Már 2 nap eltelt a csókunk óta. Nem találkoztunk, kerül engem, ezzel tisztában vagyok. Hogy lehet valaki ilyen gyáva? Tudom, hogy ő is élvezte, fizikai bizonyíték van rá. Túl jó volt az a csók ahhoz, hogy csak úgy elfelejtsem. Milanak nem mondtam semmit. Feleslegesnek éreztem, hogy beavassam. Na jó ez nem igaz de nem akartam, hogy megharagudjon rám. Túlságosan rá pörgött Fabiora. Bárhova megyünk a hotelen belül keresi a szemével. Nem tudom eldönteni a büszkesége szenvedett csorbát mert visszautasították vagy tényleg be akarja cserkészni őt. Talán egy kicsit mindkettő. Abban igaza volt Milanak, hogy kell egy pasi. Ha másért nem is, csak egy kis szórakozásnak. Ma este elmegyünk egy szórakozóhelyre amit tegnap ajánlottak Milanak. Bízok benne találok egy srácot akit egy kicsit is érdeklek. Egy kis tapi, meg egy kis smaci még belefér, tovább amúgy se mennék. Nyaralni jöttem ide, jól akarom érezni magam. Ki tudja mikor jutok el újra ide vagy ehhez fogható csodálatos helyre. Talán soha!
Nem szokásom de ma merész leszek úgy döntöttem. Pont van a ma esti bulihoz egy ilyen rucim. Szexi, kihívó, kivágott, mi kell még? Amint felveszem a ruhát és belenézek a tükörbe már nem is találom olyan jó ötletnek ezt a döntést. Rémesen festek, mintha nem is én lennék. Túl rövid, túl merész, túl kivágott, túl, túl, túl....és még sorolhatnám. Arról nem is beszélek mennyire kövér vagyok benne. Ebben biztos nem megyek sehova. Már éppen keresnék egy másik ruhát a szekrényben, mikor Mila belép az ajtón.
-Húú csajszi, állati jól nézel ki. Szexi. Nem is tudtam, hogy ilyen gönceid is vannak.-mert nincs is. Kivéve ezt az egy ruhát.
-Nem érdekes, meggondoltam magam. Biztos, hogy ebben a ruhában sehova nem megyek!-elindulok a szekrény felé, talán abba a kis virágos nyári ruhában elmehetnék. Igen, az pont jó lesz.
-Te meg miről beszélsz? Várj már egy kicsit. Csodásan nézel ki.-a szemem forgatom Milara. Tudom kedves akar lenni de kár füllentenie a kedvemért.
-Nézz már rám, röhejesen festek. Ez nem én vagyok. Kövér vagyok benne, látod...-megfogja a kezem és a tükör elé húz.
-Nézz már magadra. Sose értettem mért hiszed, hogy nem vagy csinos és egyáltalán nem vagy kövér. Igen, talán van mit fogni rajtad és akkor mi van? Egyik pasinak ez tetszik a másiknak meg az ellenkezője. Gyönyörű vagy. Le ne merd venni ezt a ruhát. A pasik csorgatni fogják a nyálukat utánad. A hajadat majd én megcsinálom, ülj le.-igaza van, nincs mit szégyellnem. Lehet nincs modell alkatom de ki nem szarja le.Mila csodálatos munkát végzett. A hajam hullámokban omlik le a hátamon, a kis fekete ruhám szorosan tapad a testemre. Elöl, hátul kivágott, sajnos melltartót nem tudok hozzá húzni mert látszana. A bugyin sokat vitatkoztunk Milaval, azzal is pont ugyanaz a helyzet mint a melltartóval, a pánt látszik és így ront az összhangon. De nélküle meztelennek érezném magam. Aztán belenézek a tükörbe és sajnos egyet kell értenem a barátnőmmel, a bugyinak mennie kell. Úgyse fogja senki megtudni, hogy nincs rajtam fehérnemű.
Taxit hívtunk, majd elindultunk arra a helyre amit Mila kinézett magának. Mikor a klub elé értünk én csak tátott szájjal bámultam az emberekre, akik az ajtó előtt sorban álltak, hogy bejuthassanak. Már épp beálltam volna a sorba mikor a barátnőm megfogta a kezem és húzni kezdett maga után.
-Gyere, Alex itt van valahol majd ő bejuttat minket.-ki a fene az az Alex? De időm se volt kérdéseket feltenni mert megjelent egy srác, aki annyira ismerős volt de hirtelen nem tudtam őt hova rakni.
-Mila biztos ide akarunk mi bemenni? Több ezren vannak és ha elveszítjük egymást?-a srácot nézte, aki éppen az ajtóban álló férfival beszélgetett, majd int nekünk, hogy mehetünk. Aztán eszembe jut honnan is ismerős ennyire ez a srác. Ő a hotelben a recepciós! Ezek mikor ismerték meg egymást?
-Ha esetleg nem találjuk a másikat akkor jöjjünk ide ki!-bólintok, majd követem őket a klubba.
Igazam volt a hely zsúfolásig megtelt. Rengetegen vannak, alig jutunk el a bárpultig. Az első két pohár koktélt meg se érzem. Aztán a harmadiknál már érzem, hogy kezd sok lenni. Bulizni jöttem ide a francba is.Milaval táncolni kezdünk, remekül érzem magam. A nap folyamán most először nem gondolok Fabiora. Egy igazán helyes srác keveredik mellém. Átfogja a derekam, én a nyakát ölelem, elég szorosan tapadunk egymáshoz. Ő közelebb hajol, a keze lecsúszik a derekamról a fenekemre. Nem kéne, hogy zavarjon hiszen szórakozni jöttem, de mégis zavar.
-Gyere menjünk innen!-megrázom a fejem, ki van zárva, hogy vele megyek. Megragadja a csuklom és húzni kezd.
-Engedj el! Nem megyek veled sehova!-tehetetlen vagyok, Milat keresem de sehol nem látom. Próbálok ellenkezni, kiakarom rántani a karom a kezéből de szorosan tart. Valaki megfogja hátulról a derekam.
-Engedd el, most azonnal!-hátra fordítom a fejem és meglátom Fabiot. Ő, hogy kerül ide?
CZYTASZ
Sorsdöntő találkozás ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️
RomansAria Az édesanyjával él Olaszország egyik kis eldugott városkájában. Nincs szerencséje a szerelemben, egészen addig míg a barátnője meg nem lepi egy utazással Milánóba. Megismeri Fabiot aki az egész életét felforgatja a lánynak. Fabio Milánóban él...