Multimedya:Stephen"Çaylak? "
Alex bir hışımla ayağa kalktı ve kapıdan içeri giren çocuğun koluna yapıştı. Çocuk korkuyla gerilerken Leport aralarına girdi.Alex bu mavi gözleri daha önce gördüğüne neredeyse emindi.Bu çilli surat ile aklında beliren tek şey "Çaylak" kelimesi olmuştu.Soran gözlerle tekrar çocuğa baktı. Çocuk ise korkudan Leport'un arkasına geçti. Leport olanlara bir anlam veremiyordu.
Alex fazla tedirgin görünüyordu.
"Alex sakin ol."Alex ellerini saçına geçirdi. Ensesindeki acıya bir anlam veremiyordu.Leport'un arkasına gizlenen çocuk ona fazlasıyla tanıdık geliyordu.
"Leport çekil önümden sadece konuşmak istiyorum."
"Alex o senden korkuyor görmüyor musun? "
Alex gözlerini Leport'a dikince Leport yana kaydı. Alex dizlerinin üzerine çöktü ve çocuk ile aynı hizaya geldi.Yakasındaki Stephen yazısını okudu. Yüzündeki çillere baktı. Mavi gözlerine gelince orada durakladı.Tanıdık birşeyler aradı.
Çocuk ise soluğunu tutmuş karşısında diz çöken yabancıya bakıyordu.Davranışları garipti.Buraya yeni gelmişti heralde. Çünkü onu daha önce buralarda görmemişti.
Alex başını yana eğdi ve incelemeye devam etti.Sonra elini çocuğun yanağına uzattı.
"Çaylak? "
Alex'in dokunuşuyla bir adım geriledi çocuk. Yemekhanedeki bir kaç kişi yanlarında durmuş onları izliyordu.Leport Alex'in gözlerinin dolduğunu farkedince hemen araya girdi.
"Alex hadi gidelim. "Dedi ve koluna girerek ayağa kaldırdı. Yanlarında duran birkaç kişiye bakarak
"Yedikleri dokundu galiba. "Dedi ve Alex'i çekerek salondan çıkardı.
"Lanet olsun senin derdin ne Alex!!"
"Bilmiyorum Leport gerçekten bilmiyorum. "Dedi Alex.Odada karşılıklı yataklarında oturuyorlardı.
Alex aklına gelen görüntü ile allak bullak olmuştu bir anda.Orada diz çökünce çilli çocuğun kanlar içinde görüntüsü bir anda zihninde belirdi. Ellerine kan bulaşmıştı.Alex'in kucağındaydı.Alex köpek seslerine karışan bir inlemeyle bacağına geçen acıyı iliklerine kadar hissetti.Kısacık bir anıydı ama Leport onu uzaklaştırmasa ağlayacağını biliyordu Alex.Delirmenin eşiğine gelmişti bir anda. Bir yandan birşeyler hatırlamanın mutluluğu bir yandan da o kanlı görüntü onu fazlasıyla sarstı. Leport'un sorularını geçiştirdi ve uyumak için yatağına uzandı. Bacağını açıp baktı üç tané diş izi ile karşilaşınca hatırladığı şéylerin doğru olduğunu anladı.İyice emin olduktan sonra Leport'a herşeyi anlatacaktı.Yorucu bir gün geçirmişti.Başını yastığa koyduğu anda uyumaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)
Science-FictionSİYAH'lar ve AVCI'lar arasında süren amansız bir savaş... Bir Proje ürün olduğunun farkında olmayan KOVAN... Yeni Dünya ve acımasız insanları... Yapay Dünya ve ölümcül bir virüs... Bütün bu kargaşanın arasında geçmişini hatırlamaya çalışan cesur Ale...