Mikor becsuktam a szobánk ajtaját a kezemben lévő borítékot bámultam.
-Gyerünk Aria, nyisd már ki.-mondta Mila. Magam se tudom mire vártam, már rég ki kellett volna nyitnom. Nagy levegőt vettem és kinyitottam a borítékot. Egy fehér lapot húztam elő.Kedves Aria!
Szerveztem számodra egy csodás napot. A délelőttöt a barátnőddel töltheted. Manikűr, pedikűr, masszázs, wellness amit csak akartok mindent elintéztem. Délután viszont csak az enyém vagy! A lap hátulján van a telefonszámom, mentsd el kérlek és írj bátran ha valamire szükségetek lenne. Ne gondolkozz csak élvezd!
Ui: Alig várom a randinkat.
Csók! FabioMagamhoz ölelem a levelet. El se akarom hinni, hogy mindezt megszervezte nekem, nekünk. A szívem a mellkasomban őrülten dobogni kezd. Egy újabb arcát mutatta meg nekem. Láttam már mérgesen, feldúltnak, közömbösnek, birtoklónak és most ez? Úgy néz ki tud romantikus is lenni. Vajon melyik Fabio igazi arca? Mind egyszerre? Meg akarom tudni, ki akarom deríteni. Mila hangja töri meg a gondolkozásom.
-Jesszus Aria, mond már mit ír!-a kis türelmetlen. Közelebb lépek hozzá és átadom neki a levelet. Gyorsan végig olvassa, rám néz és mosolyogni kezd.
-Basszus, megütötted a főnyereményt! Megyek készülődni, alig várom a kényeztetést.-én még mindig nem mozdultam. Hihetetlen, hogy ezt mind leszervezte.
-Hé édes, milyen kényeztetésről beszélsz?-Alexről teljesen el is feledkeztem, hogy a szobában van.
-Ne aggódj semmi olyanról amire te gondolsz.
-Remélem is, csak az enyém vagy!-Mila, Alexre mosolyog majd maga után húzza a hálószobába.
-Gyere mutasd meg mennyire vagyok a tiéd!-ezt nem akarom hallani, inkább bemegyek a szobámba és felöltözök. Még távolról hallom a hangjukat.
-Dolgoznom kell édes. Fabio letépi a tökeim ha kések.-a választ már nem hallom de talán jobb is.
-Aria! 20 percet adj és mehetünk!-kiabálja utánam a barátnőm. Kuncogni kezdek magamban, szegény Alex, fáradtabban megy majd dolgozni mint gondolta volna.Fél óra múlva előmászok a szobából, épp elég időt adtam nekik. De meglepetésemre Mila már a nappaliban ül, egyedül.
-Már készen is vagy? Mért nem szóltál? Alex is elment?-csak legyint egyet és feláll a kanapéról.
-Oh abban biztos lehetsz, hogy elment. Igazából 15 perc is elég volt neki.-nevet fel Mila.
-Jesszus te nő, erre nem vagyok kíváncsi. De kétségtelen aranyosak vagytok együtt, én örülök nektek.-közben összeszedem a dolgaim az asztalról, a táskámba dobálom őket. Felveszem a levelet is és beírom Fabio számát a telefonomba. Majd azt is a táskámba dobom a levéllel együtt.
-Igazából nagyon kedvelem őt, mármint Alexet. Az ágyban meg valami fantasztikus. Oh Aria amikor a szájával...-feltartom a kezem mert ezt már tényleg nem akarom hallani.
-Menjünk inkább!-az ajtó felé sétálok.
-Jaj már milyen vagy. Csak, hogy tudd én mindent tudni akarok majd Fabioról és ami köztetek fog történni.-na azt lesheti.
-Álmodban!-kilépek az ajtón, a liftek felé sétálok.
-Ünneprontó!-Mila mögöttem kullog és duzzog. Szeretem őt de esélytelen, hogy minden szaftos részletet eláruljak neki.Leérünk a wellness részlegre, Mila mindent igénybe akar venni. Olyan mint az óvodás. Hihetetlen egy nő. Én meg azon gondolkodok talán illő lenne Fabionak megköszönni mindezt amit nekünk szervezett. Nem gondolkozok, előveszem a telefonomat a táskámból és már írom is neki az üzenetet..
Én: Szia! Nem akarlak zavarni csak szerettem volna megköszönni a kedvességedet.
Nem várok gyors választ hiszen megmondta, hogy megbeszélései lesznek. Már éppen tenném el a telefont mikor jelez.
Fabio: Nem zavarsz! Unalmas ez a megbeszélés, inkább csak formalitás az egész. Annak viszont örülök, hogy jól érzitek magatokat. Élvezd ki, délután majd én kényeztetlek.😄
Érzem, ahogy belepirulok a válaszába. Már pötyögném neki a válaszom mikor egy hölgy lép elém.
-Kisasszony, kérem fáradjon utánam.-én a masszázs mellett döntöttem első körben, aztán majd meglátom mivel folytatom. Egy gyors üzenetet azért még írok neki.Én: Mennem kell. Most fognak megmasszírozni. Délután találkozunk, pontosan hány órára is legyek készen? És mit vegyek fel?
Fabio: Ezt most kár volt írnod. Ahogy elképzellek egy kis törölközőben...ugye nő a masszőr? A ruhával ne foglalkozz, én mindent intézek. Tudni fogod amikor készülődnöd kell majd.😘
Ez mégis miféle válasz? Tudni fogom? Honnan a pokolból kellene tudnom?! Nem válaszolok neki, mert a hölgy aki az előbb elém jött már nagyon tenné a dolgát, én meg nem akarom megváratni.
2-3 órával később túl voltam egy masszázson, kipróbáltam a szaunát, még a medencében is úsztam pár kört. Már éppen megakarnám keresni Milat, mikor egy férfi lép elém. Egy újabb fekete borítékkal a kezében.
Ez a férfi tele van meglepetésekkel. Vajon mire készül még?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Sorsdöntő találkozás ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️
Любовные романыAria Az édesanyjával él Olaszország egyik kis eldugott városkájában. Nincs szerencséje a szerelemben, egészen addig míg a barátnője meg nem lepi egy utazással Milánóba. Megismeri Fabiot aki az egész életét felforgatja a lánynak. Fabio Milánóban él...