BÖLÜM-36:PLAN

48 7 0
                                    

Alex geçmişte olanları anlattıktan sonra karşısında duran dört adama baktı. Söylediklerine pek inanmış gibi durmuyorlardı.
Stephen:Ne yani ben bir savaş pilotuydum öyle mi ve de koca bir filoyu komuta ettim.Bu da yetmezmiş gibi birde savaş mı kazandım? Kesinlikle söylediklerin mantık dışı.
Alex:Tamam diyelim ki yalan söylüyorum. Sırtında ve bacağındaki pençe izlerini nerden biliyorum Çaylak? Hadi aç bak.Gerçi bunu sende biliyorsun. Yüzündeki iz nerde oldu zannediyorsun.Bak kolumdaki izle aynı.Orda birlikteydik Stephen.
Alex ayağa kalktı ve kolundaki diş izlerini gösterdi.
Leport oldukça düşünceliydi.Geçmişte bu kadar kötü bir adam olduğuna hala inanamıydu.Alex'in anlattıklarına göre ona ihanet etmişti.
Daniel soran bakışlarla Leport'a döndü. Onunla geçmişte kanlı bıçaklı düşman oldukları gerçeği onu rahatsız etmişti.AVCILAR denen askerlerin lideri olduğu gerçeği daha da inanılmazdı onun için. Öğrendiği şeyler ile sarsıldı. Zeck ise biraz tereddüt ettikten sonra konuşmaya karar verdi.
-Aslında ben hayal meyal birşeyler hatırlıyorum. Bu nasıl oldu bilmiyorum ama savaşı hatırlıyorum ve de Stephen'in bizi komuta ettiği hatta konuşmalarımızı hatırlıyorum. Ama onun öncesi yok.Alex doğru söylüyor.
Alex derin bir nefes aldı . En azından aralarından biri birseyler hatırlıyordu.
Alex: Tamam geçmişte neler olduğunu öğrendiğimize göre şimdi de burada örgütlenmemiz ve özgürlüğümüze kavuşmamız gerek.Yeni Dünya'ya gitmemiz gerek.
Leport:Hepimiz birer klonuz Alex.Oraya gitmemiz neyi değiştirecek?
Alex: Hayır hayır kesinlikle klon olduğuma inanmıyorum. İşte neler olduğunu öğrenmek için de Yeni Dünya'ya gitmeliyiz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alex'in geçmişi hatırlaması ile Leport ve Daniel hemen harekete geçti. Alex uzunca bir liste hazırlayarak KOVAN'daki bütün askerlerin ve AVCILAR'dan ise tanıdığı kişilerin isimlerini yazdı.Yaklaşık 200 kişilik bir liste çıktı ortaya.Alex Kate ile konuşabilmek için yemekhanede olay çıkardı ve çok geçmeden de iri cüsseli eşliğinde yukarı çıkarıldı. Kate'in durumdan haberi vardı ve vakit kaybetmeden Alex'le görüşmek istiyordu. Alex KARANKA cezası için hazırlanırken hemşireyle konuştu.Bu günlük onlara yardım etmede bir mahsuru var mıydı acaba?
Görevli kız hiç düşünmeden teklifi kabul etti ve tüm işleri ona bırakarak adeta kaçarak gitti.
Kate Alex'in odasına girdiğinde Alex'in gözleri dehşetle açıldı.
Tabi ya Alex şimdi hatırlıyordu. Kate en son konuştuğu Sarah denen kadına ne kadar çok benziyordu.
Kate içeri girer girmez kapıyı kapattı. Cebinden çıkardığı küçük bir anahtar ile kapıyı kilitledi.
Kate:Çok zamanım yok Alex .Uzun zamandır iz üzerindeyim. Buraya geldiğinde diğerleri gibi olmadığını farkettim. Aslında bunu ilk defa Leport gelince anladım. Diğer klonlardan çok farklıydınız. Ben de araştırmaya başladım. Bazı belgelere ulaştım.
Alex araya girme ihtiyacı hissetti.
-Ben herşeyi hatırlıyorum Kate. Burada kasıtlı olarak tutuluyoruz. İçeride yaklaşık 200 'e yakın asker var.Bize yardım etmen gerekiyor. Burdan çıkmamız gerekiyor.
-Bu kadar çok kişiyi çıkaramam Alex sadece birkaçınızı çıkarabilirim. Yoksa bu hemen farkedilir.
-Tamam o zaman ben ve birkaç adamımın çıkmasına yardımcı olursan geri kalanının çıkmasını sağlayabiliriz.
-Tamam Alex bunun için elimden geleni yaparım ama bana biraz zaman tanı ben sizinle iletişime geçerim. Şimde seni sadece uyutmak için bir ilaç hazırladım o saçma sapan kabusları görmene engel olacak.Hadi uzan yatağa.
Alex unutla baktı Kate'e .
-Sana güvenmek istiyorum Kate.Şimdiye kadar hep ihanete uğradım. Sana güvenebilir miyim?

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin