beş

6.4K 233 151
                                    

Herhalde Barış'ın 1 hafta boyunca kendisini bir kere bile aramamasına bozulmaması gerekiyordu Didem'in. Çünkü aralarındaki ilişki baştan beri seks üzerine planlanmıştı. Başka hiçbir şey yoktu. Ne bir sorumluluk ne bir sevgi... Sadece ihtiyaçlar ve gizlilik. O zaman neden şimdi önüne düşen habere tırnaklarını kemirerek bakıyordu.

Barış
Hoş bir kız
Ve geçen gün Barış'a gösterdiği saat.

Saat kıza çok yakışmıştı. Üstelik kız kendisinden yaklaşık 10 cm daha uzun, daha zayıf ve daha çekiciydi. Didem'in canı sıkıldıkça sıkıldı.

Bunların hiçbirinin bir önemi yok. Barış ile aranda hiçbir şey yok ve olamaz. Kız istediği kadar güzel olsun. Takılma buna.

  Çalan kapı ile haberi kapattı. Arkadaşı, Devrim gelecekti bugün ona. Lab partneriydi, birlikte bu haftaki raporu yazacaklardı. Biraz da sohbet ederlerdi.

"Hoşgeldin." Dedi Didem. Devrim'in elindeki tatlı poşetini ve çiçeği aldı. "İstemeye mi geldin beni?"

"Kendi ayağıma sıkmaya niyetim yok." Dedi Devrim. "Seninle olacak adama Allah yardım etsin."

"Komik misin sen?"

  İçeri geçtiler. Hızlıca yemeklerini yiyip raporun başına oturdular. Biraz Devrim okudu, Didem yazdı. Sonra görev değiştirdiler. 3 saatin sonunda raporun henüz yarısına varmışlardı.

"Böyle dersin anasını sikeyim!" Diye bağırdı Devrim. Sırtı ağrımıştı masada oturmaktan. "Dido gel koltuğa geçelim bari."

"Koltukta uyuyakalırım ben. Sen geç. Oradan oku."

"İyi."

   Devrim'in ayaklanması ile kapının çalması bir oldu. Devrim, Didem'in ayaklanmasına müsaade etmeden kapıyı açtı. Ve en son beklediği şeyi gördü. Galatasaray'ın son zamanlardaki yükselen yıldızı Barış Alper Yılmaz'ı.

"Dido!" Diye içeri seslendi, gözlerini adamdan ayırmadan.

  Barış da aynı sekilde Devrim'i süzüyordu. Uzun boylu, kumral ve yakışıklı bir adamdı Devrim. Üstelik iyi bir fiziği varsı. Yüzü temizdi, taktığı kocaman numaralı gözlükler bile adamı çirkinleştiremezdi.

"Barış?" Dedi Didem hayretle. Haber vermeden gelmek adeti değildi.

"Selam." Dedi Barış. Ne diyeceğini bilemiyordu. Devrim'in hiçbir şey anlamaması için kıvırması gerekiyordu. Ama bir yanı da Devrim anlasın istedi. Anlasın ki Didem'den olabildiğince uzak dursun.

"Aa, evet kargon için geldin." Dedi Didem. Sonra Devrim'e bir bakış attı. "Evde değildi kargosunu bana bırakacaklardı da."

"Peki." Dedi Devrim. Didem'in neden açıklama yaptığını anlamadı. "Ben salona geçiyorum."

"Tamam canım." Dedi Didem ona. Devrim gider gitmez Barış'a döndü.

"Ne diye çat kapı geliyorsun?"

  Barış şaşkınlıktan konuşamadı. Kızı 1 haftadır görmüyordu doğru düzgün. Merak etmiş olamaz mıydı? Ya da özlemiş?

"Nereden bileyim ben misafirin olduğunu?" Dedi Barış.

"Ya anlasaydı?" Dedi Didem.

Barış sinirlendi. "Sevgiline fuckbuddy olduğumuzu söylemezdim." Dedi.

"Ne?" Didem şaşırdı. Devrim'i sevgilisi sanması ne alakaydı? Hadsiz adam! Ayrıca ona neydi ki? Miray'a hediyeler alıp yemeğe çıkarırken Didem bir şey diyor muydu?

"Neyse beni ilgilendirmez zaten." Dedi Barış. "Gece gelmek istersen evdeyim."

******
  Didem o gün rapor çok geç bittiği için Barış'a gitmedi. Ama ertesi akşam hızlı bir mesaj çekti.

kadın // barış alper yılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin