Leport beş gün geçip de aşağıya indirilinceye kadar sinir krizi geçirdi. Bir ara ortalıkta kimse yokken Daniel sersemini öldürmeyi bile düşündü. Ne tarafa dönse Daniel burnunda bitiyordu.Işın kapısında bile Daniel'i Lepot'tan ayıramadılar.Işın kapısı kapanınca Daniel'in gırtlağına çöktü Leport.Saniyler sonra aşağı ulaştılar. Leport öfkeyle odasına gitti. Tabi baş belası da onu takip ediyordu. Leport hızlıca odaya girdi ve kapıyı kilitledi. Alex uyuyordu.Leport odaya girince uyandı hemen. Leport oldukça sinirli görünüyordu.
-Alex kafayı yemek üzereyim. Dışarıdaki sersem peşimi bir an olsun bırakmıyor. Beş gün boyunca rüyalarımda bile ondan kurtuladım çıldırmak üzereyim.
Tam bu arada kapı çaldı. Lepot söylenerek kapıyı açtı ve Daniel'i yakasından tutarak içeri çekti. Daniel elindeki yastıkla beraber içeri düştü.
-Birlikte uyuruz diye düşündüm Leport.Biliyor musun Leport ben seni çok seviyorum sen benim için çok değerlisin.
-Ya evet evet bunu bugün içinde bir milyon defa söyleyerek zaten beynimin içine ettin lanet olası.
-Neler oluyor burda? Daniel neyin var senin?
Alex şaşkınlık içindeydi. Daniel normalde Leport 'u hiç sevmezdi.
-Ahh Alex o Karanka denen şarlatan ona ne yaptı bilmiyorum ama beş gündür bu sersem peşimi bir an olsun bırakmadı. Birde bu lanet cümleyi tekrar etmesi beni delirtiyor. Lütfen Alex kurtar beni.
-Tam sakin olun .Leport geç otur şöyle. Daniel sende geç otur. Şimdi bana herşeyi baştan anlatın .
Leport ilk günden başlayarak herseyi bir bir anlattı.
Alex olanlara bir anlam veremedi.
-Lepot sürekli uyutuldunuz öyle mi?
-Evet sadece yemek ve diğer ihtiyaçlar için uyandırıldık.
-Odanızda ne vardı peki?
-Bir yataktan başka bir şey yoktu.
Hayır bir dakika kapının üzerine şu küçük kutunun aynısı vardı. Şimdi hatırlıyorum. Hemşire bir ara geç geldi odama. O sırada o kutudan sesler gelmeye başladı. Ne söyledikleri tam anlaşılmıyordu. Hemşire gelince sesi farketti ve hemen sesi kapattı. Bunu duymamdan rahatsız olmuştu sanırım. Bana sorular sorup durdu.
-Uyurken size birşeyler dinletmiş olmaları ihtimal dahilinde ve gördüğünüz rüya onunla bağlantılı olabilir.
-Tabi ya hiç böyle düşünmemiştim haklı olabilirsin Alex. Ama Daniel 'deki bu değişime anlam veremiyorum. Bir insanın bana bu kadar sevgi beslemesi alışık olduğum bir durum değil. Bizim katta biri daha var bu şekilde davranıyor.Hatta onlara yapışık ikiz bile diyenler var.
Alex'in bir anda yüzü aydınlandı. Aklına Stephen denen çocuk geldi.
-Sanırım benim de yapışık bir ikiz edinme vaktim geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)
Science FictionSİYAH'lar ve AVCI'lar arasında süren amansız bir savaş... Bir Proje ürün olduğunun farkında olmayan KOVAN... Yeni Dünya ve acımasız insanları... Yapay Dünya ve ölümcül bir virüs... Bütün bu kargaşanın arasında geçmişini hatırlamaya çalışan cesur Ale...