarda ifakat feriti aradı. Arabanın ekranından yengesini gören ferit sinirle sesi kıstı.
"Yemin ederim senin üstünde radar var. Ne zaman yaklaşsam hiç olmadık şeyler oluyo hay şansımı... Güya dağ evine baş başa kalmaya geldik başımıza gelmeyen kalmadı. "
Seyran gülmeye başladı
"Niye abarttın bu kadar alt üstü yengen arıyor"
"Hayır canım alt üstü yengem aramıyo. Dün bahçeden sesler geldi az önce biri -ki hâlâ çok şaşkınım- dünyanın en sakin yerinde ateş açtı şimdi de günlerdir aramayan yengemin arayası tuttu. Karımla başbaşa bile kalamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalan
Roman d'amourbüyük bir mücevher markasının sahibi olan korhanlar,uslanmaz bir çapkın ve yalan üzerine kurulmuş bir evlilik