12. Bölüm

5.3K 155 11
                                    

♬ Bölüm Şarkıları ♬

Bengü Beker - Sana Yıldızları Ödediğimden

***

"Cayıyorsam canım ederimden, ne acımdan ne de kederimden," dedim kendi kendime mırıldanırken. "Sana yıldızları ödediğimden ama haberin yok bunun bedelinden."

O sıra birkaç tıkırtı duydum ama çok umursamadım. Balkonumda oturuyordum normaldi dışarıdan sesler gelmesi.

"Bi' yanım korktu, bi' yanım aşık," dedim devam ederek. Başımı geriye yaslamıştım. "Bi' yanım yandı en güzelinden, bi' yokuştum nereleri aştım ama-" derken başka bir ses karıştı sesime.

"Sana geldim ta ezelimden." diyen Savaş'ın sesi.

Gözlerim büyüyerek oturduğum yerden kalktım. Balkonun demirlerine tutunup balkonuma atlayan adama baktım şok içinde. "Burada ne işin var?" dedim şaşkınca.

"Sana geldim işte," dedi rahat rahat. "Benim için hava hoş burada durabiliriz ama senin gözünden baktığımızda çok sakıncalı gözüküyor. Mahalleli falan görür diye düşünürsün sen."

"Ay," dedim hemen toparlanarak. "Geç içeri geç."

Yüzü gülerken odama girdi ayakkabılarını çıkararak.

Ben de içeriye girdiğimde balkonumun kapısını kapattım. "Gerçekten soruyorum, ciddiyim." dedim arkamı dönüp ona bakarak. "Ne işin var burada?"

"Özledim geldim işte." dedi bana doğru bir adım atarken. "Bir göreyim dedim."

"İyi de ya biri gördüyse?" dedim endişeyle.

"Gece vakti ben bile önümü doğru düzgün göremiyordum, millet mi görecek beni?" dedi. Sonra yatağıma oturdu. Elini uzattı bana. "Hadi gel."

Elimi uzatıp avucuna bıraktığımda beni nazikçe kendisine çekti. Bacaklarının arasına girdiğimde elleri belimi buldu ve alnını karnıma yasladı. "Çok özledim seni," dedi. "Bütün gün bürodaydım. Eve yeni geldim, hiç uzaktan bakmakla yetinemezdim."

İçim kıpır kıpır olurken ben de iki yanımda kalmış ellerimi kaldırıp saçlarına yasladım. Ensesini okşarken belimdeki ellerini daha da sıkılaştırdı.

"Sen beni özledin mi?" dedi başını kaldırıp geriye atarken. Gözleri gözlerime tutununca saçlarını okşamaya devam ettim.

"Yani," dedim aklımdaki planı uygulamaya geçirirken. "Bütün gün tezimle ilgilendim."

"Ha özlemeye vaktin olmadı yani?" dedi tek kaşını kaldırırken.

"Birazcık," dedim ensesindeki ellerimden birini çekip baş ve işaret parmağım arasındaki küçük mesafeyi gösterdim.

Huysuz bir ifade yapıştı o sıra yüzüne, havadaki elimi tutup ensesine yönlendirdi tekrar. "Olsun." dedi elim tekrar ensesini bulduğunda yüzündeki huysuz ifade giderken. "Benim özlemim ikimizin de özleminin yerine geçer. Ben senin yerine de özlerim."

"Savaş," dedim yumuşak bir tonlamayla.

"Abi gitti mi?" dedi gülerken.

"Diyeyim istersen?" dedim yüzüne yaklaşırken. "Ama bu durumda ne kadar doğru kalır bilemem."

"Deme," dedi derin bir nefes verirken. "Adımı söyle. Adım en çok senin sesine yakışır."

"Savaş," dedim her an ağlayacak gibi bir sesle. Alnımı alnına yasladım. İkimiz de gözlerimizi kapattık. Sonra dayanamayıp alınlarımızı ayırdım ve sıkıca boynuna sarıldım.

SON YOL MAHALLESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin