28.DEO

137 7 3
                                    

Nekoliko meseci kasnije...

Pisac

Došao je i taj dan. Aleksa i Neda će svoju ljubav krunisati brakom. Ljubav koju su gajili godinama unazad i skrivali jedno od drugog, a od sada će je zauvek ovekovečiti najlepšim činom, a to je brak.

Nisu hteli da im venčanje bude kao i svako, želeli su nešto pristojno, jednostavno i u krugu najuže porodice i  prijatelja. Jednostavno bili su jedinstveni, nisu voleli gungilu, mnogo zvanica koje bi došli samo da jedu i piju, želeli su da svoj najlepši dan provedu sa ljudima koji ih vole i koji su bili uz njih u najtežim trenucima u životu.

Venčanje se održava u sabornoj crkvi, želeli su da svoju ljubav ovekoveče pred Bogom, jer je on jedini pored samih njih znao tu njihovu tajnu. U crkvi sa njima će biti njihovi kumovi i roditelji, jer se taj Sveti čin ne dešava često. Kasnije će se održati opštinsko venčanje, tu će biti prisutni veći broj rodbine i prijatelja. Tada će ih videti grad u kome žive. Videće da je njihova ljubav bila toliko jaka da su se odlučili za tako važan korak u životu, ne samo mladih ljudi već svakog čoveka.

U kući Todorovića...

Veliko slavlje se pravilo u njihovoj kući. Jedini sin Dragana i Biljane Todorović se ženi. Majka i otac su ponosni na sina prvenca, a još su ponosniji svojom budućom snajkom. Njegova majka je od kada su se upoznali sa Lukićima i čim je ugledala lutkicu sa plavim loknicama znala je da će ona biti žena njenog lepog i pametnog sina.

Sada se u njihovoj kući sprema lepi mladoženja plavih očiju kao nebo, razvijenih ramena i zgodan do bola, koje bi svaka žena želela. Kose smeđe kao mlečna čokolada, a meke kao svila. Obukao je svoje novo teget odelo sa oštro belom košuljom i kravatom iste boje kao odelo. Kosu je ostavio da prirodno ide, nije želeo da je ukroti jer ju je Neda volela takvu kakva jeste.

Kada su se svi ukućani skupili krenuli su put mladine kuće, kako bi kum mogao da kupi mladu za svog mladoženju...

U kući Lukića...

Ukućani su udešavali lepu mladu nevestu, trebala je biti danas najlepša, jer tako svoju lepotu unosi u ovaj brak. Sa lepotom, dobrotu, čistotu i inteligenciju. Sa njom bi svaka majka bila zadovoljna da je ugleda pored svoga sina.

Mlada plava nevesta je bila kao anđeo, sva tako bela i nežna kao pahuljica. Kovrdžava kosa joj je bila lepo sređena i nameštena u punđu naglašavajući joj prirodne lokne. Venčanica je bila lepa duga kao meka svila. Korset je imao čipke po sebi, struk je uzan, a suknja se širila i padala sve do poda. Na glavi je imala dugi beli veo koji joj je pokrivao lepo lice.

Kao i svaka nevesta bila je uplašena, ali srećna. Devojački san će joj se konačno ostvariti, udaće se za muškarca kog je zavolela kada su bili deca. Ljubav od tada je samo rasla i jačala, cvetala je i procvetala u jedan poseban cvet, cvet besmrtnosti kao što je bila njihova ljubav.

...

Aleksa je čekao da Nikola izvede sestru, bio je napet, ali srećan. Želeo je da konačno svoju malu verenicu izvede pred oltar i da svoju ljubav krunišu pred Bogom i narodom.

Nikola je prvi izašao iz roditeljske kuće, a za ruku je vodio svoju sestru. Bila je lepa kao anđeo, bela kao najlepši beli cvet. Čim su Aleksine oči ugledale Nedu, u uglovima očiju su se pojavili tragovi suza, progutao je veliku knedlu kako bi izbegao da mu suze radosnice proteknu iz njegovih izvora.

Njihove oči su se spojile, a u njima je prštela najiskrenija ljubav. U njihovim srcima je kucala sreća, čim su se njihove ruke dodirnule kroz njihova tela su prošli milion žmaraca, koje su im pokazali da je ovo ipak pravo, da je njihova ljubav prava.

...

Posle opštinskog venčanja, svi su krenuli da izlaze, ali ispred svih njih je išao novopečeni bračni par. Sijali su neverovatnom energijom, ljubavlju i dobrotom. Sve neudate devojke su se poređale ispred opštine i čekale su da mlada baci bidermajer. Neda je imala na umu da je njen brat želeo da zaprosi svoju devojku na neki neobičan način, pa mu je pomogla tako što je buket belog nežnog cveća umesto da baci gomili devojaka, doda jednom lepom anđelu, dragoj Anđeliji.

,,Na tebe je sada red, okreni se" reče joj Neda tiho.

A iza Anđelije se nalazio Nikola koji je kleknuo na jedno koleno i tako zaprosio svoju predivnu mladu devojku. Sestra ga je sa ponosom gledala u naručju svog sada već muža, njene prve i jedine ljubavi...

______________________________________

❤️

Skriveni znakovi [✓]Where stories live. Discover now