Keyifli okumalar!
🎶Lana Del Rey - Born To Die
🎶Mabel Matiz - Sarışın
-----
Savaş Aslan
Yaklaşık 10 dakikadır Mehir'i izliyordum. Yeşim arabaya binmeden önce Mirza abiyle dışarı çıkacağını yazmıştı. Bende tamam demiştim ama yaklaşık beş dakika sonra beni görüntülü aramış ve kadrajımda Mehirle kalakalmıştım.
Mehir araba kullanıyordu. Yeşim ise gizliden Mehir'i bana izletiyordu. Önce kemerini takmış sonra aynalarını kontrol etmişti.
Yeşim'in bana yaptığı küçük kıyaklardan anlamıştım ki benim Mehir hakkında bildiklerim bir elin parmaklarını geçmiyordu.
Ona karşı hissettiklerim aşikardı. İnkar etmiyordum ama o kadar büyük bir şey olduğundan emin değildim.
Onu kırdığımda çok üzülmüştüm. Affetmesi için bir şeyler de yapmıştım ama ben onun yaşadıklarını tam anlamıyla öğrenmediğim sürece tamamen onu iyileştirmeye odaklanamazdım. Asıl sorun ise burada başlıyordu. Ben neden onu bu kadar iyi etmek istiyordum? Neden onun iyi hissetmesini sağlamak istiyordum?
Cevabı basitti.
Ben onu seviyordum ve bu sevmekten başka bir boyuttu.
Tabi Hande'den sonra her şeye şüpheyle yaklaşıyordum ama Mehir farklı hissettiriyordu. Mehir diğerleri gibi değildi.
Ben yine düşüncelerimle boğuşurken ortamda sesler yükseldi. Mirza abi elindeki telefonla müzik açıyordu sanırım. Yeşim telefonu herkesi görebileceğim bir durumda tutmuştu ama önceliği Mehir'e vermişti.
"Abi ver telefonu." dedi Mehir yandan elini uzatarak. Bir eli direksiyonda diğer elinde telefonundan müziklerini karıştırıyordu.
Aynı anda arabadan Lana Del Rey'den Born To Die çalmaya başladı. Çok sürmeden Mirza abi müziği durdurdu.
"Abi ne yapıyorsun!" dedi Mehir.
"Hep aynı şeyi yapıyorsun. Hoşlanmıyorum o şarkıdan." dedi sert sesiyle Mirza abi. Mirza ne ara bende abi konumuna gelmişti bilmiyorum ama abim olmuştu.
"O sadece bir şarkı!" diye karşılık verdi Mehir.
"Hayır değil!" diye konuya dahil oldu Murat. Bu şarkı neden kardeşleri birbirine düşürmüştü?
"Sakin arkadaşlar, sakin. Ne oluyor?" dedi Yeşim telefonu elinden indirip. Artık kadrajımda Yeşim'in ayakkabıları vardı.
"Konuyu uzatıp tadımızı kaçırmayalım. Al abi her zamankileri aç." dedi Mehir. Sesinde kırgınlık vardı. Ama bu kırgınlık abisi ve Murat'a değildi.
Çok geçmeden arabada Mabel Matiz'den Sarışın çalmaya başladı. Hayatıma Mehir girdiğinden beri sarışın görünce ya da sarışın lafını duyduğumda aklıma hep Mehir geliyordu.
Kumral artı sarı rengiyle karışık bir saç rengi vardı. Ona çok yakışıyordu.
Şarkı bitiminde Mirza abi Mehir'in yanağından bir makas alıp "Bu sarışın sensin sarışınım." dedi. Mehir yana dönerek abisine bakmıştı ve sanırım gülümsemişti.
Yeşim tartışmadan sonra telefonu tekrar Mehir'i görebileceğim bir pozisyona getirmişti. Şarkı bittikten sonra telefon tutucusunda olan telefonunu eline aldı Mehir ve ilk yola çıkarken çalan şarkıyı tekrar açtı.
Yine sabahın körü
Göremeden önü
Aldım düldülü de
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI | Texting
Teen FictionYan blok komşusunun geceleri oynadığı oyunlara kendini çok kaptırmasından şikayetçi olan Mehir Tansel, arkadaşa uyarı mahiyetinde mesaj atar. Arkadaşla iletişime geçtikten sonra artık yapacağı tek bir şey vardır: O da çocuğun ona uykusuz geçirttiği...