BÖLÜM -34:ACI GERÇEK

62 8 0
                                    

Alex kendine geldiğinde elleri ve ayakları bağlı şekilde karanlık bir odada buldu kendini.Başı çatlamak üzereydi. Kapı açılınca gözlerini ışığa çeviremedi.Sesler duyunca kapıya döndü. Parmağını oynatacak hali yoktu. Susamıştı. Bir adam ona su içerirken kapı aralığında duran yaşlı adama baktı.Adamın üzerinde beyaz bir önlük vardı.Gözündeki gözlüğü aşağı çekmiş ona bakıyordu.

-Nerdeyim ben?

Genç bir kadın kapıya yaklaşıp ona baktı.
-Profesör BATI düştü.
-Tamam Sarah. Ne yapman gerektiğini biliyorsun. Acele edin.
İçeri giren iki adam Alex'i yerden kaldırarak sürüklemeye başladı. Direnecek hali yoktu. Geniş beyaz bir odaya alındı. Beyazlar içinde bir adam arkasını dönmüş masada birşeyler yapıyordu. Adam onlara dönünce Alex 'in gözleri hayretle açıldı. Leport'un burada ne işi vardı?
-Onu şuraya yatırın.
-Oscar profesör seni bekliyor.
Oscar elindeki serumu bıraktı ve odadan çıktı.
Sarah herkesi odadan çıkardı. Fazla vakti yoktu.Önce Alex'in ellerini çözdü.Verdiği ilaç yüzünden kaçamayacağını biliyordu.
-Alex birazdan sana anlatacağım şeyleri dikkatle dinlemeni istiyorum. SİYAH'lar savaşı kazandı Alex.Stephen komutasında başarılı oldular.Fakat Eria BATI ile anlaşarak yönetimi ele geçirdi. Karşılığında bütün KOVAN askerleri ve AVCILAR tutuklanıp hafızaları silinerek Klonlama merkezine kapatıldılar.Senin de birazdan hafızan silinecek. Onların hafızası kalıcı olarak silindi fakat ben senin hafızanı geçici olarak siliyorum. Yaklaşık iki buçuk ay sonra herşeyi hatırlayacaksın.Senden tek isteğim ordaki KOVAN ve AVCI askerleri örgütlemen.
-Bunu neden istiyorsun?
-Asıl anlatacaklarım şimdi başlıyor. Alex içinde yaşadığın dünya gerçek bir dünya değil. Uzun zaman önce Yeni Dünya insanları tarafından oluşturulan bu Yapay Dünyada sen ve senin gibi bir çok yapay zeka H virüsü ortamında bırakıldınız.Amaç Yeni Dünya da bir kabus haline gelen H virüsüne dayanıklı bir ırk oluşturmaktı.
-Na..nasıl yani,
Alex duyduklarına inanamıyordu.
-Yapay Zeka ne demek?
-Hepiniz birer klonsunuz Alex.Az önce içeride gördüğün adam Leport'a ne kadar benziyordu farkettin mi?
-Bu nasıl olur.Ben klon olamam.
-Alex buna zamanım yok Buradan Yeni Dünyaya geçmeniz için size yardımcı olmak istiyorum Alex şehrin Batısında Savaş Bakanının kendi konutunda Yeni Dünyaya geçiş için kapı kartları var onları alarak o kartlarda yer alan kimliklere bürünerek her akşam kalkan uzay aracına binerek Yeni dünyaya geçebilirsiniz.
-Oraya gitmemiz neyi değiştirecek?
-Oraya gittiğinde anlayacaksın Alex.Kate'in dediklerine güven o size yardımcı olacak.Aç kolunu Alex artık zamanı geldi.

Alex gözleri kararırken hala duyduklarının etkisindeydi .

Bunu ona neden yapmışlardı?

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin