1 yıl önce. ..
Stephen gecenin karanlığında Leport'un odasına girdiğinde heyecandan kalbi yerinden çıkmak üzereydi. Elindeki küçük el fenerinin ışığında Leport'un masasına ulaştı ve bulduğu her kağıdı çantasına koydu.Dolaplara baktı ve işe yarar birşey bulamadı.Tam çıkmak üzereyken çekmecelere bakmadığını hatırladı .Masaya yaklaşırken ayak sesleri duydu ve hemen masanın altına gizlendi. Ayak sesleri iyice belirginleşti bu her kimse odaya geldiği kesindi.Stephen Leport'un KOVAN 'da olmadığını öğrenmişti.Gelen başkası olmalıydı. Masanın altında sessizce beklemeye devam etti. Gelenler içeri girdikten sonra ışığı açtılar ve kendi aralarında konuşmaya başladılar. Tok sesli biri konuşmaya başladı.
"Leport bu gece yola çıkıyor. Planın başarılı olacağı konusunda şüphelerim var."
İnce sesli olan"Ona bu tuzağı kurduk ama ya adamlarımız onu öldüremezse?Gizli görevi Alex ortaya çıkarır ve ilk bizi bulurlar."
Tok sesli olan" Yeraltı koridorlarından geçmek o kadar kolay değil. Orası bizim adamlarımızla dolu.Leport ölürse gizli görev de kalmaz. Üzerimizdeki tehdit de ortadan kalkar.Hadi dosyayı alıp gidelim anahtarı aldın mı?""Aldım çekmecelere bak önce zamanımız az."
Stephen duyduğu her cümleyi aklına kazırken birden kapı açıldı ve yabancı bir ses"Çabuk olun Alex buraya geliyor."
Stephen masanın köşesine iyice sokuldu ve yakalanmamak için başını iyice geriye çekti. Adam çekemeceye eğilirken diğer adamla konuşmaya devam ediyordu.Bu nedenle Stephen'i görmedi.Anahtar çekmecenin üzerindeyken biri kapıyı açtı"O lanet herif iki dakika içinde burada olacak çabuk çıkın o gittikten sonra yine geliriz." Üç adam aceleyle odadan çıkarken Stephen de yavaşça yerinden çıktı. Çekmece açık duruyordu. İçindeki mavi dosyayı çantasına koyarken el fenerini elinden düşürdü. Onu almadan aceleyle pencereden çıktı ve Alex'in açık bıraktığı kapıdan Alex'in odasına girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)
Science FictionSİYAH'lar ve AVCI'lar arasında süren amansız bir savaş... Bir Proje ürün olduğunun farkında olmayan KOVAN... Yeni Dünya ve acımasız insanları... Yapay Dünya ve ölümcül bir virüs... Bütün bu kargaşanın arasında geçmişini hatırlamaya çalışan cesur Ale...