Aleksa
Jao ta mala, izludeće me i pre nego što uspem da je pridobijem. Ali mogu shvatiti zašto, htela je da testira da li ću reagovati kao pre neki dan. E pa prevarila se, nikad više ne želim da ponovim tu grešku i da je na taj način povredim.
Iskreno, kafu koju mi je skuvala je bila najbolja kafa koju sam u životu probao, iako je bila posoljena imala je namenu. Mada koliko se ja sećam u turskim serijama koje moja mama gleda, devojka sipa momku u kafu so da proveri da li je on voli. A ja sam po Turcima ispao čovek koji voli svoju ljubav.
Čim se vratila iz kuhinje, bila je sva zajapurena u obrazima, kao da sam je ožario bradom od par dana dok sam je ljubio. A bio bi tako srećan da sam je bar dodirnuo. Donela je u tacni dve šoljice u kojoj se nalazi kafa, spustila ih je na stočić za kafu ispred mojih roditelja. Potom je njena majka zamolila da ode u prodavnicu, a ja sam hteo da idem sa njom da joj pravim društvo. Ali njena majka mi je rekla da sam i ja deo plana.
,,Pa u čemu je stvar, zašto smo pozvani i gde je Luka?" Upitao je moj otac.
,,Pozvani ste da nam pomognete da priredimo rođendansko iznenađenje za Luku. Nikola, Neda i ja smo smislili plan kako bi otprilike sve to trebalo da izgleda. Pa da li bi hteli da nam pomognete?" Rekla je Marija.
,,Za Luku bi sve uradio, na mene uvek možeš da računaš."odgovori joj spremno moj otac.
,,E pa ako je tako, evo plana..."
...
Ja sem što ću da vukljam stolove i stolice, pomoći ću mojoj vili oko kupovine i prevoza ukrasa. Iskreno bolji plan nisu mogli da smisle. Mada mislim da njihova mama još nešto taji, saznaću ja to čim budem počeo da pomažem Nedi u vezi ukrasa.
Sad se vraćam u svoj stan da se spremam za posao. Dogovor je bio da krenemo sa pripremama od sledeće nedelje kada je Luka druga smena, a Nikola i ja prva. Morali smo da se zakunemo u ono što nam je najsvetije da nećemo ni zucnuti Luki oko iznenađenja ili će nam Marija odseći jaja, ali doslovno. Izgleda opakije nego što je poznajem, inače nije ovakva, ali kao da se zbog nečega promenila. Ako takva bude Neda ja ću biti mrtav čovek.
Neda
Baš je bila gužva u prodavnici, nadam se da je još uvek biti tu. Želim da mu poželim srećan dan na poslu. Trčeći dolazim do kuće, ali ispred kuće se više ne nalazi njegov auto.
Brzo utrčavam u kuću, da pitam mamu kako je prošlo planiranje.
,,Mama, stigla sam!"
,,Nedo, što si se toliko zadržala? Počela sam već da brinem."
,,Bila je gužva, babe se naređale, prošla penzija pa nikad da završe sa kupovinom."
,,I kako su prihvatili plan?"
,,Super su prihvatili, samo što će ti se Aleksa i Sofija uključiti u spremanje torte, kolača i slanih poslastica."
,,Ahm dobro, ako je on tako hteo. Mislila sam da samo sa Sofijom pravim jela, ali ako hoće nek pomogne, što da ne uvek nam trebaju nosači."
,,E super, onda smo se sve dogovorili."
kasnije tog dana...
Pričam preko video poziva sa Sofijom o planu koji smo skovali za tatin rođendan, ali smo se dotakli i teme o Aleksi.
,,Paa, kako se danas ponašao prema tebi?"
,,Jako je bio sladak, izvinio se za svoje ponašanje. Ali ne znam, da li mi se izvinio radi reda ili zato što mu je stvarno bilo žao. Ma ko uopšte razume muškarce."
,,I to što kažeš, ko će ih ikada razumeti."
,,Mi sigurno ne."
,,Nadam se da će prvi povući potez i reći ti, ako nešto oseća prema tebi."
,,I ja se nadam, ali to ću saznati tek od ponedeljka nemoj svuda da ideš sa nama hoću da vidim kako se ponaša u mom društvu, želim da vidim da li mogu njegovi postupci da se čitaju ili će biti zatvoren. Baš želim da znam na čemu sam." Kroz uzdah kažem.
Nadam se da će se uskoro sve razjasniti...
______________________________________
❤️
YOU ARE READING
Skriveni znakovi [✓]
RomanceNjihova priča počinje još kad su bili deca. Ona je sestra njegovog najboljeg prijatelja. On je najbolji prijatelj njenog brata. On je skrivao svoju ljubav prema njoj zbog njenog brata. Ona je skrivala svoju ljubav, da ne bi bila povređena. Šta se de...