BÖLÜM-16:YERALTI KORİDORLARI

100 12 3
                                    

MULTIMEDIA:MARY

1 yıl önce. ..

Alex sırtında siyah çantası elinde küçük el feneriyle yeraltı koridorlarına indiğinde kafasında bir plan yoktu. Stephen'nin anlattıkları, incelediği belgeler Leport'a açıkça tuzak kurulduğunu gösteriyordu.Daha önce KOVAN'a SİYAH'ların sızdığını duymuştu ama onların bu kadar çok güçlenmiş olmalarından kendini sorumlu tutuyordu.Kendi intikamını almak uğruna KOVAN'daki SİYAH 'ları görmezden gelmişti. Kendi ihmalleri yüzünden en iyi askerini kaybedemezdi.

Yeraltı koridorlarından geçmek pek de kolay değildi.Her an bir SİYAH'la burun buruna gelebilirdi.Alex nefes almakta güçlük çekiyordu. Koridorlar çok havasızdı.

Baştan aşağı siyah giyinmişti .Böylece dikkat çekmemeyi planlıyordu.
Leport fazla uzaklaşmış olamazdı. Alex elindeki haritayla ilerlerken koridorların SİYAH'lar tarafından değiştirildiğini farketti.İşi daha da zorlaşıyordu çünkü koridorlar çoğu zaman ikiye üçe ayrılıyordu.Alex uzunca bir süre yürüdükten sonra dönüş yolunu hatırlayamadığını farketti.Kaybolmuştu.Aslında buraya tek başına gelmekle hata etmişti.Çok ani karar vermişti.Leport KOVAN'daki en değerli askerlerinden biriydi. Onu kaybetmeyi göze alamazdı.KOVAN'a SİYAH'ların sızdığını bilerek emrindeki askerlere de güvenemezdi.

Alex yürümeye devam ederken karanlığın içinde bir ışık gördü.Ayak seslerinden birinin geldiğini farketti.Oyuklardan birine gizlenerek beklemeye başladı. Gelen kısa boylu biriydi. Alex avantajıydı .Onu kolayca yere serebilirdi.Alex arkadan bir kişinin daha geldiğini gördü. Önde yürüyen yavaşladı ve"onu kaybettik sana daha hızlı yürümeni söylemiştim Alex çok hızlı yürür. "

Konuşan Stephen 'di.Alex yerinden çıktı. Stephen'in burada ne işi vardı?
"Burada ne arıyorsun Çaylak? "
"Efendim biz de sizi arıyorduk?" "Sana peşimden gelmemeni söylemiştim asker.Arkandaki kim ? "

"Ben Mary."
Alex elindeki feneri konuşan kızın yüzüne tuttu."Ellerini aç "dedi.
Kız"Hasta değilim. "

"Sana ellerini aç dedim."
Kız Alex'ten ürkerek geri çekildi. Elindeki siyah eldivenleri çıkararak ışığa tuttu. Gerçekten de hasta değildi.
"Bu kızın yanında ne işi var asker?"
"Sizi takip etmek için peşinizden koridora indim .Biraz ilerledikten sonra onunla karşılaştım.Birlikte yürüdük burayı iyi bildiğini söyledi efendim. " Alex feneri tekrar kızın yüzüne tuttu. "Sana neden güvenelim ki ya sende SİYAH'lardansan ."
"Bana güvenmekten başka çareniz yok elindeki harita yıllar öncesine ait buraya hiç inmediğin belli.Buranın ne kadar tehlikeli olduğu konusunda en ufak bir fikrin bile yok.Sadece kendi gücüne güvenerek buraya yalnız başına inmen bile başlı başına bir hata.Bu ufaklığa da acıdığım için yardım ettim.Ben yoluma devam ediyorum gelip gelmemek size kalmış. Şansınız dönerse belki çıkışı bulursunuz. "

Alex koşulları değerlendirdiğinde bu teklifi kabul etmekten başka şansı olmadığını biliyordu.Tek kuşkusu ise bu kızın SİYAH'lardan olup olmadığıydı.

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin