BÖLÜM-21:REHİN

56 9 0
                                    

1 yıl önce. ..

Alex gözlerini açtığında kendini çarşaflar içinde bir yatakta buldu. Doğrulmaya çalıştı fakat ellerinin yatakla kelepçeli olduğunu görünce direnmeyi bıraktı. Sağ tarafta yatakta Stephen yatıyordu.Ara ara sayıklıyordu.Alex dikkatlice dinlediğinde Hera dediğini duydu.Hera da kimdi?

Alex buraya nasıl geldiklerini hatırlamıyordu. Şu anda çoktan ölmüş olmaları gerekiyordu.Artık bir önemi yok diye düşündü Alex .Köpekler tarafından defalarca ısırılmışlardı .Artık onlar da birer H virüsü kurbanıydı.Iki yıl gibi kısa bir sürede öleceklerdi.Böyle bir ölümü hiç düşünmemişti Alex.Kendinden çok acılar içinde kıvranan Stephen'e üzüldü.O daha küçük bir çocuktu.Onu koruyamamıştı .
Alex böyle derin düşüncelere dalmışken içeri orta boylu zayıf bir kadın girdi.Kadın beyaz bir önlük giymişti.Simsiyah saçları omuzlarına dökülüyordu.Buz mavisi gözlerini Alex'e dikmiş öfkeyle onu süzüyordu.
Alex kadını birine benzetti ama kim olduğunu bir türlü çıkaramadı. O da aynı sertlikte kadına bakıyordu.
Kadın ağır adımlarla Stephen'e yöneldi. Yüzündeki ifade bir anda şefkate dönüştü.Onu anlından öperek Alex'e döndü.
-Demek şu meşhur Alex sensin.
-Ellerimi çöz hemen! Siz kimsiniz? Bizi burada alıkoyamazsınız.
Alex'in sesine uyanan küçük çocuk
-Hera!! Sendin biliyorum .Rüya olduğunu düşünmüştüm.
Eria küçük çocuğa dönerek
-Evet Çilli Surat benim ablan .Ama benim burda adım Eria .dedi ve kardeşine sarılıp Alex'e döndü.
-O lanet tünelde ne işiniz vardı?
Alex hala şaşkın şaşkın çocuk ve kadına bakıyordu.Bu sırada Leport içeri girdi.
-Demek uyandınız değerli rehinelerim.dedi gülerek.
-Rehinelerim mi?? Alex'in aklı iyice karıştı.

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin