2.DEO

215 10 6
                                    


Neda

Dome slatki dome. Konačno posle 5 godina sam ponovo svoj na svome. Jedva sam čekala dan kada ću diplomirati književnost, kako bi se vratila svojoj kući, porodici i prijateljima. Književnost je bila jedini put kako bi mogla da radim u nekoj od izdavačkih kuća.

Volim knjige, one su mi bile put koji vodi dalje od realnosti. Pa baš zbog toga sam želela da studiram književnost kako bi ljubav prema knjizi predstavila svim ljubiteljima dobre i kvalitetne priče.

Ulazim u kuću i čim zakoračim u dnevnu sobu mama mi skače u zagrljaj. Dugo sam mami bila u zagrljaju, iskreno od svih osoba ona mi je najviše nedostajala. Njen topao i saosećajni osmeh, čvrst zagrljaji, korisni saveti bez kojih smo kao deca. Bez majki smo svi mi izgubljeni.

,,Dušo moja kako si mi nedostajala. Bože koliko si se prolepšala. Postala si prava devojka."

,,Hvala mama"

,,Jesi li gladna?"

,,Jesam"

,,Ajde dušo da ručaš pa da se lepo nas dve site izrazgovaramo. Sigurno si se umorila od puta, kakvo je vreme tamo kakvi su ljudi..."

Nije uspela da završi rečenicu, a kao tajfun ulazi niko drugi nego moji jedan jedini brat Nikola Lukić.

,,Čujem nevolja po imenu Neda se vratila u grad, da li je ta informacija tačna? " Pita moj brat sa šaljivim tonom.

,,Dobar glas se daleko čuje, a loš još dalje." Odvartim mu istim tonom. I skočim svom velikom bratu u naručije.

,,Bože, bato kako si mi nedostajao."

,,I ti si meni malecka."

,,Gde si ti do sad, trebao si me prvi sačekati, a ne da ja tebe sačekujem?"

,,Malecka mora se raditi, nisam mogao izaći ranije direktor mi nije dozvolio." Odvrati moj brat kobajagi ozbiljno ali mu se brci smeše.

,,Ma kakav direktor ja sam bitnija od svakog posla. A kad smo kod direktora, gde je tata?"

,,Sad će doći, morao se zadržati zbog Alekse."

,,Što zbog Alekse? Zar i on radi u našoj firmi?"

,,O da, radi još od kad smo diplomirali."

Taman sam htela da mu odgovorim, kad me je mama sprečila.

,,Ajde deco posle će te se ispričati sad pravac kupatilo pa da jedete."

,,Ovo je kao kad smo bili deca, uvek nam je tako govorila."

,,Da, vraćaju se dobra stara vremena..."

...


Posle ručka sam otišla u svoju sobu da se presvučem i odmorim. Taman ulazim u krevet kad ono ni manje ni više FBI mi upada u sobu.

,,Pa dobro de si bre ti čekam da me zoveš da dođem da se istračujemo, kad ono gospođica bi da spava."

,,Sofija samo što sam preživela urnisanje mojih sad bi ti još i da izdržim tvoje urnisanje."

,,Moje urnisanje, ma sad ćeš ti mala da vidiš"

Skočila je na mene i počela da me golica.

,,Sofija dosta. Dosta."

,,Bože koliko si mi nedostajala. Jedva sam čekala da te vidim."

,,Ma sad ne idem nigde bez tebe. Od sad si moja sestra bliznakinja."

,, Što se mene tiče može"

,,I kako je bilo tamo"

,,Ne tako zabavno kao ovde"

,,Šta ima novo u kraju, ko se udao, oženio, raskinuo, umro, ma sve mi pričaj! "

,, Pa ovako... Aleksa se uskoro ženi"

Molim, to nije istina, to ne sme biti istina.

,,MOLIM. Zar se stvarno ženi?"

,, Naravno da ne ludice. Samo sam htela da vidim da li si još uvek zaljubljena u tu grdosiju od čoveka."

,,Sofija nemoj se vezati sa takvim stvarima." Glasno joj podviknem.

,, Naravno da sam još uvek zaljubljena u njega, a kako i ne bi. Celog života ga znam, a kako mi se čini zaljubljena sam u njega od kako ga poznajem. Da li je to baš tako loše?" Ovo malo tiše kažem, skoro kroz šapat.

,,Nije loše voleti, nego je problem što to njemu ne želiš reći."

,,Kako da mu kažem tako nešto kad, kad... ma ne znam zašto bi mu išla govorila. Ja sam mu stalno slala neke znake, a on ništa. Ni da me pogleda ni da me zagrli. Uvek imam osećaj kao da mu predstavljam mlađu sestru koju nikada nije imao."

,,Pa sad kad si se ponovo vratila počni da daješ malo shvatljivije znakove, a ne da mu šalješ samo te skrivene znakove kao neka devojčica. Pokaži mu da si sazrela, odlučnija, koketnija, pokaži da si žena koja zna šta želi." Sa ovim njenim izlaganjem oseća ću se kao makovo zrno, ako ovako nastavi.

,,Ali problem je u tome što za svojih 23 godine završenim fakultetom nemaš petlje da mu to kažeš. Pokaži mu koje Neda Lukić." E sad sam ga ugasila...

______________________________________

❤️

Skriveni znakovi [✓]Where stories live. Discover now