BÖLÜM-33:STRATEJİ

59 8 0
                                    

1 yıl önce. ..

Stephen pilot koltuğuna oturdu ve önündeki göstergeleri kontrol edip uçuş için hazırlandı.Derin bir nefes aldı.
3 ..2..1...

Gökyüzüne ulaştığında filosuna baktı .Böyle bir manzarayı anca rüyalarında görürdü.Hala bunca askeri kumanda ettiğine inanamıyordu.Alex ona bu kadar güvenmese burada olamazdı. Onun güvenini boşa çıkarmayacaktı.Öyle bir saldırı stratejisi uygulayacaktı ki AVCILAR neye uğradığını şaşıracaktı.
-Zeck sağ kanada geç kendi sahanı koru.
-Anlaşıldı Komutanım. Komutanım?
-Evet Zeck.
-Bu planı uygulamaya emin misiniz?
-Evet asker.Emirlere uy yeter.
Stephen komutasındaki diğer askerlerle tek tek bağlantıya geçti.Artık harekete geçme zamanı gelmişti.

13 saat sonra...

SİYAH'lar şafak sökerken zafere ulaştılar.KOVAN büyük kayıp vermişti ama sonuçta AVCILAR ele geçirilmiş BATI teslim olmuştu.Bu tamamen Stephen'in kurnazca saldırı taktiği ile olmuştu.SIYAH'lar çok büyük kayıplar vermişti.Çoğu esir alınmış ve şehrin düşeceği sıra canlı kalkan olarak kullanılmıştı.

Eria ve beraberindeki on beş kişi ateşkes için BATI'la masaya oturmuştu.Masada çok kirli bir pazarlık dönüyordu. Yaklaşık 3 saat sonra anlaşmaya vardılar. BATI bütün KOVAN ve AVCI askerlerin teslimi karşılığında H virüsü için bütün hastalara tedavi ilacını vermeyi ve Eria yönetimde kurulacak bir yönetimi kabul etmişti. Gece olunca bütün KOVAN askerleri ve AVCILAR uyutularak hafıza silme merkezine götürüldüler.Yeni güne uyandıklarında ne Leport ne Stephen ne Zeck ne de AVCILAR'ların lideri Daniel ve beraberinde bütün KOVAN ve AVCILAR hiç bir şey hatırlamıyor halde Klonlama merkezinde uyandılar.

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin