BÖLÜM-5:TANIŞMA

165 14 0
                                    

Multimedia:Leport
____________________________________

Alex uzunca bir süre yatağında oturdu ancak içeriye hiç kimse gelmedi. Uyuklamaya başladığında kapı açıldı ve ilk gün gördüğü iri cüsseli adam içeri girdi.

Elindeki turuncu kıyafetleri Alex'e fırlattı.Alex havada kaptığı kıyafetlere şaşkınca bakarken iri cüsseli "Çabuk giyin"dedi.Alex adamın çıkmasını bekledi. Adam gözlerini dikip beklemeye başladığında Alex başka bir seçeneğinin olmadığını anladı. Ayağa kalktı. Üzerindeki beyaz uzun şeyi çıkarıp yere attı.Turuncu tulumu giydi.Iri cüsseli yüzünde hiç bir ifade barındırmadan kapıyı açtı Alex' de onu takip etti.

Alex nereye gittiklerini bilmiyordu.Belki de dışarı çıkarılıyordu. Şaşkınca başını kaldırdı ve etrafını incelemeye başladı.

Eski olduğunu tahmin ettiği yapı biraz karanlıktı .Loş ışığın nedeni duvarlara tutturulan ufak lambalardı.Onların haricinde başka ışık yoktu.Beyaz önlüklü insanlar hızlı bir şekilde gidip geliyordu.

Bakışlarını aşağıya ayaklarına indirdi. Bastığı zemin camdı ,şaşkınca aşağıyı inceledi. Turuncular içinde bir çok insan gördü. Merdivenler , kapılar, binlerce insan iç içe geçmiş haldeydi.İşte gerçek o zaman dank etti kafasına .Aşağıya götürülüyordu.

Iri cüsseli adam onu kutu gibi bir yerin önünde durdurdu ve "biri koluna dokunup seni çıkarmadığı sürece gözlerini sakın açma. Yoksa kör olursun. "

Alex başını evet anlamında salladı ve adamın açtığı kapıdan içeri girdi , gözlerini kapattı .Beklemeye başladı.

Bir anda ayaklarından dizine dogru hızlı bir şekilde çıkan acıyla yerinde kıvrandı.Sanki yüzlerce iğne vücuduna batıp çıkıyordu.Gözlerini açmak istedi ancak iri cüsselinin söyledikleri aklına gelince daha sıkı kapattı gözlerini. Acı göğüs kafesine ulaştığında artık düşünemez hale geldi.

Koluna dokunan soğuk elin temasıyla kendine gelirken vücudu sanki o acıyı hiç yaşanmamış gibiydi.Gözlerini açtı ve karşısındaki kısa boylu adama şaşkınca baktı. "Bu lanet şey de ne böyle? "

Adam topallayarak uzaklaşırken "Beni takip et "dedi.

Alex hızlı bir şekilde yürürken sorusunu tekrar etti.Adam topal olmasına rağmen ona yetişmekte güçlük çekiyordu.Adam bir an durdu ve "Sesinle konuşmam yasak"

Başını yukarı kaldırdı ve "yukarıda kurallar böyle "dedi.Adamla birlikte Alex 'de başını kaldırdı ve yukarda hızlı bir şekilde gidip gelen insanlara baktı. Az önce ordan gelmişti.

Alex başını indirip topal adamı aramaya başladı. Adam ortadan kaybolmuştu.

Alex şaşkınca ilerledi ve turuncular icinde üç kişiyi gördü. Onlar da Alex'i görünce ona doğru yürümeye başladılar.

Alex aradaki mesafe kapanırken ne söylemesi gerektigini düşündü ama fazla heyecanlıydı.Aklına hiç bir şey gelmedi.

Üç adam yanına iyice yaklaştıklarında aralarından kısa esmer olan "hoşgeldin"dedi.Alex cevap vermeden diğeri "Yüzün çok solgun görünüyor , iyi misin? "Üçüncüsü ise dikkatli bir şekilde Alex'i izliyordu.Alex neden böyle tutuk konuştuklarını anlayamadı.

Alex "şu lanet olası şeyin ne olduğunu bilen var mı? benim burda ne işimiz var hala anlamış değilim. Anlayan varsa bana da anlatsın?."dediğinde üç adamda susmuş ona hayretle bakıyordu.

Alex tedirgin bir şekilde onlara baktı ve söylediği şeyi anlamadıklarını farketti.Tabi ya ilk gün odasına gelen kadın klonların çok uzun ve ardarda gelen cümleleri tam kavrayamadıklarını söylemişti.

Alex telaşla yerinde kıpırdanırken konuşmanın başından beri sessizce onları izleyen üçüncü adam onu kolundan çekti ve "ışınlama kapısı seni serseme çevirmiş" dedi ve güldü. Alex tuttuğu nefesini bıraktı ve "evet"dedi.Diger iki adam da güldüğünde o da güldü.

Kolundaki adam onu çekiştirerek "Hadi sana boş oda bulalım " dedi ve dar bir koridora doğru yürümeye başladılar.Adam"Sakin ol .Şu anda çok gerginsin.Biraz rahatla.Senin burda ne işin var söyler misin? " dedi.Alex şaşkınca adama baktı ve "ben bir klonum" dedi.Bunu söylerken bile rahatsız olmuştu. Ama kimseye bir şey belli etmemeliydi.Burdan çıkana kadar onlar gibi davranmalıydı.Adam Alex'e baktı ve "normal bir insan olduğunu biliyorum Alex."

Alex daha ilk dakikada fark edilmiş olmanın şokunu yaşarken karşısındaki adam "merak etme bende senin gibi normal bir insanım yani klon değilim"

Elini uzattı ve "ben Leport .Asalaklar diyarına hoşgeldin Alex."....

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin