15.DEO

152 9 7
                                    

Četvrtak

Aleksa

Juče smo priznali jedno drugom da smo zaljubljeni jedno u drugo, ne samo to nego smo se za malo poljubili, opet. Ja ću je kao što sam i rekao čekati, koliko god bude htela, čekaću je zato što je volim i poštujem. Njeno mišljenje i njene želje i sreća su mi najbitnije stavke u životu. Ali svaki put kada želimo da krenemo korak unapred njen brat ili bilo ko drugi nas vrate nekoliko unazad.

Pored onog njenog brata nas dvoje se nikada nećemo poljubiti. Iskreno mi je drago zbog njega i Sofije, znao sam da je zaljubljen u nju, ali nisam znao da joj je priznao svoja osećanja. Nadam se da ću jednog dana biti srećan sa Nedom kao što su njih dvoje.

Danas trebamo Nikola i ja da pomažemo devojkama, biće naporno, pošto će nas terati ne samo da mesimo i mutimo kolače već i da ih probamo, mada ovo poslednje i nije tako loše. Budu li nam stalno pravile neke poslastice mi ćemo više vremena provoditi u teretani nego sa njima, pošto koliko se sećam njih dve prave izuzetnu hranu.

Čim sam došao u kuću Lukića odmah su mi devojke dale kecelju, ni dobar dan, ni kako si, nego drž ovo da radiš, ne smemo da gubimo vreme.

Nas dvojica smo bili kao robovi. Seckani smo čokoladu, orahe, lupali smo lešnike, topili smo čokoladu, mutili smo fil, dok su njih dve pravile loptice, pravile rolate i filovale tortu.

Iskreno iznenadio sam se koliko su spretne u kuhinji, znao sam da znaju da kuvaju, ali nisam znao da mogu ne gledajući da prave kolače. Izgleda da su ih toliko puta napravile, da su ne samo recepte naučile napamet već i to kako se i koliko se dugo muti, meša, peče. Ma one će biti sjajne domaćice.

Pošto smo pravili prvo slatke poslastice, kada smo ih završili krenuli smo da pripremamo sastojke za sa slane poslastice. Luka je čovek koji je pravi gurman, pa su zbog toga pravile kiflice, pogačice, mini pice, štapiće sa susamom i makom i mnoge druge ukusne poslastice. Čim smo sve završi dale su nam da isprobamo sve i zbog toga je moj stomak bio zahvalan.

,,Momci pošto ste nam pomogli, evo da probate kako smo svi zajedno kao tim napravili sve ovo."

,,Konačno, umirem od gladi." uz uzdah odgovori Nikola.

,,Polako Nikola, ugušićeš se budeš li još nešto stavio u usta."

,,Ne brini seko, bila su mi usta punija nego što su sada. A ovo što ste umesile, je bruka! Nikad bolje nešto nisam u životu probao, bolje praviš od mame."

,,Hvala, a kad smo već kod mame, znaš li možda gde je ona?"

,,Zapravo, znam."

,,Pa gde je? Počinjem da brinem za nju, nije pametno da u takvom stanju skita okolo."

,,Ne brini Nedo, to što je trudna ne znači da je bolesna. U ostalom kod tate je, odmetnila nas je na straži. Bolje ona da ga drži na oku nego mi. On bi nas odmah oterao dođavola da mu se suprotstavimo, a njoj ne sme ništa da kaže, znaš i sama kakva je mama opasnica." Sve joj izdeklamuje Nikola.

,,Dobro je, samo neka sedi i odmara. Brinem za tu ženu, uvek je bila hiperaktivna." Odvrati mu Neda.

,,Ma šta se brinete za nju, ona je odrasla osoba i zna da brine o sebi." odgovorim im odsečno. Počinju da mi idu na živce, pošto je Marija najjača žena koju sam u životu video. Boriti se za svoju porodicu i rukama i nogama, pored nje se osećaš kao pored divlje zveri koja brani svoje najmilije.

Takve žene se ne smeju sputavati, mi muškarci im trebamo biti potpora i da im pomognemo koliko god možemo. One mogu sve same, ali ne moraju.

Takva je i Neda, uporna, nepokolebljiva, izdržljiva i tvrdoglava i ta njena tvrdoglavost će joj pomoći u životu.

Ona je žena koja mi je potrebna...

______________________________________

❤️

Skriveni znakovi [✓]Where stories live. Discover now