BÖLÜM-39:YENİ DÜNYA

88 9 0
                                    

Kasanın yeşil ışığı yanarken Alex derin bir nefes aldı. Şifre ile kapağı açtı tahmin ettiği gibi aradığı şeyleri buldu ve hızla elindeki pakete koydu.
Leport Kate ve Alex hızla oradan uzaklaştılar. Tenha bir sokağa girince durdular. Alex paketteki kartları çıkardı 9 tane giriş kartı vardı. Üzerlerinde resimler vardı. Elindeki kartlara sırayla baktı Alex.Tahmin ettiği gibi son gün gördüğü adam Leport'a çok benziyordu.Kartı Leport'a uzattı. Diğer kartı Kate'e uzattı o da son gün konuştuğu kadına bire bir benziyordu.Kartları karıştırdı kendisine benzeyen bir yüz aradı. Ama bulamadı. Umutsuzca elindeki pakete baktı bir kart daha vardı hızla çıkardı. Karttaki adam kendisine çok benziyordu.
Kate şaşkınlıkla
-Bu nasıl mümkün olur. Bunlar bize çok benziyor.
-Çok vaktimiz yok Kate hadi Eliza'ya gidelim.Orda konuşuruz.
Eve yaklaşırken bir kalabalık farkettiler. Olamazz yerlerini tespit etmişlerdi sanırım Daniel ve Zeck hızla askerler eşliğinde dışarı çıkarıyorlardı. Eliza ise elleri kelepçeli bir şekilde onları takip ediyordu. Uzaktan bir süre onları izlediler ve oradan uzaklaştılar. Uzunca bir süre yürüdüler. Kate kalacak bir yer bulmaya çalışıyordu. Aklına evsizlerin kaldığı sokak geldi. Bu kılıkla orada dikkat çekmezlerdi.
Oraya giderken yolda konuşmaya başladılar. Kate kartını çıkardı .Elindeki kartta kadının siyah saçları neredeyse ensesine kadar kesilmişti.Göz bebekleri mor renkteydi. Leport'un kartına baktı adamın göz bebekleri kırmızıydı. Hızla Alex'teki kartı aldı ordakinin de göz bebekleri kırmızıydı.
-Bu tiplere benzemek için renkli lens bulmalıyız. Yakaları beyaz biz her ihtimalle komple beyaz giyinelim yüzlerinde değişik dövmeler var bunların hepsini yapmak biraz zaman alacak. Bir arkadaşım var böyle dövmeler yapıyor. Onun yanına gidelim bize yardımcı olur.
Alex:Tamam elimizi çabuk tutalım ortalıkta dolanmayalım.
Pis ve salaş baraka gibi bir yerin önünde durdular. Kate içeri girdi ve yaklaşık on dakika sonra onları da içeri çağırdı.
İçeride yaklaşık otuzlu yaşlarda iri yapılı bir adam vardı. Üzerindeki elbiseler pis ve buruşuktu. Zaten içerisi de pek temiz görünmüyordu. Adamın kolları dövmelerle kaplıydı.Uzun dağınık saçlarıyla piercing dolu yüzüyle kesinlikle korkunç görünüyordu.
İçeride kırık bir divanın üzerinde oturdular.
-Bunlar onlar mı?
-Evet Joseph bize yardım etmen gerekiyor. Bu kimliklerdeki yüzlere benzemeliyiz.
Joseph kimliği eline aldı inceledi.
-Burdaki zaten sensin Kate.
-Hayır Joseph bize çok benzeyen başkaları bunlar onlar gibi giyinmemiz gerek.
-Tamam yaparım ama bir şartla.
-Nedir?
-Ne yapmak istediğiniz bilmeliyim.Onlar her yerde aranıyor benim de başım belaya girebilir. Ama amacınız bilirsem en azından girdiğim riske değecek.
-Biz bu kimliklere benzeyerek başka bir gezegene gitmeyi planlıyoruz Joseph.
Alex adamın yüz ifadesinin değiştiğini görünce devam etti.
-Bu zamana kadar hep kandırıldık.Başka gezegenlerde hayat yok dendi böyle bir teknolojiye sahip değiliz dediler ama hepsi yalandı.Uzaklardan bizi yöneten bir yeni dünya var ve oraya gidip bütün gerçekleri öğrenmeliyiz.

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin