Mesec dana kasnije...
Neda
Mesec dana je prošlo od Aleksinog i mog prvog poljubca. Za ovih mesec dana od kako se zabavljamo, lepo se slažemo. Posle posla uvek dolazi kod mene da zajedno gledamo filmove, zbog mene je počeo da gleda serije. Noću vodimo duge razgovore i šetamo po parku posle teških letnjih vrućina. Zbog njega sam shvatila pravila košarke i kao on počinjem da kritikujem igrače na televiziji.
Posle silnih prepirki konačno smo našli zajednički jezik i zbog toga moje roditelje počelo da nervira njegov stalno prisustvo u kući, iako mi to ne govore znam da ih nervira što je Nikolu zapostavio, a samnom je stalno.
Pa sam zbog toga krenula kod Nikole, tate i Alekse na posao. Htela sam da Aleksi skrenem pažnju da je Nikoli posle onog događaja potreban prijatelj, niko ne treba teške dane da proživljava sam. Sem toga htela sam da ih obavestim da sam dobila posao u jednoj izdavačkoj kući. Radiću u njihovom predstavništvu ovde u gradu, kao glavni za pripremu i odlučivanje koja knjiga ide za štampanje. Knjige su oduvek bile moja ljubav, kada krenem da zarađujem više ću novca trošiti na knjige nego na šminku i odeću.
Naša porodična firma se nalazila nedaleko od centra grada u njoj imamo preko stotinu uspešnih arhitekta, dosta uspešnih projekata i najbolje makete na svetu. Kao mala sam obožavala kada mi tata napravi neku maketu i donese je kući, volela sam da u njoj ostavljam lutkice i da se one kao druže, jedu, spavaju. Nekada sam mislila da ću postati arhitekta kao tata, ali su me knjige više vukle ka tom drugačijem svetu.
Ulazeći u visoku velelepnu zgradu koja je već generacijama u našoj porodici krećem prvo kod tate da mu kažem dobre vesti. Tata je procvetao od kad je saznao da će ponovo postati otac, a juče smo saznali da ćemo dobiti i batu i seku. Tata čim je čuo počeo je da skače kao da je dobio na lutriji, juče je za sve nas bio predivan dan.
Pošto me svi u očevoj firmi pozanju pustili su me bez protivljenja. Kucam na vrata njegove kancelarije i čim čujem ,,uđi", polako ulazim unutra.
Moj tata je markantan muškarac, visok krupan čovek, oštrih crta lica, tamne kose sa pokojom sedom i zelenim očima, a osmeh mu razoruža čak i devojke mojih godina. Čim me je ugledao odmah ustaje sa stolice i grli me čvrsto.
,,Gde je princeza tatina? Odkud ti zar nisi trebala biti na razgovoru za posao?"
,,Tata, upravo gledaš u novog radnika u prestižnoj izdavačkoj kući ovde kod nas."
,,Čestitam princezo moja, neka ti je sa srećom. Moraš da častiš, zbog prvog posla."
,,Hvala tata, vala sve ću vas izvesti na picu, jer jedino za to imam para." Odgovorim mu uz veliki osmeh.
,,Neka si ti dobila posao, a za čašćenje uvek ima vremena. Samo mi ti budi dobro, za ostalo se ne brini."
,,Hvala ti tata na podršci, stvarno mi znači. A kad ćeš ti da častiš, ne postaje se ćalac svaki dan?" okrenem na šalu.
,,To tek kad se rode. Tvoja mama bi me ubila da zna o čemu nas dvoje pričamo."
,,Ne bi mama tebe dirala. Sad idem kod Nikole i Alekse da ih vidim." Kažem tati dok izlazim iz njegove kancelarije.
,,Nema nedozvoljenih radnji u mojoj firmi." Pogleda me značajno.
,,Tata!'
,,Ja samo kažem. Pamet u glavu." Na izlasku iz prostorije poljubi me u čelo, a ja mu još jednom mahnem.
Ne znam da li prvo da odem kod Nikole ili kod Alekse. Idem lepo ja prvo kod Nikole brat mi je ipak važniji, on je pre izabrao mene nego Sofiju i zbog toga sam ponosna. Nikada neće biti od onih muškaraca gde mu žena naređuje kao da on nema mozak da misli, žena je tu samo da ga usmeri i ojača njegove stavove.
YOU ARE READING
Skriveni znakovi [✓]
RomanceNjihova priča počinje još kad su bili deca. Ona je sestra njegovog najboljeg prijatelja. On je najbolji prijatelj njenog brata. On je skrivao svoju ljubav prema njoj zbog njenog brata. Ona je skrivala svoju ljubav, da ne bi bila povređena. Šta se de...