BÖLÜM-28:KARANKA

68 9 0
                                    

-Eveet hoşgeldiniz çocuklar. 5 gün boyunca burada birlikte vakit geçirmek mükemmel olacak. Doktor Karanka'nın uykuda telkin yöntemleri ile hiç bir probleminiz kalmayacak. Bu ne kadar harika bir şey değil mi?

Ciyak ciyak bağıran kadının sesi Leport'u çileden çıkarıyordu.Daha geleli on dakika olmuştu ama kadının sesi kafasına çivi çakılıyor hissi veriyordu. Öfkeyle yanında oturan Daniel'e döndü.
-Evet çok heyecanlı olacak değil mi Daniel?
-Neden bulaştınız bana. Ben kendi halimden memnundum. Başım derde girdi işte. Daha önce buraya gelenlerden duymuştum. Bu adam mahvedecek bizi.

Tam bu sırada içeri uzun boylu zayıf bir adam girdi. Üzerinde beyaz bir önlük vardı.Uzun saçları bembeyazdı. Gözünde yuvarlak çerçeveli bir gözlük ile tam doktor tipliydi. Adam içeride oturan 4 kişiye göz gezdirdi. Pek sorunlu tiplere benzemiyorlardı. Neyse dedi doktor deneyi için kobay bulmuştu gene. Sevinçle ellerini ovdu.

-Hadi bakalım uyku vakti sizin için ayrılan odalara geçin. Hemen başlıyoruz.
-Uyku mu?? Bu saatte mi? Dedi Leport. Oysa o işkence aletleri falan bekliyordu.
-Evet genç adam uyku.Beş gün boyunca uyumanız gerekecek.Hadi bakalım canlanın.
Leport kendisi için ayrılan odaya geçti .Oda kutu kadar küçük bir yerdi. Iceride bir yataktan başka hiçbir şey yoktu. Ohoo bana hava hoş dedi Leport zaten bıraksalar on günde uyurdu.Böyle ceza mı olurmuş.Söylene söylene tulumundan kurtularak hızla yatağına girdi.İçeri giren ciyak sesli de koluna iğne yapıp çıktı. Göz kapakları yavaş yavaş kapanırken uykunun kollarına bıraktı kendini.

Rüyasında Daniel koşarak ona doğru geliyordu.Lepor da kollarını açarak ona doğru koşmaya başladı. Bir yandan da
Daniel seni çok seviyorum sen benim için çok değerlisin diyordu.

Bir dakika yaa bu benim rüyam bu olamaz. Leport uykuda bile telkinle savaşıyordu.
Halbuki nerden bilecekti Leport tam beş gün boyunca aynı rüyayı görecek ve aynı cümleyi tam beş yüz defa tekrar tekrar sayıklayacaktı. Doktor Karanka bu uykuda telkin yöntemi ile çoğu klonu kontrol altına almayı başarmıştı.Amacı sorun çıkaran klonları problem yaşadıkları arkadaşları ile tedavi etmekti.Tabi bu yöntem klonlar için iyi bir yöntem olabilirdi falan normal bir insana uygulandığında farklı yan etkiler ortaya çıkarıyordu.En hafif yan etkisi ise çiftlerden birinin aşırı bir sevgi bağı kurarak adeta diğerine bağımlı hale gelmesiydi.
5 gün boyunca uyutulan Daniel ve Leport uyandırıldı.Daniel gözünü açar açmaz yatağından fırladı. Leport'u bulmalıydı.Leport ise herşeyden bir haber yatağında oturuyordu. Bir anda kapısı açıldı odanın. Daniel gelmişti. Nefret dalgası yükseldi Leport'un gözlerinde. Daniel koşarak Leport'un üstüne atladı bir anda

seni çok seviyorum Leport sen benim için çok değerlisin.

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin