Neda
Prošlo je tri godine od kako sam se udala za ljubav svog života. Neki bi rekli da preuveličavam, ali nije tako.
Aleksa i ja smo se dugo voleli u tajnosti, a čim smo svoju tajnu podelili jedan sa drugim naš odnos je krenuo u drugom smeru. Postali smo iskreniji jedan prema drugom, poverenje je raslo iz dana u dan. Naravno bilo je uspona i padova, lepih i ružnih trenutka, ali sve smo to uspeli da prevaziđemo zajedno.
Danas sam srećna, uspešna poslovna žena, sestra, ćerka, supruga, a pre svega majka. Nekoliko meseci nakon venčanja počele su moje drastične promene ponašanja, stalna potreba za hranom. Aleksa nije znao šta će samnom, u nekim trenucima je mislio da sam prosto šiznula, mada mi to nikada nije govorio.
Onda mi je kroz glavu prošla jedna misao. Trudna sam. Zbog toga sam bila razdražljiva, gladna i nepodnošljiva. Morala sam da kažem Aleksi šta mi je, kako se ne bi brinuo. U to vreme se baš cepao i brinuo za mene, da ipak zaslužuje da zna šta će se desiti u daljem toku našeg života.
Tu vest je primio jako dobro. Čim je čuo da sam trudna, počeo je da skače po sobi od sreće, zatim me je podigao u naručje kao mladu i vrteo. Taj trenutak je bio za taj period najsrećniji za nas. Kasnije je sve išlo svojim tokom, nismo hteli da znamo kog je pola beba dok se nije rodila.
Danas sedim na ljuljašci jajetu i čitam knjigu, a ponekad pogledam svoja dva muškarca kako se jure po travnatoj površini našeg dvorišta. Moj sin obožava kada ga tata juri, a njegov osmeh me uvek oraspoloži.
,,Momci, hajde da se odmorite malo toplo je." Polu glasno kažem, kako ne bih probudila moju malu bratičinu koja sedi u istoj ljuljašci samo manjoj od moje.
,,Evo mamice, stižemo." Kaže moj sin srećnim dečijim glasićem.
Čim su došli do mene moj sin mi je prvo poljubio stomak koji je već počeo da se nazire ispod široke Aleksine košulje, a zatim je poljubio moj obraz. Od kada sam saznala da ćeml opet postati roditelji, a da će moj sin postati veliki bata, moj sin je počeo da kada se probudi ili kada se vrati sa igranja da prvom poljubi svoju seku, a onda i mene. Da, ovaj put smo želeli da saznamo šta će biti, zbog toga sam zahvalna Bogu što je Aleksa toliko bio uporan da sazna šta je, jer ova sreća ne bi bila tako velika, kao što je sada.
,,Ljubavi, vidiš on je već sada voli više nego nas."
,,Neka i treba."
Naša porodica je uskoro kompletna i veća za još jednog člana.
Aleksa
Od kada sam oženio Nedu, meni je život krenuo na bolje, jednostavno sam procvetao kao čovek, muškarac, sin. Da nije bilo nje nikada ne bi okusio čari roditeljstva, tu radost kada ti se dete prvi put osmehne, kada napravi prve korake, kada kaže prve reči. Taj osećaj ne bi bio kompletan da ona nije bila tu samnom da proživimo te trenutke.
A sada kada čekam da moja princeza dođe na svet, moram što više vremena da provedem sa sinom, jer nova beba traži više pažnje. Uvek ću voleti svoju decu podjednako koliko god ih budemo imali, jer oni su naše nagrade i naše moći. Zbog njih se treba boriti, ali nikako sam.
Zahvalan sam Bogu na svemu što mi je dao, nju moju malu plavu vilu, mog divnog nestašnog i radoznalog sina i uskoro moju malu princezu koju ćemo nas dvojica, dva muškarca čuvati od svih muških pogleda. Jednog dana će njih dvoje da izrastu u dobe ljude, a Neda i ja ćemo biti tu uz njih kako bi ih usmerili na pravi put.
Oni su moj život, delovi moga srca, plod ljubavi koji smo gajili još od malih nogu. Možda je naša priča počela skrivenim znakovima koje sam upućivao mojoj vili, ali se to pretvorilo u jednu pravu bajku.
Život je lep kad imaš sa kime da ga podeliš i proživiš. Život je beznačajan bez osobe koja ti ispunjava dane...
______________________________________
Hvala svima koji su čitali, pratili moju prvu priču i u isto vreme podržavali me da nastavim da je objavljujem
Za ovu priču sam se stvarno vezala, ali kao i svaka ima svoj kraj
Do sledeće priče!
Ljubim vas, Unica❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Skriveni znakovi [✓]
RomanceNjihova priča počinje još kad su bili deca. Ona je sestra njegovog najboljeg prijatelja. On je najbolji prijatelj njenog brata. On je skrivao svoju ljubav prema njoj zbog njenog brata. Ona je skrivala svoju ljubav, da ne bi bila povređena. Šta se de...