Subota
Aleksa
Zvoni mi alarm, kojeg sam podesio sinoć čim sam došao kući. Sinoć sam do kasno ostao u Nedinoj kući pošto smo svi zajedno gledali utakmicu, čak nam se i Marija pridružila. Bilo je jako zanimljivo, pogotovo kada je videla da grlim Nedu. Ona čim je shvatila da je mama gleda odmah se odvojila od mene i pobegla na drugi kraj kauča kao da sam šugav. Znam ja da joj je prijala moja blizina, iako se morala odvojiti od mene, kako njena mama ne bi shvatila moj gest nečasnim.
Pošto je danas Lukin rođendan i svi moramo biti tamo čak u šest sati kako bi krenuli sa pripremama hrane i konačnih priprema ukrašavanja. Da smo sinoć naduvali balone oni bi se izduvali usled velike vrućine ili smo bi smo ih morali staviti u klimatizovanu sobu tokom cele noći. Mislim da smo ipak ispravno postupili što ih nismo sinoć naduvali.
Sada je pola pet, trebalo bi da krenem da spremam sebi kafu i doručak. Iako je vrlo rano treba da jedem jer ko zna kada ću moći na miru da sednem i da pojedemo nešto. Planirao sam da napravim nešto jednostavno a ukusno. Pravim sendvič, kako se ne bih zadržavao mnogo u kuhinji i kako ne bi pravio nepotreban nered.
Čim sve zavišim, oblačim bež bermude i belu košulju. Hteo sam da obučem svoju omiljenu majicu, ali je nisam mogao naći. Pretresao sam čitav orman, a od nje nema ni traga. Tražio bih ja nju još, ali nemam vremena moram da budem tamo tačno u šest, jer će nas Marija sve redom tući.
Izlazim iz auta dva minuta pre nego što je trebalo da se nacrtam u kući Lukića. Čim sam ušao, pozdravila me je Marija dok je pomagla Nikoli da zakopča košulju.
,,Ćao dušo, tvoja mama je već ovde čeka te u kuhinji."
,,Dobro jutro, Marija i Nikola!"
,,Ćao brate, jesi li spreman da vučeš stolove i gajbe pića?" Pita me šaljivim tonom.
,,Samo se ti šegači sa mnom, ti vrlo dobro znaš da ćeš i ti vući isto što i ja!"
,,Ne podsećaj me, odpašće mi kičma." Teatralno se hvata za leđa, kao da već oseća bol.
,,Ma mnogo si se ulenjio od kad si sa njom u vezi." Nagoveštavam mu pogledom na koga mislim.
,,Ej bre!" Odati me laktom u stomak. ,,Ne govori nikom još, to znate samo Neda i ti. A kod tebe imali koja?"
,,Nema, kad će biti ne znam." Ne želim da mu govorim, jer nije bio iskren prema meni, a i da sazna da sam zaljubljen u njegovu sestru bio bi opšti haos.
,,Gde je ova tvoja sestra i devojka, izgleda da samo njih dve smeju da kasne, a mi ni sekundu?"
,,Neda se malo uspavala, pa je Sofija pokušava prinuditi. Nikad nije volela da se budi rano."
,,Idem ja da izvidim da li se probudila, hoćeš samnom?"
,,Neka ne treba, ali ako je Sofija gore pošalji je u dvorište imam nešto da joj kažem."
,,Nemoj majka da te uhvati." Izmaknem se pre nego što me je udario u potiljak.
,,Idi bre, bolje lovi ribe, nego što ovde mene zezaš." isplazim jezik i pobegnem gore u hodnik gde je njena soba.
,,Nedo, hajde ustaj, tvoja mama će me ubiti ako ne ustaneš." drmajući joj telo, govori Sofija.
,,Sofija, idi u dvorište zove te Nikola, a ja ću ovu malu da probudim."
,,Ajde molim te, nepodnošljiva je kada je umorna."
Čim je zatvorila vrata Nedine sobe, zaključao sam ih i sada se šunjam do njenog kreveta. Popnem se na njen krevet i polako počinjem da je ljubim po licu. Počinje blago da se meškolji i da se smeška.
,,Mali prevarantu, ti bi da se maziš, a?"
,,Malo, hoćeš li me ti ikada poljubiti kao muškarac?" Pita me dok me grli oko vrata.
,,Hoću, ali ne sada," odgovorim joj milujući njene bucmaste obraze još užarene od spavanja.
,,Ajde mala, da se oblačiš tvoja mama će nas sve linčovati ako te ne probudimo."
,,Evo, sad ću." Polako je krenula da se diže iz kreveta, sva raščupana i u kratkoj pidžami sa printom medvedića.
,,Čekaću te u dvorištu."
Izjurim iz njene sobe sav pometen njenim izgledom, iako nije bila sređena tip top, izgledala je prelepo. Izašao sam u dvorište i krenuo sam sa Nikolom da ređam stolove kako ih je Marija u planu iscrtala. Na trenutak se okrenem prema vratima koje vode unutra i ugledam Nedu. Ona izlazi u kombinezonu bele boje i kosom podignutom u visoki rep.
Javila nam se i otišla je da pomogne Mariji oko spremanja ručka i svega što smo juče pripremili svi zajedno. Kada smo rasporedili stolove, ušli smo u kuhinju i videli smo razne kolače, kiflice, pogačice i svakakve đakonije poređane sa ukusom na tacne. Sokovi su bili poređani na kuhinjskom pultu takođe i čaše, tanjiri i escajg. Moja mama, Marija, Sofija i Neda su sve to lepo deranžirale.
Ovako želim da svaki poseban dan provedemo zajedno u slozi, uz pomoć naših porodica i prijatelja kako bi obeležili naše posebne dane...
______________________________________
❤️
YOU ARE READING
Skriveni znakovi [✓]
RomanceNjihova priča počinje još kad su bili deca. Ona je sestra njegovog najboljeg prijatelja. On je najbolji prijatelj njenog brata. On je skrivao svoju ljubav prema njoj zbog njenog brata. Ona je skrivala svoju ljubav, da ne bi bila povređena. Šta se de...