BÖLÜM-2 :ISTE BIR YANLIŞLIK VAR!!

284 15 1
                                    

Multimedia: Alex

Alex kendine geldiginde acıdan parmaklarını bile oynatamıyordu .Ne yapmışlardı ona?

Kulağına sesler geldiğinde zorlanarak açtı gözlerini. Başucunda bir kadın duruyordu. Onu hatırladı.Kadın uzun boyluydu ve omuzlarına dökülen siyah saçları vardı .Üzerindeki siyah elbise çok garipti doğrusu. Alex başını yana eğdi ve bakışını derinleştirdi .Bakışlarını kadının yüzüne kaydırdı yeşil gözleri ve düzgün kaşları Alex'in dikkatini çekmişti.Kadının duru bir güzelliği vardı.

Kadın izlendiğini farketti ve başını elindeki defterden kaldırarak Alex'e gülümsedi.Kısa bir süre gözleri kenetlendi .Alex heyecandan ne yapacağını bilemedi .Ona aklına takılan herşeyi sormak istiyordu.

Kimdi?

Neredeydi??

Burda neden tutuluyordu?

Sabırla kadının konuşmasını bekledi. Kadın yaklaştı ve nabzını kontrol etti.Alex tenine dokunan etkisiyle serseme dönerken kadın nabzını kontrol etti.Alex içinde yaşadığı duygu değişimine bir anlam veremedi.Kadın elindeki deftere birşeyler not etti.Alex dayanamadı ve kadına sorular sormaya karar verdi.

-Ben nerdeyim?

Kadın bu soruyu duymamış gibi elindeki deftere baktı. Alex tekrar

-Ben nerdeyim? Lütfen cevap verin , Siz kimsiniz?? Burda ne oluyor, ben neden burdayım ?

Kadın defteri cebine koydu ve Alex'e uzun uzun baktı. Alex ne olduğunu anlayamadı .Bu kadın beni anlamıyor galiba diye düşünürken kadın Alex'e kısa bir bakış daha attı ve ona

-Öncelikle tanışalım.Ben Kate.Senin de adın Alex.

Alex sevinçle başını evet anlamında salladı. Sonunda herseyi öğrenecekti.Soru dolu bakışlarını kadına yönelttiginde kadın yatağın yanındaki sandalyeye oturdu.Derin bir nefes aldı .

- Öncelikle biz kopyaladıgımız her denegimize diye bir isim koyarız.Senin ismini ben seçtim Alex .Sen de bize kopyalanmak için başvuran 98878C yani Bay Henryy 'in ilk kopyasısın.

Alex kadına şaşkın bir şekilde baktı, karnına yumruk yemiş gibi hissetti. Bu kadın neyden bahsediyordu böyle! Soru dolu bakışlarla tekrar kadına yöneldi.

-- Ne dediğinizi anlamıyorum ? Kopyalanmış denek ne demek, siz neyden bahsediyorsunuz??

Kadın tekrar söze başladı. Alex kesinlikle normal bir insandı.Bunu konuşmasından anlamıştı.Iyi de onun burda ne işi vardı?Onunla normal konuşmaya karar verdi.

-Bak herseyi baştan anlatayım.Kopyalama diğer bir adıyla klonlama ilk olarak 1997 yılında Roslin Enstitüsündeki Iskoc bilimadamı olam Dr.Wilmut ve ekibinin koyun Dolly 'i üretmeleri ile başladı. Klonlama daha önce hiç rastlanmamış bir şeydi ve insanlar bu konuda pek bilgi sahibi değillerdi. Uzun bir süre bu yöntem üzerinde çalışmalar yapıldı .Başlarda hayvanlar üzerinde deneniyordu.Ancak Dr. Jhon Black ve ekibi bu yöntemle insanların da klonlanabileceğini ileri sürdüler.Bu konu uzunca bir dönem tartışmalara neden oldu .Bilim dünyasında yankı uyandıran bu buluş bir grup bilimadamı tarafından desteklenirken bir grup bilimadamı ise insan beyninin henüz klonlanacak kadar çözülemediğini ve ortaya yarı insan yarı hayvan bir canlının çıkma ihtimali olduğunu savundular.Bilim dünyasında iki taraf çatışırken bu tartışma halkın en alt kesimine kadar bütün insanlar arasında tartışma konusu olmuştu. Kimilerine göre bu hiç etik değildi . Insan başlı başına tek bir taneydi ve böyle olduğu için bir değerdi klonlama ile değeri düşürülmemeliydi.Diģer bir grup ise bunun insanlık için güzel bir buluş olduğu kanısındaydı. Yanlız yaşayanlar artık bu yalnızlıktan kurtulabilir , çocuğuna vakit ayıramayan bir anne artık ev işlerini kopyasına yaptırabilirdi ya da iş gücüne ihtiyaç duyan bir patron karın tokluğuna çalıştırdığı klonlar ile parasını beş misli arttırabilirdi. Bu ve bunun gibi birçok düşünce klonlamaya sıcak bakan tarafın galip geldiğini gösteren gelismeleri de beraberinde getirmişti. 2399 yılında ilk insan klonlandı .Bilimadamları mutluydu çünkü ilk deneme icin oldukça başarılı sonuclar elde edilmişti.Ilk klon insan bütün dünyada büyük bir ilgi topladı. Çünkü DNA' sını aldığı adamın fiziken aynısıydı.Ama 4 yaşındaki bir çocuğun zekasına sahipti. Söylenenleri tam anlamıyordu .Uzunca bir sure bunun nedenini araştırdılar ve kurulan cümlelerin çok uzun olması veya devrik olmasi halinde söylenenleri tam kavrayamadığını farkettiler .Ayrıca söylenenleri kavraması icin cümleler arasında en az 5 saniye beklemek gerektiği gerçeği vardı.

Alex'in beyninde siren sesleri çalmaya başladı. Bu kadına göre kendisi de bir kopyaydı ama o kesinlikle böyle hissetmiyordu .Bu işte bir yanlışlık olmalıydı.

YAPAY DÜNYA(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin