Alex ve Leport arasındaki arkadaşlık ilerlerken yer altında geçirdikleri zaman da su gibi hızla akıp geçiyordu. Alex Leport'tan başka arkadaşlar da edinmişti.Ama Leport'un uyarılarını dikkate alarak onlarla çok samimi olmamaya özen gösteriyordu. Ilk gün hatırladığı şeylerden sonra hafızasını ne kadar zorlasa da pek birşey hatırlayamamıştı.Kendisini derinden etkileyen Stephen denen çocuktan ise özellikle uzak duruyordu. Günler hızla geçerken aldığı eğitimin saatleri artmış ve artık profesyonel bir ajan olmuştu. Bu bilgilerini etrafındaki insanları sınıflara ayırmak için kullanıyordu. Dost , düşman, saf, fazla kuşkucu, aşırı ispiyoncu...
Bir sabah gözlerini açtığında Leport'un yatağında olmadığını gördü. Telaşla elbiselerini giydi ve kapıya yöneldi. Kapı kilitliydi. Bir anda paniğe kapıldı ve kapıyı yumruklamaya başladı. Açan olmadı. Yaklaşık bir saat boyunca bağırdı en sonunda pes etti ve yatağının dibine yığılıp bekledi.Dönen kilit sesiyle ayağa kalktı ilk gün odasına gelen iri cüsseli adam içeri girdi. Ardından Kate girdi Alex'e yöneldi. Alex bütün bu olanları şaşkınlıkla izledi ve ikilem içinde Kate ve adama baktı.
Kate"Alex bugün bileģine çip takılacak bizimle geliyorsun."
Alex bu tür konuşmalara artık alışkındı.Kadın kurduğu her cümlenin ardından en az on saniye duraklıyor ve göz teması ile söylenenleri anladığına karar verdikten sonra konuşmaya devam ediyordu.
Kadın konuşmasını bitirdikten sonra iri cüsseli adam Alex'e "Beni takip et" dedi.Alex iri cüsselinini peşine takılıp giderken Kate de kendilerine eşlik ediyordu. Alex'in kafasında binlerce soru vardı.
Leport şimdi neredeydi?
Taktıkları çipten nasıl kurtulacaktı?
Bu işte bir gariplik olduğunu sezen Alex birden arkasını döndü ve Kate'le göz göze geldi. Kate Alex'e göz kırptı ve eline ufak bir kağıt sıkıştırdı.Alex bir an hayal gördüğünü zannetti.Kate ona tekrar göz kırpınca hayretten ağzı açıldı Alex'in.Elindemi kağıdı hemen cebine koydu.
Bunun ne anlama geldiğini gayet iyi anlamıştı Alex.
Bu davranışı analize koyuldu hemen.Kendisine bir müttefik edinmişti anlaşılan.Kate Alex'in şaşkın suratına bakıp verdiği tepkiye gülerek tebessüm etti ve ilk aradan dönerek onlardan uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)
Fiksi IlmiahSİYAH'lar ve AVCI'lar arasında süren amansız bir savaş... Bir Proje ürün olduğunun farkında olmayan KOVAN... Yeni Dünya ve acımasız insanları... Yapay Dünya ve ölümcül bir virüs... Bütün bu kargaşanın arasında geçmişini hatırlamaya çalışan cesur Ale...