i feel like a creeper holding a blade
craving ur name into my fat thigh
blocked again for the 3rd time
ill try to stop making new accounts
ill try to stop dming you
im sorry for being obsessed
im sorry for loving you
im sorry for figuring out your whole name when you are anonymous on the internet
im sorry for spamming you with "i love you's"
im sorry for knowing where u live
im sorry for dedicating the last 7 months of my life to u
im sorry i have maxed out my storage with ur pics
im sorry for being obsessed with u
im sorry for stalking u.
i just love u so much samantha i cant live without u
im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry. im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorryim sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry.
YOU ARE READING
real psychward exclusive
PoetryFirst few chapters are about this girl then the rest is just my life and me venting. If anyone read this please dont comment shit like "are u ok" or "talk to someone" i really dont need that and i present these problems alot stronger then they are i...