Ponedeljak posle kupovine...
Neda
Celim putem do kuće smo se smeškali jedno drugom, naši pogledi su umesto nas govorili. Bilo mi je draže da pogledima govorimo svoja osećanja, nego da ih reči kvare.
Čim smo stigli do moje kuće, Aleksa mi je pomogao da unesem kese sa ukrasima u moju sobu. Tata ne sme ni da posumnja da mu nešto spremamo.
Aleksa nije ulazio u moju sobu, kao da se bojao da zakorači unutra. Umesto toga samo mi je dodavao kese, iskreno taj postupak mi se dopao kod njega. Ne potencira da nastavimo po drugi put prekinut razgovor.
Iako bi jedan deo mene rado nastavio taj razgovor, drugi deo je toliko gord da ne bi ni pomišljala da išta pokrenem, ako on ne preuzme inicijativu.
Potom on odlazi kući da se presvuče i odmori, pošto kasnije dolazi ovde da gleda utakmicu sa mojim bratom. Pri izlasku iz kuće sam ga ispratila, a on je osmotrio okolinu, da proveri da li je neko od ukućana u blizini i onda mi je spustio lagani poljubac u kosu. Taj kratak dodir koje su napravile njegove usne na mojoj kosi, poslalo mi je milion žmaraca duž tela.
,,Mala vidimo se večeras!" namignuo mi je.
,,Vidimo se!"uzvratila sam mu i brzo zatvorila vrata za sobom.
...
Pošto utakmica počinje oko osam, otići ću od kuće oko sedam kako se ne bi sreli. Dogovorila sam se sa Sofijom da odemo u jednu poslastičarnicu u centru grada da pojedemo nešto slatko i da izogovaramo njenu simpatiju.Da, nisam ja jedina koja je zaljubljena, iskreno mi je drago da ima nekog u svom životu, da ne bude sama ko panj. Ona je devojka koju bi svaki muškarac poželeo, plave oči kao more, kosa smeđa i duga, telo vitko i preplanulo. Kao što rekoh, devojka je perfektna. Sem lepote ona je pametna, mudra, snalažljiva i izuzetno dobar advokat, nije što je moja nego je najbolja.
Čekam je u poslastičarnici kako smo se dogovorile, ali ona kasni. Inače nije takva, mada se svakome desi. U poslednje vreme mi je često zamišljenija i setnija, jeste da se zaljubila, ali inače joj glava nije u oblacima.
Čim je ugledam ustanem i zatrčim joj se u zagrljaj.
,,Pa dobro, gde si ti? Čekam te već petnaest minuta, znaš zabrinula sam se za tebe, ti nikada ne kasniš!"
,,Evo me, bila sam kući da se presvučem bila sam na poslu sećaš se."
Bocnula me je svojim uredno manikiranim noktom u stomak. ,,Ovde neki rade za razliku od nekih."
,,Auć, to boli bre, ne radi to nikad više. Znam ja da ti radiš, ali nije ti običaj da kasniš."
,,Manimo sad to." sednemo za sto koji sam zauzela pre petnaestak minuta.
,,Paa...kako je tvoj potencijalni frajer?" Mrdam obrvama u fazonu reci mi.
,,Eno otišao je kući da gleda utakmicu."
,,Pa ti mu znaš svaki korak, tako je bre mačko samo tako treba sa njima, na kratkoj uzici da ga držiš. Ali šta je sa ovim muškarcima svi gledaju te utakmice, a ovaj Aleksa da može, spavao bi sa Nikolom u krevetu kad ima utakmica."
Na spomen Nikole se malo trgla, ali nisam toliko obraćala pažnju na to. U tom trenutku stiže konobar, naručujemo po parče torte i limunadu i posle par minuta vraća se konobar sa našom porudžbinom.
,,Znaš dosta mi je više, imam posla preko glave, taj moj zgodni frajer, kako si ga nazvala nikad da me smuva, ovaj tvoj nikad da povuče prvi potez. Muškarci su nerazumni, ne znaš ni da li im se sviđaš, il da im trebaš kao šema ili hoće da te vode pred oltar. Nikad ih neću shvatiti." Uz uzdah završi svoj monolog.
,,Zapravo Aleksa je ipak povukao prvi potez, iako nije zapravo neki potez." Kažem uz stidljiv osmeh
,,Kakav potez je mogao u isto vreme i da povuče i da ne bude potez? Molim te objasni mi."
Sad skoro pa viče na mene. Ljudi su na njen ton okrenuli prema našem stolu, a ja sam spustila glavu od njenog sramnog ispada.
,,Pa zamalo smo se poljubili, zapravo dva puta smo mogli da se poljubimo, ali ne znam da li sam srećna zbog toga ili ne."
,,Bože, pa ti si kao klinka stalno sanjala da te zgodni Aleksa primeti, a kamoli poljubi. Što si tako reagovala, kao da ti je laknulo što se nije desilo?"
,,Ne znam ni sama. U jednom trenutku želim da me ljubi i da me ne pušta, a u sledećem trenutku želim da me osvaja polako i natenane."
,,A u to grmu leži zec, ti hoćeš da on bude romantičan. E pa moraš ga onda napraviti ljubomornim."
,,Pod jedan, zašto i kako bi to ispalo i pod dva, kako da ga napravim ljubomornim?"
,,Naći ću glumca da ti glumi dečka, videćeš pokazaće on svoju junačku stranu, samo budi strpljiva."
,,Ako ti tako kažeš."
Imam osećaj da se ovaj plan neće završiti kako treba...
______________________________________
❤️
YOU ARE READING
Skriveni znakovi [✓]
RomanceNjihova priča počinje još kad su bili deca. Ona je sestra njegovog najboljeg prijatelja. On je najbolji prijatelj njenog brata. On je skrivao svoju ljubav prema njoj zbog njenog brata. Ona je skrivala svoju ljubav, da ne bi bila povređena. Šta se de...