3.DEO

219 11 8
                                    


Neda

Sinoć je Sofija ostala do kasno pa pošto se već toliko zadržala rekla sam joj da prespava kod mene. Zapravo smo više pričale nego što smo spavale. Zaspale smo tek pred zoru i zato me mama budi jer Bože moj ko sme da spava posle 7 sati ujutru. To je greh za radničku klasu.

Naravno šalim se malo na račun moje mame. Mama se sažalila nada mnom i pustila me da spavam dokle hoću. Sva sreća pa nisam neka lenčuga, inače bi se probudila negde oko podneva, ovako sam se probudila u deset. I za divno čudo baš sam lepo spavala.

Promena sredine je ključno za dobar san i život, a kako bi ostala u životu moram jesti. Kuvanje moje mame mi je najviše nedostajalo dok sam studirala, tako da više neću propuštati priliku da me ona kljuka hranom.

Pošto je Sofija rano jutros otišla na posao, sama silazim na doručak. Po mirisu čini mi se mama je spremila prženice, moje omiljene.

,,Dobro jutro mamili "

,,Dobro jutro zlato moje"

,,Ko je to meni napravio omiljeno jelo, ko pa moja najbolja mamica" taman sam htela da uzmem jednu prženicu kad me je mama udarila špatulom po prstima.

,,Ni makac, nije ovo samo za tebe, čekaj da se sve ispeče pa ćeš jesti, a do tada sedaju za sto pravi momcima društvo."

,,Momcima?"

,,Pa tu su Nikola i Aleksa. Nikola i Aleksa danas ne rade pre podne pa je Aleksa došao malo da nas poseti i da se pozdravi sa tobom posle sto godina." mama mi odgovori uz osmeh.

,,Aha, dobro idem ja kod njih."

Bože pa on je ovde. Na samo par koraka od mene, sedi onako krakat za trpezarijskim stolom i priča sa Nikolom. Posle skoro 5 godina ponovo ću stati ispred njega, osetiti njegov miris, videti njegove plave oči i njegov pravi dečački osmeh, koji me svaki put razoruža.

Čim sam ušla u trpezariju prvo me je spazio Nikola pa onda zatim i on. Čim je spazio naglo je ustao i samo me zagrlio.

,,Ćao, Nedo! Baš si porasla i postala prava devojka." kako je to rekao osetila sam temperaturu u obrazima.

,,Hvala ni ti nisi loš."

,,Kako si? Kako je bilo na fakultetu?"

,,Dobro sam. Nije bilo loše."

,,Čuo sam sve najlepše o tebi. Tvoj brat je jako ponosan na tebe, svima govori kako mu je sestra među najboljim studentima filozofskog fakulteta."

,,Stvarno. Bato nisam znala da se toliko dičiš mojim uspesima?"

,,Pa mora i to neko." Nikola je to rekao nonšalantno.

,,Pa seko šta ima kod tebe? Od one kokoške nisam stigao ni ko čovek da pitam sve. Imali koji momak?" Pita me kroz šaljivi osmeh.

Na tren skrenem pogled na Aleksu i njegov pogled sa opuštenog prerasta u ukočen kao da će moj odgovor presuditi njegovim životom.

,, Na moju, ali i na bilo čiju radost, a na tvoju žalost dragi brate nema tog čoveka kome bi ti polomio kičmu, jer kao da sam ja ne znam ti ni ja neka princeza."

Kad sam ovo rekla Nikola se nasmejao na moj odgovor, a Aleksa se naglo opustio.

,,Ne brini dragi brate čim bude neki momak, odmah ću ti javiti. Naravno to važi i za tebe da mi javiš da li ima neka riba u tom tvom okeanu." odvratim mu istim tonom.

Pa se okrenem prema Aleksi.
,,A kod tebe Aleksa čula sam da se uskoro ženiš, mislim priča se da ti je verenica jako lepa, pa me zanima da li je istina to što se priča?" Priupitam ovog ovde što mi godinama remeti san.

,,Ne, nije istina. Niti imam verenicu, niti imam devojku, a taj koji ti je to rekao neka prestane da širi laži i ne istine o meni i mom životu. Ako te išta zanima u vezi mene mene pitaš a ne da se raspituješ po prijateljima, jer iako si završila fakultet još uvek si ti ne zrela i ne spremna za ove velike alapače."

,,Molim, ja sam ne zrela i ne spremna za život!? JA?Ne znaš ti ništa. Nemaš ti pojma kroz šta sam sve ja prošla, koliko sam grebala i krčila put da bi došla ovde. Od svih ljudi za tebe sam mislila da veruješ u mene i da ne misliš da sam balavica, ali sam se prevarila."

,,Izvini Nedo, nisam tako misli..."

Oštro sam ga prekinula. ,,Nemaš ti šta da misliš ili ne misliš tvoje je samo da podržiš svoje prijatelje to je tvoj posao!"

,,I samo da znaš mislila sam da smo idalje prijatelji, da ćeš me uvek podržavati!"

,,Nedo..."

,,Razočarao si me." I sa tim sam pobegla od njega i njegovog razočaranog pogleda...

______________________________________

❤️

Skriveni znakovi [✓]Where stories live. Discover now