BÖLÜM -27:BIR YIL ÖNCE -SAVAŞ

65 9 0
                                    

Alex elleri kelepçeli bir haldeydi. Yuvarlak bir masa etrafında oturan 9 adam ve 1 kadına   baktı.Eria hariç hepsi de KOVAN 'daki emri altında olan askerlerdi.Hiç biri Alex'in yüzüne bakmaya cesaret edemiyordu.Alex adeta ateş saçan gözlerle hepsine tek tek baktı. Nasıl bu kadar kör olabilmişti.İhanete uğramıştı.Güya uzlaşmak için masya oturmuşlardı.Alex düşmanca Leport'a  baktı.Bu adamı  çıplak elleriyle boğarak öldürecekti.Evet kurtulmak için yalvaracaktı Alex'e.Hatta onu öldürmeden önce türlü işkenceler yapacaktı.Bunları düşünerek biraz olsun rahatladı .

Eria  ayağa kalktı ve cama yönelerek konuşmaya başladı.
-Hepimiz bugün çok önemli bir karar almak için toplandık. Alex KOVAN 'ın lideri sensin.Eğer bizim tarafımıza geçerseniz bu savaşı kazanmamız olası.Artık bu katliama son vermek istiyoruz .Bizde diğer sağlıklı insanlar gibi huzur içinde yaşamak istiyoruz. Halkımız bu zamana kadar hep sefalet içinde yaşadı.Hep sömürüldü.Ama şehrin doğusu en güzel yemekleri yedi en güzel elbiseleri giydi.Biz ise hayvan gibi çalıştırıldık.Bu da yetmezmiş gibi ölüme mahkum edildik.H virüsü için tadavinin bulunduğunu yıllar öncesinden beri biliyoruz.Ama onlar bile bile bizim acı çekerek ölmemize seyirci kaldı.Neden mi?
Çünkü kendilerini garantiye aldılar. Bu ilaç sadece onlara çocuklarına ve torunlarına yeterdi.Dördüncü kuşaktan sonra zaten bu gezegenden gidecekler.Biz burda diri diri ölüme giderken onlar bu çöp dünyayı bize bahşedip gidecekler.Şimdi sana soruyorum Alex .Bizimle misin?
Masada bütün başlar Alex'e döndü.
Alex Eria'nın sözlerine hak verdi.Aslında bu durumu uzun zamandır gözlemliyordu.Şehrin Doğusu adeta bu hasta insanlara kan kusturuyordu.Zaten kendisi de bu hastalığa tutulmuştu.Kendi pozisyonunu kullanarak birşeyler yapmalıydı.Belki ölecekti ama faydam olsun diye düşündü.Evet belki hain olacaktı.Olsun dedi Alex belki bu şekilde intikam ateşi sönerdi.
Alex :
-Tek bir şartım var.
Eria:
-Evet Alex seni dinliyoruz.
Alex:
-Savaş'ı ben konuta edicem ve bu askerler benim denetimimde olacak.Buna Leport'da dahil.

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin