18.DEO

140 9 4
                                    

Petak

Neda

Danas se vrše poslednje pripreme pred sutra. Iskreno sam jako uzbuđena i jedva čekam da vidim kako će sve da ispadne. Čika Dragan je tatu odveo na noćno pecanje i ostaće do sutra, taman na vreme za iznenađenje, tako da ćemo imati vremena da postavimo ukrase, spremio meze i ručak za sutra.

Večeras stižu moj stric i tetka sa porodicama, tata će se mnogo obradovati što su i oni došli pošto oni žive u inostranstvu. Oni su izabrali druga zanimanja, a na tati je bilo da nasledi porodičnu tradiciju, a mom bratu će kasnije biti ostavljena u amanet.

Danas ću ići sa Nikolom da tati i mami uplatimo putovanje. Još nisam rekla bratu gde ćemo im uplatiti putovanje, ali biće u skladu sa novcem koji je moj brat sakupio za ovih godinu dana, ali neće biti neko ofucano mesto, već naprotiv mesto o kome su sanjali.

Tati sam mislila da poklonim jedan jedinstven poklon. On voli knjige pa sam mislila da mu kupim ni manje ni više nego sve knjige Dostojevskog. On ga često citira, pa što da se ne podseti mladosti kada je čitao dela tako velikog i značajnog pisca. Možda mu se moj poklon neće svideti, ali verujem da će shvatiti koliko ga svi volimo i poštujemo.

...

Kad sam se vratila kući, mama je već stigla i bila je izuzetno uzbuđena.

,,Dušo, moram da ti kažem jednu jako lepu vest!" mama mi kaže dok joj glas treperi od sreće.

,,Znaš da ćemo tata i ja dobiti bebu, e pa ipak neće biti jedna beba, već dve!" uz širok osmeh mi sve iskaže.

A ja čim sam čula odma joj skačem u zagrljaj, pazeći da ne povredim nju moje nadolazeće bebice.

,,Mama, tako sam srećna. Nikola i ja smo odrasli imamo svoje živote, a Bog vam je dao da imate naše zamene. Nadam se da će biti bar upola dobri kao što smo nas dvoje bili." Odgovorim joj uz širok osmeh i po kojom suzom u kutu oka.

,,Kada si saznala da su blizanci?"

,,Juče. Ne znaš kako sam bila srećna kad sam saznala. Ušla sam u treći mesec. Na vreme će tata saznati, neće se naljuti što mu nisam rekla čim sam saznala."

,,Ma i da se naljuti, odljutiće se. Uostalom biće toliko srećan da se neće setiti ni da te pita koliko ti je trudnoća odmakla."

,,Da, to si upravu."

,,Mama, šta ćemo sutra da pravimo za ručak, ipak dolazi dosta naših rođaka i prijatelja treba ih nahraniti?"

,,Planirala sam da napravim supu,pire krompir, lovačke šnicle i neke salate. Ne smemo da zaboravimo da napravimo meze od kobasica, šunke, sira i čeri paradajz. Moramo sve to lepo da udesimo da izgleda sve lepo."

,,Mama ne brini sve će biti savršeno. Šta ćeš da obučeš sutra?" Obgrlim je jednom rukom oko ramena i slušam kako sa srećom mi sve govori.

,,Jao, znaš kakvu sam..."

...

Za pola sata stiže Aleksa da pogleda finalnu utakmicu sa Nikolom. Sofija je već tu, ali celo vreme provodi u Nikolinom krilu. Otkako smo ih razotkrili stalno se zvale pred nama, ne znam za Aleksu ali mene bi sram pojeo da ja tako emocije ispoljavam pred njima.

Zvono na vratima se začuje, a ja potrčim prema vratima i brzo ih otvaram. Čim ih otvorim ugledam njegovo nasmejano lice i bacim mu se u zagrljaj i ne puštam ga iz zagrljaja celu večnost.

,,Baš si mi nedostajao." Kroz šapat mu kažem i poljubim ga u sveže obrijan obraz.

,,Tiho, nemoj da pričaš glasno, ovo dvoje se opet žvale na kauču."

,,Jesi li ti malo ljubomorna na njih, a?" Upita me dok mi sklanja pramen kose iza uha.

,,Ma šta ti pričaš bre, da li ti znaš da je sve mene sramota. Sve čoveče, sve."

,,Dobro ljutko moj, hoću malo da ih uplašim čuvaj uši lepoto moja." Uputi mi i poljubi me u ugao usana, ispada kao je to bilo slučajno. Zna on vrlo dobro šta radi, želi da me navede da ja njega prva poljubim, e pa taj film nećeš gledati derane.

,,Gde ste lenji narode, jesmo li spremni za finale evropskog prvenstva u košarci!" Aleksa se prodere iz sveg glasa, da sam i ja koja sam zapušila uši čula njegov glas koji je pukao kao grom.

,,Idi bre Aleksa u pičku materinu uplašio si nas!" Nikola i Sofija su se toliko uplašili da je Sofija iskočila iz Nikolinog krila i pala na dupe.

,,Izvini te vaše zaljubljeno kraljevsko visočanstvo, ali mojoj najboljoj drugarici je neprijatno što se žvalite na kauču u sred dnevne sobe."

,,Ajde brate sedaj, sad će utakmica da počne."

,,Evo me! Mala sedi pored mene!" Ovaj ton nije bio umiljat kao inače, on je insistirao da ja sednem pored njega na kauč i da gledamo svi zajedno košarku.

,,Znaš oduvek sam želeo da ovako sedimo, nas dvoje zagrljeni, a i oni iako nisu baš bili poželjni svi zajedno i da gledamo nešto." Šapuće mi na uvo i krišom mi ljubi predeo iza uha kako ga ne bi čuo i video Nikola.

,,I ja sam to sanjala, mada nisam znala da će taj san postati java."Odgovorim mu takođe tiho i usput mu poljubim ugao njegovih usana.

,,Ovo ti je kazna što si me malo pre izazvao." Namignem mu i prebacim pogled na televizor.

______________________________________

❤️

Skriveni znakovi [✓]Where stories live. Discover now