Boldog voltam, igazán boldog. Régen éreztem már ilyen jól magam ha őszinte akarok lenni. Mikor Fabio után szaladtam a vízbe egy percig nem gondolkodtam, a nyakába ugrottam. Nem számolt rá így mind a ketten beleestünk a vízbe. Igaza volt, kellemes volt, nem volt meleg de hideg se. Úgy vihorásztunk mint két kamasz. Egymás arcába csapkodtuk a vizet, próbáltam lenyomni a fejét de ő erősebb volt nálam. Aztán hirtelen lefogta a karom és mögém lépett. A fejét a vállamra rakta és a fülembe duruzsolt.
-Nézd!-először nem tudtam mit kellene néznem, majd megláttam azt amit ő is. A nap épp akkor bukott alá, olyan volt mintha elérte volna a víz peremét. Csodálatos volt a látvány, narancsos fénye beragyogta a tavat. Festeni se lehetett volna szebbet. Nem akartam innen elmenni, főleg ha arra gondoltam mi vár rám otthon. Jobb nem is gondolni rá. Még nem! Ez a nap, ez a perc csak az enyém, a miénk és kiakarom élvezni, kitudja mi lesz ezután. Percekig bámultam a naplementét, Fabio ajka a kulcscsontomat harapdálta, csókolta, cirógatta, újra akartam őt. Mocorogni kezdtem a karjaiban, megakartam fordulni de ő erősen tartott. Éreztem kemény farkát, ahogy a fenekem fölé nyomódik.
-Ne mocorogj. Túlságosan is könnyű lenne beléd hatolni így.-folytatta ezt az édes kínzást a szájával. Azt akartam, hogy tegye meg, vegyen el mindent amit csak akar. A szája hol a vállamat, hol a lapockámat csókolta. Az egyik kezét a csípőmre tette, a másikkal a mellem felé közelített. Mikor elérte, keményen megmarkolta, majd a mellbimbómmal játszadozott. A fejemet hátra döntöttem és csak élveztem amit éppen csinál a kezével. Az ujjai megtalálták a puncimat majd a csiklómat, ingerelve azt. Nem tudtam tovább csendben maradni, felkiáltottam. Bassza meg, mit tesz velem ez a férfi. Képtelen voltam a kezeimnek gátat szabni, így hátra nyúltam és simogatni kezdtem a farkát. Azt akartam, hogy bennem legyen, most rögtön. Hallottam a heves légzését, ő se tud várni már. A homlokát a vállamnak döntötte.
-A rohadt életbe! Nem itt akartam ezt de muszáj benned lennem.-még soha nem csináltam vízben de mikor megéreztem őt a bejáratomnál, mozdulni se bírtam. Nem csak ez az egy volt új, hanem az is, hogy gumi nélkül még soha nem szexeltem.
-Itt nincs nálam óvszer! Szedsz tablettát?-bólintottam, bár ettől még nem lettem biztosabb a dologban. Azért ez elég komoly döntés lenne, a bizalomról nem is beszélve. Ezt ő is tudta.
-Édesem nem kényszer ez. Tiszta vagyok, rég nem voltam senkivel, de ha te úgy nem akarod megértem. Gyere menjünk ki, a pénztárcámban van óvszer.-talán elment az eszem, mert bíztam benne. De a vágyam iránta erősebb volt. És kiakartam próbálni milyen vízben lenni valakivel. A fene tudja honnan vettem a bátorságot, mégis kimondtam a szavakat.
-Nem! Nem akarok kimenni, bízok benned.-megfogta az állam és maga felé fordította, majd megcsókolt.
-Hol voltál eddig?-nem értettem a kérdését, hiszen itt vagyok vele. De nem tudtam válaszolni mert a szája már lecsapott az enyémre. Aztán megéreztem a farkát, ahogy szép lassan belém nyomja. Oh istenem, ez túl jó, hogy igaz legyen. Hevesen mozgott mögöttem, az egyik kezét a hasamon tartotta nehogy előre essek, a másikkal a csiklómat ingerelte. A nyögéseink egyre hangosabbak lettek. Gyorsan kapkodtuk a levegőt.
-Basszus Aria! Nem bírom sokáig, túlságosan szorítasz.-én se voltam már messze.
-Gyerünk élvezz el nekem.-gyorsított a tempón, több se kellett, az orgazmusom végig söpört a testemen. Ő elébe ment és elnyújtotta azt. Lökött még párat rajtam, éreztem mikor ő is elélvezett bennem. A fejét a lapockámra döntötte, szapora légzése az enyémmel összekapcsolódott. Még mindig bennem volt mikor megszólalt.
-Adj 10 percet és folytathatjuk.-felnevettem. Bármennyire is akartam, kicsit érzékeny voltam a lábam közt. Régen voltam már bárkivel is és kár lenne elmenni felette, ő meg túl nagy.
-Azt hiszem nekem több idő kell!-hangosan felsóhajtottam mikor kihúzódott belőlem. Megfordított és megölelt.
-Jól vagy? Fájt, durva voltam? Most fáj? Mért nem szóltál?-csak kapkodtam a szemem az övéi közt. Hátrébb húzódott, beletúrt a hajába és nagyot csapott a kezével a vízre. Nem akartam, hogy eltávolodjon tőlem ezért közelebb mentem hozzá, kezemet a mellkasára helyeztem.
-Ne rontsd el, jól vagyok! Minden csodálatos volt, nyugodj meg. Én is régen voltam már bárkivel is! Elfáradtam, de most újra kezdeném!-nem akarom megemlíteni a lábam közt lévő sajgást, felesleges, csak még jobban aggódna. Egy kicsit kezdek fázni, így szorosabban bújók hozzá. Megsimogatja a hajam, majd megcsókolja a homlokom.
-Talán menjünk be inkább! Fázol.-tehát észre vette, túl figyelmes, ami furcsa, még sose viselkedett velem így senki. Kint a parton próbálom eltakarni magam, ez valahogy ha meztelen vagyok ösztönösen jön. Fabionak nem tetszik mert rám morog.
-Ne takargasd magad! Nincs olyan rész amit ne láttam vagy ne érintettem, csókoltam volna. És mindent imádok rajtad!
Lehetetlen nem szerelmes lenni ebbe a férfiba! Szegény szívem!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sorsdöntő találkozás ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️
RomanceAria Az édesanyjával él Olaszország egyik kis eldugott városkájában. Nincs szerencséje a szerelemben, egészen addig míg a barátnője meg nem lepi egy utazással Milánóba. Megismeri Fabiot aki az egész életét felforgatja a lánynak. Fabio Milánóban él...