Bölüm 43:UYANIŞ

9 2 0
                                    

Alex gözlerini açtığında parlak beyaz bir ışık demeti içinde havada asılı vaziyette buldu kendini. Ensesinden çıkan dört faklı hortumla adeta yoğun bir buhar içinde yüzüyordu.İleride küçük bir pencereden içeriye bakan tanıdık bir adamın yüzünü gördü. Tam konuşacağı sıra mekanik bir ses işitti. " Yarışmacı Alex Morgan test sırası 8, test sonucu BAŞARILI. Yarışmacının sağlık durumu stabil.Vücut sıcaklığı 36,5 nabız 90 , bilinç aktif, hafıza kaybı geçici, bellek hasarsız."
Alex tekrar gözleri kararırken ne olduğunu anlamaya çalıştı ancak olanlara bir anlam veremiyordu.En son ağaç kovuğundaydı. Buraya nasıl gelmişti?
Martin önündeki ekrandan Alex'in verilerini kontrol etti. Her şey yolunda görünüyordu. Alex gözlerini açtığında merakla kendisine baktığını fark etti. Anlaşılan Alex' e uzun bir açıklama yapması gerekecekti.
Alex halen daha karşısındaki insanı nereden tanıdığını anlamaya çalışıyordu. " Seni bir yerden tanıyor gibiyim."
"Evet Alex ben uyandığın sanal gerçeklikte kardeşindim. Hatırladın mı zihinsel engelim vardı?"
"Evet hatırladım ama bu nasıl olur? Burası neresi ben buraya nasıl geldim?"
"Bütün sorularını cevaplamak için buradayım Alex. Öncelikle durumundan bahsetmek istiyorum. Şu anda geçici bir hafıza kaybı yaşıyorsun yaklaşık iki üç gün içinde eski hafızana kavuşacaksın. Hafıza kaybının nedeni sanal gerçeklik odasında geçirdiğim uzun süre."
" Ne kadar uzun bir süre?"
"Tam olarak 60 gün.Orda kalma nedenin ise tabi tutulduğun testti. Odaya alınmadan önce yasal olarak rızan alındı."
"Ne testi?"
"Sanırım biraz yürümek sana iyi gelecek Alex. Hadi kısa bir yürüş yapalım hem de neler olduğunu göstereyim sana anlaman kolay olur." Dedi Martin. Yavaş adımlarla bulundukları odadan dışarıya çıktılar uzunca bir koridor ve koridor boyunca sıralanmış odaların olduğu tarafa doğru yürümeye başladılar. " Alex seninle beraber toplam on tane aday bir testten geçmek üzere bu sanal gerçeklik odalarına alındınız." Dedi Martin ve ilk geçtikleri odanın penceresinden içeriye baktılar. Kızıl saçlı yaklaşık yirmi beş yaşlarında bir kadın çıplak bir şekilde havada süzülüyordu. Ensesinden çıkan kablolarla tavandan ordan oraya dolaşıyordu. Martin parmağıyla onu göstererek söze başladı. " Martha şu anda 60.günde ve sanal gerçeklikte şu sevimli yaratıklar olan Neri'lerin dünyasında. Aslında son aşamada finale çok yaklaşmıştı. Fakat kendi bedeninden vazgeçerek onlardan biri olma fikrini hala kabullenemediği görülüyor. Sanırım bu onun için çok zor bir karar olacak ." Dedi ve yürümeye devam ettiler. Diğer odada yine aynı yaşlarda sarışın bir erkek vardı ve yatar vaziyette gökte süzülüyordu. " Bu da Lucas ne yazık ki daha 40. Günde siyahlarla avcılar arasında çıkan savaşta öldü." Panikle söze başladı Alex " Ne yani şu anda ölü mü?"
Martin gülerek yanıtladı. " Hayır şu anda yaşıyor sadece sanal gerçeklikte öldü ve uyanması için testin sona ermesi gerekiyor." Alex'in kafası iyice karışmıştı. " Sanal gerçeklik nedir? Neden bu teste tabi tutulduk? Ben anlayamıyorum Martin biraz daha açıklar mısın?" Martin Alex'e baktı ve sanırım daha açık konuşmalıydı. " Bak Alex yaşadığımız dünya yani mavi gezegen çok uzun zamandır terk ettiğimiz bir gezegen.Senin ilk olarak uyandığın büyüyerek Kovan'a seçildiğin ve sonrasında büyük bir savaşı gördüğün gezegen yani bizim dediğimiz tabirle YAPAY DÜNYA. Burada klon insanların sayısı nüfusun yüzde yetmişi civarında bu nedenle buraya yapay dünya diyoruz. Çok uzunca bir süre önce bu dünyada başlayan kirlilik yüzünden bu dünyayı terk eden bir koloni şu anda bulunduğumuz gezegene yerleştiler ve hem teknoloji hem de toplum yapısı olarak çok ileri düzeyde bir gelişme gösterdiler. Dünyada kalan insanlar orada yaşamayı tercih eden kişilerdi. İnsan klonlaması ile nüfusu bir hayli arttı ancak iç çatışmaları yüzünden biyolojik bir silah olarak ürettikleri H virüsü yüzünden neredeyse nüfusun yüzde doksanı enfekte olmuş durumda. Bu virüsü yenmek adına bir teknolojileri yok. Onlara yardımcı olmak için bir ilaç bulduk fakat bizden yardım almak istemiyorlar. Burada sanal gerçeklik ile yeniden doğdun. Burada geçirdiğin bir gün orada bir yılla aynı zaman dilimine eşit. Bir annen ve birde kardeşin vardı . Çok zekiydin ve küçük yaşta Kovan' a girmeyi ve oraya lider olmayı başardın. Ancak bu Hes hastalığı ve Siyahların durumu seni rahatsız etse de harekete geçmiyordun.Seni destekleyen senato üyelerinin kararıyla sanal gerçeklikte annen ve küçük kardeşin yani ben öldürüldük. Tam da onların tahmin ettiği gibi Siyahların tarafına geçtin ve uyguladığın stratejiyle Stephan Siyahlar ve Avcılar arasındaki bu büyük savaşı yönetti ve kazandınız. Yapay dünyada sınavı başarıyla geçtin . Ardından şu küçük sevimli Neri' lerin yaşadığı dünyada yeniden doğdun onlarla arkadaş oldun onları eğittin, diğer yarışmacılardan çok farklıydın bir anda onlara adapte oldun ve onlar için canını verme pahasına da olsa aralarına katılmak onların vücut formuna sahip olmak istedin. Bu muhteşem bir yarıştı. Dışarıda seni izleyen milyonlar bu son kısımda evlerinde ağlayarak seni izlediler. Tamam ben de ağladım itiraf ediyorum." Dedi Martin. Alex dehşete kapılmıştı. " Ne yani yaşadığım her şeyi burada yaşayan insanlar da mı izledi?"
" Evet Alex bütün yarışmacılar izleniyor ama en çok destek gören sendin. Öyle çok destek gördün ki Yeraltı mağaralarında o köpekler seni parçaladıklarında aslında ölüyordun. Ama oraya inme cesaretin muazzamdı. Diğer yarışmacılardan kimse oraya inmedi. Bu nedenle ölmemen için rekor destek aldın."
" Çok rahatladım gerçekten." Dedi Alex alaycı bir ses tonuyla.
" Evet nerde kalmıştık Neri'ler için aldığın o büyük karar senin finalindi ve en az sürede yarışmayı bitiren kişi oldun ve kazandın."
"Tam olarak neyi kazandım?"
" içinde yaşadığımız bu dünya yani YENİ DüNYa yapay dünya ve Nerilerin yaşadığı dünyanın yöneticisi artık sensin Alex. Bu yarışma bir liderin seçimi içindi."

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin