27. Bölüm

1.7K 86 39
                                    

♬ Bölüm Şarkıları ♬

Emir Can İğrek - Aç Bağrını

Mavi Gri - Kır Çiçeğim

***

Akasya'nın anlatımından devam ediyoruz, başkaları anlatınca not düşeceğim zaten

Güzel okumalarrr 😽😽💘

***

Derin bir nefes vererek mutfağa girdim. Annemi tezgahı temizlerken buldum. "Anne," dedim. "Bir benim odama gelebilir misin?"

Başını bana çevirdi. "Gelirim kuzum da," dedi elindeki bezi bırakırken. Ellerini kurulayıp elinin tersini yanağıma yasladı. "Hayırdır sen kızarmışsın?"

"Bir şeyim yok annem," dedim gülümseyerek. "Bir konu konuşacaktım sizinle. Babam yukarıda ben de seni almaya geldim."

"Tamam geliyorum," dedi başını sallarken. Tezgaha son bir bakış attı ve sonra mutfaktan çıktık birlikte.

Merdivenleri annemin arkasından çıkarken fazlasıyla stresliydim.

Mahalleye döneli iki gün oluyordu. Yarın ilk iş günümdü. Bunun stresi ve heyecanı da vardı ama asıl stresim Savaş ile olan ilişkimi annemlere açıklayacak olmamdandı.

Merdivenleri bitirip odama girdiğimizde balkonda bizi bekleyen babamın yanına gittik.

Annemler ikili küçük koltuğa oturduğunda ben de armut koltuğuma oturdum.

Parmaklarımı birbirine geçirdiğimde yüzlerine baktım. "Konuya nereden girsem bilmiyorum." dedim ilk olarak. "Ama beni anlayışla karşılayacağınızı biliyorum."

Annem uzanıp ellerimin üstüne kapattı elini. "Buz kesmiş ellerin, ne oldu Akasya?"

"Anne," dediğimde, babam konuştu.

"Kızım söyle," dedi. "Stres yapmanı gerektirecek bir şey değildir eminim ki. Her ne olduysa biz arkandayız. Tek istediğimiz senin sağlıklı ve iyi olman. Bir sorun yok değil mi?"

"Yok," dedim. "Sorun yok. Şey," deyip önüme düşen saçları kulağımın arkasına sıkıştırdım.

"Ney kızım?" dedi annem yavaş yavaş telaşlanmaya başlayarak. "Korkutuyorsun beni."

"Korkma." dedim ve bir anda fırlayıverdi sözcükler dudaklarımdan. "Benim bir ilişkim var."

İkisinin de tepkisini görmek için teker teker baktım yüzlerine.

İlk tepki annemden geldi. "Kiminle?" dedi merakla.

Başımı Savaşların evine çevirdim. Sonra tekrar anneme baktığımda o benden önce konuştu. "Savaş mı?"

Başımı salladım cevap olarak.

"Ne zamandan beri?" diyen babama baktım.

"Çok olmadı." dedim. "İki ay gibi bir süre."

"Sen teyzenin yanından döndükten sonra mı gelişti bunlar yani?" dedi annem.

"Aslında şöyle," dedim ve bütün durumu anlattım. Cansu'yu, sebep olduklarını, neden gittiğimi ve daha bir sürü şeyi.

"Bize neden anlatmadın kızım?" dedi babam. "Biz seni anlardık. Elimizden ne geliyorsa yardımcı olurduk."

"Biliyorum," dedim. "Ama işte tehdit edince ne yapacağımı bilemedim o an. Tek mantıklı gelen şey buradan uzaklaşmaktı."

SON YOL MAHALLESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin