දවස් ගානක මහන්සියක නිමාවක් අද මේ විදිහට සනිටුහන් උනා...කතාවෙ ගොඩක් අඩුපාඩු ඇති. මන් ලියන්න පටන් ගන්නකොටම කිව්ව වගේ මේ මගේ මුල්ම කතාව. Wattpad එකේ BL කතා කියවන් යනකොට ආපු අදහසකට තමා මන් මේ කතාව ලියන්න ගත්තෙ. මන් මේ කතාව ලියන්න ගනිද්දි කිසිම GL කතාවක් කියවල තිබ්බෙ නෑ. ඉතින් මන් ඒ වගේ කතා කියවන ගමන් තමයි මේක ලිව්වෙ. හැබැයි මට ඒ කතා කියවන්නම ඕනෙ උනේ නෑ මේ කතාවට අදහස් ගන්න. මොකද මගේ ජීවිතේ මන් ඕනෙ තරම් මේ සම්බන්ධ දේවල් දැකල තියෙනවා. මන් ඉන්නෙ ගෑනු ලමයි පිරුන සමාජෙක. කොටින්ම කිව්වොත් බාලිකා පාසලක. ඉතින් මට මේක ලියන්න වෙනම කතා කියවන්න ඕනෙ උනේ නෑ.
ගොඩාක් බාධක මැද තමා කතාව ලිව්වෙ. සමහර වෙලාවලට දවස් දෙක තුන කතාවෙ එප්ස් අප්ලෝඩ් නොකර හිටියා; දාපු චැපි ගොඩක් ශෝට් උනා. ඒ වෙලාව ප්රශ්නෙ නිසා. එක්සෑම් පවා සෙට් උනා මේක ලියන කාලෙ. ඉතින් මෙ කතාව ලියනකොට ඒ වගේ උන හැම වැරැද්දටම සමාවෙන්න.
මන් මගේ උපරිම ට්රයි කලා ඔයාලට ආස හිතෙන, ඔයාල කැමැත්තෙන් කියවන කතාවක් ලියන්න. මන් දන්නෙ නෑ මන් කොයි තරම් දුරට සාර්ථක ද කියල. ඒත් මන් මේ කතාව ලියල මන් බලාපොරොත්තු උන තෘප්තිය ලැබුවා.
තිරය පිටුපස ඉදන් මට මේක ලියන්න උදවු කරපු මගේ යාලුවො තුන් දෙනෙක් ඉන්නවා. ඒ තුන්දෙනාටත් ගොඩක් ස්තූතියි.
එකම එක කමෙන්ට් එකක් හරි වෝට් එකක් හරි දාල මාව දිරිගන්වපු හැමෝටමත් ගොඩක් පින්. ඔයාල දාපු කමෙන්ට් හැම එකටම මන් රිප්ලයි කලේ හරි ආසාවෙන්...
ඉතින් ආයෙත් හැමෝටම ස්තූතියි ගොඩාක්...
මගේ කතාවෙ දකින්න ලැබුනු අඩුපාඩු හැම එකක්ම මට කියන්න. එතකොට මට ඒවා හදාගන්න පුලුවන්.
ඔයාල මගේ කතාවලට ආස නම් ඊලගට ලියන කතාව ඔයාලගෙ අදහස් දාල ලියන්නම්. ඒක BL උනත් GL උනත් ස්ට්රේට් උනත් කමක් නෑ. ඔයාලගෙ අදහස් මට වටිනවා. ඒ නිසා ඔයාලට ඕනෙ මොන වගේ කතාවක් ද කියන්න. මන් ඒක ලියන්නම් 😊
මට දැනට පොඩි අදහසක් තියෙනවා ස්ට්රේට් කතාවක් ලියන්න. ඒකත් මගේම අදහසක්. ඒකත් රොමෑන්ස් වගේම පොඩි ඇඩ්වෙන්චර් ගතියක් තියෙන කතාවක්. ඔයාල කැමතිනම් මන් ඒක ලියන්නම්. පියුමක්ද ඔබ එකේ හිටියා වගේම ඒක ලියන්න පටන් ගත්තොත් ඔයාල මාත් එක්කම ඉදියි කියල මන් හිතනවා...
අදහස් කියන් යන්න ලමායි...
මෙච්චර දවසක් මාත් එක්ක හිටපු ඔයාලට මෙන්න මගේ ගානෙ ටොෆි චොකලට්...😁 ඇති තරමක් කන්න. යාලුවොන්ටත් දෙන්න හොදේ...
YOU ARE READING
පියුමක් ද ඔබ ?
Romanceමගේ මූණට හිනාවක් ගෙනාපු මිනිස්සු මන් කවදාවත් අමතක කරන්නෙ නෑ සුදූ...❣️ හදවත් දෙකක්, බාධක ගොඩක්, එක ලෝකයක්, එක ආදරයක් ... මේ දේවල්වලින් එයාල දෙන්නට ජය හිමි වේවි ද...