BÖLÜM -26:İTİRAFLAR

56 9 0
                                    

Yere yığılan Daniel'i  yerden kaldırıp yatağa yatırdılar.
-Alex sana sessiz ol demedim mi?
Daniel 'in ağzında laf durmaz ne yapıcaz şimdi ha?
-Sakin ol Leport.
-Nasıl sakin olayım Alex.Başımız belaya girecek.Bu salak herif bizi ispiyonlayacak.

-Ahh başım!
İkisi de yatağa yöneldi. Daniel uyanmıştı.Leport telaşla Alex'e baktı.
-Bak Daniel bizi yorma tamam mı rol yapmaya da kalkma.Şimdiye kadar salak rolünü çok güzel oynadın.

Leport dehşetle Alex'e döndü. Alex neler söylüyordu böyle.

-Ben rol yapmıyorum.
Daniel sıkıntıyla terliyordu.Alex onun normal olduğunu nerden biliyordu? O kadar da salak rolü yapmıştı.
-Komik olma Daniel.Böyle uzun uzun konuştum sende herseyi anladın.Alex artık sinirleniyordu.Notta Daniel 'in de adı yazıyordu işte.
-Ama ama ben..
-Neler oluyor burda ya biri bana da anlatsın. Dedi Leport.
Alex cebindeki notu çıkardı ve onlara okumaya başladı. Notu bitirdiğinde ise Leport kahkahalar atmaya başladı.
-Abi sen ne oyuncuymuşsun bee.Helal olsun ya .Nasıl dayandın bunca zaman.
Daniel öfkeyle ayağa kalktı ve sağlam bir yumruk attı Leport'a.
-Şimdi ödeştik serseri. Bu güne kadar hep dalga geçtin benimle.
-Tamam sakin olun .dedi Alex .Kolu acıdan uyuşmuştu. Kendini yatağın üstüne bıraktı.Leport sağ yanağına yumruk yemişti ama hala gülüyordu.
-İyi de bir normal insan ben varım sanıyordum.Siz de klon değilsiniz. Bu nasıl olur? dedi Daniel.
-Belki bizim gibi daha birçok kişi var ama rol yapıyor olabilirler .dedi Alex.
-Ayy çok güldüm be.Ama iyi taktik Daniel.Salak ayağına yattın hep.Bu arada Kate denen kadın bize tuzak kuruyor olmasın Alex? Dedi Leport.
-Sanmam notu bana verirken tedirgindi.Ilk uyandığım gün benimle normal konuşuyordu.Sanırım o zamandan  beri biliyordu.dedi Alex.
-Şimdi tek ihtiyacımız biraz tiyatro. Alex sen kolun iyileşince Daniel'e yemekhanede vuracaksın
-Neden ben .Sana vursun Leport.
-Olmaz benim onunla yakın arkadaş olduğumu biliyorlar .Hem kimse sevmez ki seni şüphelenmezler bile.
-Niye sevmesinler beni yalancı
-Çünkü aptallığın burdakileri deli ediyor Daniel.Salak rolün biraz abartılı.
-Yeterrr!
Alex çıldırmak üzereydi.Ikisi de küçük çocuklar gibi didişiyordu.

Tam bu ara kapı açıldı. Iri cüsseli içeri girdi
-Ne oluyor burda.
Adeta kükrüyordu.
Daniel hemen lafa atladı.
-Leport kalemimi aldı ben de geri istemek için geldim ama bana vurdu .
Leport öfkeyle Daniel'e döndü.Eliyle sen öldün işareti yaptı.
-Ikinizde benimle geliyorsunuz.dedi iri cüsseli ve dışarı çıkarken de
-KARANKA cezası sizi bekliyor. !

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin