-Alex hadi uyan Alex!
Alex gözlerini açtığında Kate'in endişeli bakışlarıyla karşılaştı.
-Neler oluyor?
-Alex kalk Zeck yaralı durumda Daniel'in sağ bacağı kırık hadi yardım et onları götürmeliyiz.
Alex sıkıştığı yerden çıktı. Leport Daniel'in koluna girdi Alex de hemen Zeck'e yetişti.
Alex:Hızla yere düşüyorduk sonra ne oldu ben hatırlamıyorum.
Kate:Düşerken güvenli iniş prosedürü geldi aklıma ama biraz geciktim sanırım yere düşerken paraşüt açıldı ama yine de yere çakıldık. En azından düşüş hızını azalttı. Daniel ve Zeck sağ kanatta oldukları için çarpmadan onlar daha çok etkilendi.
Leport:Şimdi nereye gidiyoruz Kate?
Kate:Bir arkadaşımın şu tarafta evi var oraya gidiyoruz havada çok sis vardı o yüzden düştüğümüzü görmedilar fakat bizi bulmak için her yere bakacaklar şanslıyız burayı kimse bilmiyor. En azından zaman kazanırız. Neredeyse geldik sayılır.
Daniel:Sanırım ayak bileğim kırıldı. Böyle bir faydam dokunmaz kimseye.
Zeck:Benim de durumum farklı değil. Yük olduk size.
Leport:Şimdilik bunları konuşmanın sırası değil. Önemli olan sizi güvenli bir şekilde oraya götürmek. Düşünmeyin bunları.Biraz daha yürüdükten sonra büyük bir evin önünde durdular. Kate yanlarından ayrılarak kapıya gitti kapı açılınca onları da çağırdı. Hep beraber içeri girdiler.
Kısa topluca esmer bir kadın onları içeri davet ederek salona yönlendirdi. Siyahlar içinde bir kadın yerinden kalkarak onlara yer verdi.
-Evime hoşgeldiniz. Beni tanımıyorsunuz ama ben sizi tanıyorum. Sizin sayenizde SİYAH'lar büyük bir zafer elde etti.Ama çok büyük bir ihanete uğradınız. O yüzden size elimden geleni yapmak yardım etmek istiyorum. Sizin sayenizde sağlığıma kavuştum.
Kate:Teşekkür ederiz Eliza bize evini açarak zaten yeterince yardımcı oldun.Bir kaza geçirdik ve arkadaşlarımız yaralandı onlara ilk müdahaleyi yapman bizim için çok daha önemli.
Eliza:Elbette mesleği bıraksam da hala bir doktorum . Onları aşağı götürelim.Yaklaşık sabaha karşı Daniel ve Zeck 'in tedavisi bitti. Onlar uyurken diğerleri tekrar salona geçti.
Alex:Onları burada sizin yanınızda bırakalım ben ve Leport yola devam edelim.
Kate:Olmaz Alex ben de geliyorum. Tek başınıza gidemezsiniz.
Alex:Neden?
Kate:Uzun zamandır dışarı çıkmadınız yönetim değişti Alex. Eria o kadar otoriter bir rejim uyguluyor ki neredeyse herşey yasak. Belli saatlerde dışarı çıkma yasağı var.Belli kağıtlar olmadan dışarı çıkamazsın. Dün gece hava çok sisli olduğu için buraya rahatça gelebildik yoksa gelemezdik. Hemen yakalanırdık.
Eliza:Kate haklı Eria adeta terör estiriyor baskı rejimi kurdu. Belgelerinizi bizzat ben hazırlarım ama bu en az bir gün sürer.
Alex:Tamam o zaman sizin dediğiniz gibi olsun .Madem nüfuzunuz var biz Savaş Bakanının konutuna girmeliyiz bu mümkün mü?
Eliza:O zaman süreç biraz daha uzar.
Alex: Ne kadar uzar?
Eliza:En erken bir hafta.
Alex : Bir hafta çok uzun. Her tarafta bizi arayacaklar. Buraya da gelirler. Burada duramayız.
Kate: O zaman kılık değiştirelim.
Eliza:O iş kolay. Siz onu bana bırakın.¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Yaklaşık bir hafta sonra Alex Kate ve Leport sokağa çıktılar. Savaş Bakanının konutu yaklaşık iki cadde ilerideydi.Alex ve Leport tanınmamak için kadın kılığına girmişti.Tabi bunun için yüzlerindeki sakalı tamamen temizlemek için türlü işkencelere katlandılar. Saçlarına doğal saç eklendi.Geniş süslü elbiseler dikildi. Yüzlerine ağır bir makyaj yapıldı. Kate ise saçını maviye boyadı ve onlar gibi ağır bir makyaj yaptı. Oldukça iddialı bir elbise giydi. Onun dişiliğini kullanmaları gerekebilirdi. Alex'in oldukça gür olan sesini inceltmek için cinsiyet değiştirenlerden bizzat kullandıkları spreyi alıp 3 gün boyunca Alex'e zorla kullandırttılar.Tedbir olsun diye çantasına bile koydular.
Bütün bu hazırlıktan sonra dışarı çıktıklarında Alex duvarlarda kendi resmini gördü. Her yerde aranıyorlardı. Savaş Bakanının konutuna girmek için belgeleri hazırdı. Eliza oldukça önemli yetkilere sahipti. Eve hizmetçi olarak gireceklerdi.
Uzun bir yürüyüşün ardından Savaş Bakanının konutuna ulaştılar. Gösterdikleri belgeler sayesinde direk içeri alındılar.
Evde kimse yoktu. Alex hızlıca üst kata çıktı. Bakanın çalışma odasına girdi ve çekmecelere bakmaya başladı. Leport ise aşağıda gözcülük yapıyordu.
Alex sağ tarafta kasayı görünce hemen yanına gitti. Tabi ki şifreliydi ve tek bir şifre girme hakkı vardı çünkü bu kasadan onun da vardı yanlış sife ile hemen güvenlik devreye giriyordu. Alex durdu ve düşünmeye başladı.
Bir kaç dakika sonra dört haneli bir şifre girmeliydi.İşi tamamen şansa kalmıştı. Derin bir nefes aldı ve şifreyi girdi.H_E_R_A
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)
Ciencia FicciónSİYAH'lar ve AVCI'lar arasında süren amansız bir savaş... Bir Proje ürün olduğunun farkında olmayan KOVAN... Yeni Dünya ve acımasız insanları... Yapay Dünya ve ölümcül bir virüs... Bütün bu kargaşanın arasında geçmişini hatırlamaya çalışan cesur Ale...